راهنمای خرید جاروبرقی بدون کیسه تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو-اگر آلرژی دارید یا عاشق جاروبرقی های کیسه دار هستید، از خواندن ادامه این مطلب صرف نظر کنید، اما اگر دوست دار محیط زیست هستید و حوصله تعویض کیسه جاروبرقی را ندارید و البته به قدرت مکش جاروبرقی اهمیت می دهید، این مطلب ویژه شما خواهد بود. در این مطلب می خواهم 5 جاروبرقی بدون کیسه و با کیفیت در بازار را که زیر 5 میلیون تومان قیمت دارند، معرفی کنم.

به گزارش راهنماتو،راستش را بخواهید جاروبرقی های کیسه دار پر فروش تر هستند اما دلیل نمی شود که طرفداران جاروبرقی های بدون کیسه را نادیده بگیریم. جاروبرقی های بدون کیسه تنوع بالایی دارند اما قیمت برخی از این جاروبرقی ها بسیار بالا است و با این وضعیت تورم هر خریداری نمی تواند از پس هزینه های خریدشان بر بیاید. بنابراین من بازار جاروبرقی های بدون کیسه را جستجو کردم و به 5 گزینه رسیدم که هم پرطرفدار و پر فروش هستند و هم کیفیت و امکانات خوبی دارند:

جاروبرقی درما مدل DX115C(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

جاروبرقی

ارزان ترین جاروبرقی فهرست من، جاروبرقی درما است. این جاروبرقی با قدرت مکش ۱۴۰۰۰ پاسکال، به صورت دستی و ایستاده قابلیت استفاده دارد.ظرفیت مخزن زباله: ۱.۲ لیتر است و بسیار سبک است. این جاروبرقی دارای فیلترHEPA   است و قابلیت شستشوی فیلتر را هم دارد.این جاروبرقی دارای سه سری متفاوت جهت تمیزکاری موثر انواع سطوح و گوشه ها است. جاروبرقی درما قابلیت تمیز کردن درزها، گوشه و کنارها، مبلمان، زیر تختخواب، کیبورد و ... را هم دارد.

 یکی از بهترین ویژگی های این جاروبرقی قابلیت چرخش ۹۰ درجه برس اصلی و تمیز کردن اطراف پایه های میز و مبلمان و گوشه های دیوارها است. این جاروبرقی دارای سیستم خنک کننده سریع خروجی هوا برای محافظت از عملکرد موثر موتور است. ابعاد این جاروبرقی ۱۰۱۹x۲۰۶x۱۲۸ سانتی‌متر است و با قدرت موتور۶۰۰ واتی کار می کند. گنجایش مخزن جارو برقی۱.۲ لیتر است.

جارو برقی جی پاس مدل GVC19014UK(قیمت حدودی: 2 میلیون و 750 هزار تومان)

جاروبرقی جی پاس

جاروبرقی جی پاس با فیلتر پلاستیکی ۵ مرحله ای و ابعاد۲۴۰x۳۰۰x۳۵۰ سانتی‌متر به فروش می رسد. قدرت موتور این جاروبرقی ۷۰۰ وات است و گنجایش مخزن جارو برقی۲.۵ لیتر است. شعاع عملکرد این جاروبرقی ۸ متر است و فیلتر بهداشتی هم دارد. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی Active HEPA است. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر است و بدون سری مجزا است. این جاروبرقی برای خانه های زوج های جوان بسیار مناسب خواهد بود.

جاروبرقی وینسنت مدل FC5421-R(قیمت حدودی: 3 میلیون و دویست هزار تومان)

جاروبرقی وینسنت

این مدل جاروبرقی دارای سه چرخ است و لوله تلسکوپی دارد. این جاروبرقی سه عدد سری و یک عدد پارویی دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی۵ تا ۱۰ متر و محدوده توان مصرفی۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی HEPA ۱۳ است و سیم جمع کن خودکار هم دارد. شعاع عملکرد این جاروبرقی ۹ متر و گنجایش مخزن جارو برقی۵ لیتر است. طول کابل برق این جاروبرقی ۶ متر است و با توان مکش۴۰۵ وات کار می کند.این جارو برقی طراحی ظاهری جالبی هم دارد و می تواند برای کاربرانی که به دنبال طراحی های خاص هستند جذاب باشد.  

جاروبرقی مایدیا مدل VC-M41(قیمت حدودی: 3 میلیون و چهارصد هزار تومان)

جاروبرقی مایدیا

ابعاد این جارو برقی۴۰x۳۰x۴۵ سانتی‌متر است. این جاروبرقی یک عدد سری و یک عدد پارویی هم دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی۵ تا ۱۰ متر است.محدوده توان مصرفی این جاروبرقی۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات و نوع فیلتر خروجی HEPA است.

از امکانات جاروبرقی می توان به لوله تلسکوپی اشاره کرد. وزن این جاروبرقی۴۸۰۰ گرم است. این جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتی و سری قابل تنظیم است و گنجایش مخزن جارو برقی نیز ۲ لیتر است. طول کابل برق این جاروبرقی ۶ متر است.

جاروبرقی روونتا مدل RQ3723(قیمت حدودی: 4 میلیون و هفتصد هزار تومان)

جاروبرقی فاقد کیسه

این جاروبرقی دارای ۲ نوع فیلتر هوا است و در ابعاد۴۱۰x۲۷۰x۲۹۰ سانتی‌متر به فروش می رسد. این جاروبرقی ۲ نوع سری: پارویی فرش، گوشه‌گیر دارد و قدرت موتور۷۵۰ واتی دارد. شعاع عملکرد این جاروبرقی ۶.۲ متر است. از ویژگی‌های نظافتی این جاروبرقی می توان به فیلتر بهداشتی و سیم جمع کن خودکار اشاره کرد. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ وات و محدوده طول کابل برق۵ تا ۱۰ متر است. این جاروبرقی دو عدد سری دارد.

به لحاظ طراحی ظاهری می توان این جاروبرقی را بین زیباترین جاروبرقی های فهرست، طبقه بندی کرد. درواقع اگرچه این جاروبرقی نسبت به سایر جاروبرقی های این فهرست، گرانقیمت است، اما کاملا ارزش خرید دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها