راهنمای خرید اجاق گازهای زیر پنج میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۹ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو-دیدن قیمت لوازم خانگی باعث هراس و وحشتتان می شود؟ حق هم دارید. اما در همین آشفته بازار می توان با خرید برخی لوازم خانگی تولید داخل تا حدودی با قیمت های بسیار بالا مقابله کرد. بله، این را هم می دانم که شاید دلتان بخواهد حتما لوازم خانگی خارجی بخرید اما برای خرید برخی اقلام مانند اجاق گاز می توانید با خیال راحت به برندهای داخلی اعتماد کنید.

به گزارش راهنماتو، اگر اجاق گاز دارید و خراب شده و این خرابی در حدی است که می توانید تعمیرش کنید، بهتر است به سراغ تعمیر اجاق گاز خود بروید. این روزها تعمیر برخی اقلام قابل تعمیر مقرون به صرفه تر از خرید وسیله ای جدید است. اما اگر کار از تعمیر گذشته، بد نیست به فهرستی که من گلچین کرده ام نگاه کنید.

این فهرست بر اساس 5 اجاق گاز با کیفیتی تنظیم شده که زیر 5 میلیون تومان قیمت دارند. طبیعتا هر مقدار که قیمت ها بالاتر باشد، سطح انتظار ما هم بالاتر است. اما این فهرست اجاق گازهای کاملا مقرون به صرفه است که با وجود قیمت پایین، کارایی بالایی دارند.

اجاق گاز 5 شعله بوگر مدل 908(قیمت حدودی: 4 میلیون و دویست هزار تومان)

اجاق گاز

اجاق گاز پنج شعله بوگر تمام استیل و شاسی دار است و  مجهز به فندک اتوماتیک و تایمر دیجیتال است. این اجاق گاز دارای صفحه استیل ضد خش و روکش دار است.ارتفاع این اجاق گاز ۸۸ سانتی‌متر است و بدنه و شاسی این اجاق گاز به شکلی طراحی شده که در صورت خراب شدن یا از بین رفتن بدنه امکان تعویض جزء به جزء اجزاء آن وجود دارد. برای افرادی که سابقه استفاده از انواع اجاق گازها را دارند، این نکته یک مزیت محسوب می شود. عمق این اجاق گاز ۴۵ سانتی‌متر و جنس ولوم ها پلاستیکی است. این اجاق گاز از نوع پنج شعله و محل قرارگیری شعله پلوپز وسط است.

اجاق گاز آذر افروز پویا مدل cho2(قیمت حدودی: سه میلیون و سیصد هزار تومان)

آذر افروز

ابعاد این اجاق گاز ۸۰۰x۶۰۰x۸۸۰ سانتی‌متر است و ارتفاع۸۸ سانتی‌متری دارد. عمق اجاق گاز آذر افروز ۶۰ سانتی‌متر و پهنای آن ۸۰ سانتی متر است. تعداد شعله های این اجاق گاز ۵ عدد است. جنس شبکه این اجاق گاز چدنی است و پایه قابل تنظیم دارد.از امکانات تنظیم این اجاق گاز می توان به زمان سنج (Timer)اشاره کرد. محدوده گنجایش فر۵۰-۱۰۰ لیتر است و محل قرارگیری شعله پلوپز در بخش وسط گاز قرار دارد.ظاهر این اجاق گاز بسیار زیبا و کلاسیک است.

اجاق گاز دنپاسر مدل DEN20(قیمت حدودی: سه میلیون و صد هزار تومان)

اجاق هوشمند

ابعاد این اجاق گاز۹۰۰x۶۰۰x۹۰۰ سانتی‌متر است. جنس شبکه این اجاق گاز چدن است و پنج عدد شعله هم دارد. محل قرارگیری شعله پلوپز در بخش وسط گاز قرار می گیرد. محدوده گنجایش فر۱۰۰تا۱۵۰ لیتر است و اجاق گازدنپاسر دارای زمان سنج هم هست. یک ویژگی مثبت این اجاق گاز، پایه قابل تنظیم است.

پهنا و ارتفاع این اجاق گاز ۹۰ سانتی متر و عمق آن ۶۰ سانتی‌متر است. این اجاق گاز در برابر آسیب و ضربه مقاومت خوبی دارد و به سختی خش میفتد. جنس بدنه این اجاق گاز آهنی است.

اجاق گاز جنرال پارس مدل ECONOMY-VU(قیمت حدودی: دو میلیون و نهصد هزار تومان)

اجاق گاز جنرال پارس

اجاق گاز جنرال پارس مدل ECONOMY-VU دارای 3 درب است که دو درب آن کابین و یک درب بصورت کشویی است . این اجاق گاز فندک جرقه زن کلیدی دارد و ولوم ها روی صفحه شیشه ای قرار دارند. متاسفانه این اجاق گاز فاقد تایمر است. جنس بدنه این اجاق گاز MDF و صفحه آن از شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت تا 600 درجه سانتی گراد است.

این اجاق گاز پنج شعله دارد و محل قرارگیری شعله پلوپز در بخش وسط اجاق گاز است. جنس این اجاق گاز از ام دی اف است. جنس ولوم ها پلاستیکی است و پهنای آن۸۷ ارتفاع۸۰ و عمق آن۵۲ سانتی‌متراست. این اجاق گاز دارای فندک جرقه زن است.

ظاهر این اجاق گاز به شکلی است که گاهی با اجاق های رومیزی هم اشتباه گرفته می شود و می تواند به علت جا دار بودن، برای خانه های نقلی زوج های جوان مناسب باشد.

اجاق گاز آژینه مدل ادوين(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

اجاق گاز آژینه

این اجاق گاز فندک اتوماتیک و پنج شعله دارد. جنس شبکه‌های این اجاق چدنی است. رنگ های استفاده شده در این محصول الکترواستاتیک طراحی شده. محفظه این اجاق گاز را می توان به عنوان کابینت استفاده کرد. همچنین تمام قسمت جلویی این اجاق از شیشه با کیفیت رفلکسی استفاده کرده است. ابعاد این اجاق گاز۸۸x۶۰x۹۰ سانتی‌متر و جنس آن فلزی است.

این اجاق گاز پنج شعله دارد و محل قرارگیری شعله پلوپز، وسط است. جنس ولوم های این اجاق گاز کالیت استیل و جنس شبکه چدن است. عمق این اجاق گاز۶۰ سانتی‌متر و ارتفاع حدود۹۰ سانتی‌متر است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها