راهنمای خرید مانیتور تا 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو-برای خرید مانیتورهای خانگی و اداری یک انتخاب راحت وجود دارد: انتخاب مانیتورهایی که از برندهای شناخته شده هستند. همچنین یک مسیر سخت وجود دارد: انتخاب بر اساس ویژگی ها، البته یک انتخاب سخت تر هم وجود دارد: انتخاب مانیتور بر اساس قیمت ها. بله به نظر می رسد اینجا هم وضعیت مالی حرف اول را می زند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک مانیتور مقرون به صرفه تا سقف 5 میلیون تومان یک راه ساده برای شما دارم، به جای پرس و جو از دیگران و گشت زنی های مجازی یا حضوری در بازار، سری به فهرستی بزنید که من برای شما آماده کردم:

 

مانیتور ال جی مدل 22MK400H-B(قیمت حدودی:5 میلیون تومان)

مانیتور ال جی

فهرستمان را از گران قیمت ترین مانیتور در فهرستمان شروع می کنم. این مانیتور حدود 5 میلیون تومان قیمت دارد. رزولوشن صفحه نمایش این مانیتور ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و کیفیت تصاویر Full HD است. تعداد پورت VGA یا D-Sub در این مانیتور، یک عدد است.نوع صفحه‌نمایش این مانیتور مات است. این مانیتور دارای نور پس زمینه  LED است. مانیتور ال جی، یک عدد پورت HDMI دارد. سایز صفحه نمایش۲۲ اینچی است. این مانیتور کیفیت بالایی دارد و اگرچه می تواند کاربردهای اداری داشته باشد، اما می تواند کاربردهای گیمینگ هم داشته باشد.

مانیتور ایسر مدل NITRO QG1(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

مانیتور ایسر

برند ایسر را می توان از برندهای محبوب در حوزه تولید محصولات مرتبط با کامپیوتر دانست که بارها امتحان خود را پس داده است. بنابراین من هم تصمیم گرفتم به عنوان دومین گزینه خرید مانیتور به سراع ایسر بروم. وزن این مانیتور ۳.۸۵ گرم است. نوع صفحه‌نمایش مات است و برای کاربردهای عمومی نیز کاملا مناسب است. این مانیتور دارای نور پس زمینه LED است. نرخ بروزرسانی تصویر۷۵ هرتز و محدوده زمان پاسخ‌گویی یک تا سه میلی‌ثانیه است. رزولوشن صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD است. تعداد رنگ قابل نمایش در این مانیتور ۱۶.۷ میلیون رنگ است و زاویه دید (افقی/عمودی) دارد. سایز صفحه نمایش۲۳.۸ اینچی است.

مانیتور ایسوس مدل VS197DE(قیمت حدودی: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

ایسوس

سومین مانیتوری که انتخاب کردم، مانیتوری از برند ایسوس است. این مانیتور وزنی حدود ۲.۶ گرم دارد. نوع صفحه‌نمایش این مانیتور مات است و دارای کاربری عمومی است. این مانیتور دارای نور پس زمینه LED است.محدوده زمان پاسخ‌گویی این مانیتور بین سه تا شش میلی‌ثانیه است. مانیتور ایسوس یک عدد پورت VGA یا D-Sub دارد.

 شدت روشنایی در این مانیتور ۲۰۰ کاندلا بر متر مربع است.رزولوشن صفحه نمایش۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل و سایز صفحه نمایش۱.۵ اینچ است. زمان پاسخ‌گویی این مانیتور۵ میلی‌ثانیه است.تعداد رنگ قابل نمایش در این مانیتور۱۶.۷ میلیون رنگ و سایز پیکسل‌ها۰.۳ میلی‌متر است.

مانیتور ایکس‌ویژن مدل XK2030H (قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

مانیتور ایکس ویژن

وزن این مانیتور حدود ۲۰۰۰ گرم و نوع صفحه‌نمایش مات است. این مانیتور برای امور اداری نیز کاربردی خواهد بود. اما دارای کاربری عمومی است. نور پس‌زمینه مانیتور ایکس ویژن  LED و تعداد پورت VGA یا D-Subیک عدد است. نسبت تصویر۱۶:۹ و رزولوشن صفحه نمایش۹۰۰ × ۱۶۰۰ پیکسل است.

تعداد رنگ قابل نمایش در این مانیتور۱۶.۷ میلیون رنگ است. این مانیتور یک عدد پورت HDMI دارد. سایز صفحه نمایش این مانیتور برابر با ۲۱.۵ اینچ است.

مانیتور سامسونگ مدل LS19A330NH-M(قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

مانیتور

آخرین مانیتور فهرست من از برند سامسونگ است. وزن این مانیتور۲۱۰۰ گرم  است و یک عدد پورت VGA یا D-Sub دارد. محدوده زمان پاسخگویی این پورت ۳ تا ۶ میلی‌ثانیه است و نرخ به روزرسانی تصویر۶۰ هرتزی است. این مانیتور دارای نور پس‌زمینه LED است و کاربری عمومی دارد.

نوع صفحه‌نمایش این مانیتور مات و رزولوشن صفحه نمایش۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل است. این مانیتور دارای درگاه‌های ارتباطی HDMI است و سایز صفحه نمایش۲.۱۹ اینچی دارد و یک عدد پورت HDMI نیز دارد. زمان پاسخ‌گویی این مانیتور۵ میلی‌ثانیه است و تعداد رنگ قابل نمایش آن ۱۶.۷ میلیون رنگ است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها