راهنمای خرید بهترین زودپزهای تفال

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو- هیچ چیز برای خانمهای شاغل یا بچه دارها واجب تر از زودپز نیست. باور کنید اغراق نمی کنم، زودپزرا می توان یار کمکی آشپزخانه هر خانه ای دانست. اما بین برندهای پرطرفدار موجود در بازار، زودپزهای تفال را می توان از محبوب ترین برندها دانست. برنید جذاب و البته گرانقیمت.

به گزارش راهنماتو، خرید لوازم خانگی هم تبدیل به خریدی حسرت آمیز شده و بسیاری از ما ترجیح می دهیم همان لوازم قبلی را تعمیر و استفاده کنیم و به سراغ خریدهای جدید نرویم. با این وجود، زودپزهای تفال همچنان پرفروش باقی مانده اند و خریداران ترجیح می دهند با وجود قیمت های بالا، باز هم برای خرید زودپزهای تفال، پول پس انداز کنند. در ادامه پنج زودپزتفال را معرفی می کنم که شاید برای شما هم جذاب باشند. تا انتهای مطلب بروید و از دیدن قیمت اولین زودپز شوکه نشوید:

زودپز تفال مدل Clipso Precision( قیمت حدودی: 13 میلیون تومان)

زودپز

اولین گزینه در فهرست من گزان ترین گزینه است. زودپز تفال با قیمت حدودی سیزده میلیون تومان که با وجود قیمت بالا، طرفدار زیاد دارد. البته نگران نباشید، هرچه به انتهای فهرست من نزدیک تر شویم، قیمت ها کمتر خواهد بود و می دانم که شاید هزینه 13 میلیونی برای خرید زودپز بیش از حد توان بسیاری از ما باشد.

ابعاد این زودپز ۲۶×۲۶×۲۵ سانتی‌متر است. وزن زودپز۴۶۰۰ گرم و گنجایش آن ۸ لیتراست. جنس بدنه این زودپز استیل و جنس دسته باکالیت است. این زودپز دو دستگیره دارد. ظاهر این زودپز بسیار جذاب است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. از دیگر ویژگی های این زودپز می توان به تایمر زمان سنج و قابلیت استفاده به عنوان بخارپز اشاره کرد.  میزان فشار: ۸۵ کیلوپاسکال یا ۱۲ بار است و دارای پنج عملکرد ایمنی هم هست. این زودپز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داراست و نشانگر میزان بخار در تایمر نیز دارد. دسته های این زودپز به راحتی تا می شوند.

زودپز تفال مدل پريسيژن (قیمت حدودی: 11 میلیون تومان)

زودپزهای تفال

گزینه دوم برای خرید زودپزهای تفال، زودپز مدل پریسیژن است. این زودپز، با گنجایش۶ لیتر به فروش می رسد و جنس بدنه این محصول از استیل و جنس دسته باکالیت است. این زودپز دو عدد دستگیره دارد. به لحاظ طراحی ظاهری، این مدل، شباهت بسیار زیادی به نسل بالاتر خود دارد و می توان گفت برای خریدارانی که به ظاهر زودپز اهمیت می دهند، گزینه مناسبی است. اما به لحاظ حجم، این زودپز ازگزینه قبلی سطح پایین تر است و 6 لیتر گنجایش دارد. اگرچه این میزان نیز برای یک خانواده متوسط، زیاد و برای یک خانواده پرجمعیت کاملا کافی محسوب می شود.

زودپز تفال مدل TER2101(قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

غذا با زودپز

ابعاد این زودپز ۳۵x۳۵x۴۵ سانتی‌متر و وزن زودپز، ۱۸۰۰ گرم است. گنجایش این زودپز ۶ لیتر و جنس بدنه استیل است، اما جنس دسته های این زودپز از پلاستیک است. زودپز تفال دو دستگیره دارد. هوشمندی این نسخه از زودپز تفال در کنار ظاهر جذاب آن باعث شده به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. این محصول جوابگوی نیاز خانوارهای با ۸ تا ۱۰ نفر جمعیت است و در نتیجه از نوع زودپزهایی است که می تواند حتی در هنگام مهمانی های ناگهانی استفاده شود.

اگر طراحی ظاهری زودپز برای شما بسیار اهمیت دارد باید بگویم این زودپز که اتفاقا نسبت به نسخه های قبلی بسیار ارزان تر است، گزینه مناسبی خواهد بود.

زودپز تفال مدل MF10(قیمت حدودی:سه میلیون و سیصد هزار تومان)

خوراکی

ابعاد این زودپز ۳۰x۲۵x۲۰ سانتی‌متر و وزن آن۳۵۰۰ گرم است. گنجایش این زودپز ۹ لیتر و جنس بدنه استیل است. جنس دسته های این زودپز از پلاستیک است و دو دستگیره دارد. این زودپز ظاهر بسیار ساده ای دارد و شاید این ظاهر ساده از دید برخی از خریداران چندان جذاب به نظر نرسد.

این مدل زودپز تفال برای کاربرانی که به دنبال یک محصول کاربردی و خانوادگی می گردند بسیار مناسب است و حتی می تواند یک مهمانی خانوادگی را هم به راحتی پشتیبانی کند.

زودپز تفال مدل tx550 (قیمت حدودی:سه میلیون تومان)

زودپزهای تفال

و اما بالاخره یه رسیدیم به ارزان قیمت ترین زودپز در فهرستمان. وزن این زودپز ۵۰۰۰ گرم و جنس بدنه استیل ضدزنگ است. این زودپز برقی بر خلاف زودپز قبلی نمایشگر ندارد و برای ۸ نفر مناسب است. ظرفیت این زودپز ۶ لیتر است و تایمر دارد. این زودپز دارای قابلیت خاموشی خودکار است و قابلیت طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را دارد.  این مدل زودپز هم به لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر از گزینه های پیشین است و هم می تواند گزینه ای مناسب برای خانواده های پر مشغله ای باشد که به دنبال یک زودپز کارامد می گردند.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها