راهنمای خرید ماشین لباسشویی های سطلی تا سقف 4 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو-بی تعارف بگویم که ماشین لباسشویی های سطلی مقرون به صرفه تر هستنند و بسیاری از افراد به خاطر قیمت و جمع و جور بودن این نوع ماشین لباسشویی ها مایلند به سراغشان بروند. البته معلوم هم هست که وقتی ماشین لباسشویی سطلی می خرید از برخی از مزایای استفاده از ماشین لباسشویی معمولی محروم می شوید.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب ماشین لباسشویی سطلی باید به برخی نکات توجه کامل داشته باشید، مثلا تعداد محفظه ها، سرعت شستشو، دارا بودن خشک کن یا عدم وجود خشک کن، امکان اضافه کردن لباس حین کار، حجم ماشین لباسشویی و... این موارد مهم هستند چون اگر قرار باشد یک گزینه مقرون به صرفه انتخاب کنید، بهتر است یک گزینه خوب باشد.

من امروز گشتی در بازار ماشین لباسشویی های سطلی بازار زدم و از بین انواع ماشین لباسشویی سطلی به 5 گزینه رسیدم. در ادامه به سراغ این ماشین لباسشویی ها می رویم با این توضیح که فهرست من از گران قیمت به ارزان قیمت تقسیم بندی شده است:

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF - 1565 AJ (قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

ماشین لباسشویی

اولین ماشین لباسشویی فهرست من، دقیقا گران قیمت ترین ماشین لباسشویی است. برند پاکشوما که برای ایرانی ها نیازی به معرفی ندارد و این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما هم از پرفروش های محبوب این برند است. این ماشین لباسشویی سطلی دارای مخزن دو قلو است و موتور تسمه ای دارد.

سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی۴۰۰ دور در دقیقه است و ظرفیت دیگ۱۵.۵ کیلوگرم است. زاویه باز شدن درب این ماشین لباسشویی۹۰ درجه و به سمت بالا است. از امکانات خوب این ماشین لباسشویی می توان به امکان اضافه کردن لباس حین کار اشاره کرد.عمق این ماشین لباسشویی ۴۸ سانتی‌متر، ارتفاع۹۵ سانتی‌متر و پهنا۹۳ سانتی متر است.

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85524AJ(قیمت حدودی: سه میلیون و هفتصد هزار تومان)

کرال

ماشین لباسشویی سلطی کرال هم دارای مخزن دو قلو است و نوع موتور آن تسمه‌ای است. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی۱۳۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ۸.۵ کیلوگرم است. جهت بازشدن درب این ماشین لباسشویی به سمت بالا است. عمق این ماشین لباسشویی ۴۹ سانتی‌متر، ارتفاع۸۱ سانتی‌متر و پهنا۹۳ سانتی متر است. این ماشین لباسشویی را می توان از گزینه های مناسب برای زوج های جوان یا مجردها دانست که ترجیح می دهند به جای خرید ماشین لباسشویی معمولی به سراغ ماشین لباسشویی های سطلی بروند.

 ماشین لباسشویی اسنوا مدل STT-PACIFIC 10 (قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی اسنوا

نوع مخزن این ماشین لباسشویی سطلی دو قلو و سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی۸ کیلوگرم و جهت بازشدن درب به سمت بالا است.عمق این ماشین لباسشویی ۵۳.۳ سانتی‌متر، ارتفاع۱۰۷.۵ سانتی‌مترو پهنا۸۶.۸ است و خشک کن و فیلتر سرریز آب و پرزگیر هم دارد. افزون بر همه این ها این ماشین لباسشویی، سیستم شستشوی آبشاری با قابلیت آبگیری در۲حجم متفاوت را دارد. این ماشین لباسشویی دارای سیستم شستشوی دوگانه معمولی و شدید است.

اسنوا از برندهایی است که امتحان خود را پیش خریداران پس داده و از یخچال و فریزر تا ماشین لباسشویی های این برند، طرفداران خاص خود را دارند. این مدل ماشین لباسشویی هم بسیار پرطرفدار است.

ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM8000(قیمت حدودی سه میلیون و سیصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی

نوع مخزن این ماشین لباسشویی با سیستم درب از بالا طراحی شده و نوع موتور آن تسمه‌ای است. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی۵۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ۸ کیلوگرم است. جهت بازشدن درب این ماشین لباسشویی به سمت بالا است و اگر آدم حواس پرتی هستید می توانید حین کار ماشین لباسشویی هم لباسهای کثیف خود را اضافه کنید.

عمق این ماشین لباسشویی۴۳ سانتی‌متر، ارتفاع۸۰ سانتی‌متر و پهنا۷۲ سانتیمتر است. این ماشین لباسشویی ظاهری کاملا ساده دارد و بین ماشین لباسشویی های مقرون به صرفه در بازار، از کیفیت خوبی برخوردار است.

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW60(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی فریدولین

نوع مخزن این ماشین لباسشویی درب از بالا و سرعت چرخش موتور۵۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ۶ کیلوگرم است. جهت بازشدن درب این ماشین لباسشویی به سمت بالا است. عمق این ماشین لباسشویی ۴۷۰ سانتی‌متر است و به رله حرارتی جهت جلوگیری از سوختن موتورهم مجهز است. این ماشین لباسشویی سوپاپ تخلیه و فیلتر پرز گیر و از همه مهمتر قابلیت تنظیم ارتفاع آب دارد. زمان شست‌وشو در این ماشین لباسشویی ۳ تا ۱۵ دقیقه است و بدنه پلاستیک و فریم ضد خش دارد. این ماشین لباسشویی فاقد خشک کن است و  ارتفاع۸۳۰ سانتی‌متری و پهنای۴۷۰ سانتی متری دارد.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها