مشخصات کامل گلکسی A54 لو رفت

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.8 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ گلکسی A54 ظاهراً با نمایشگر 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 از راه می‌رسد.

بدون‌شک یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال 2023، گلکسی A54 سامسونگ است و حالا مشخصات کامل این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده. مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستیم و حتی رندرهای برخی از اعضای این خانواده مانند خود گلکسی A54 منتشر شده‌اند. با‌این‌حال اکنون یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار»، درتوییتی مشخصات فنی این گوشی هوشمند را افشا کرده است.

مشخصات احتمالی گلکسی A54

طبق این توییت، سامسونگ برای گوشی میان‌رده جدیدش از تراشه معرفی‌نشده اگزینوس 1380 استفاده می‌کند. اگرچه تا به امروز کره‌ای‌ها اشاره‌ای به این چیپ نکرده‌اند، اما طبق بنچمارک گیک‌بنچ، در این تراشه از 4 هسته قدرتمند و 4 هسته کم‌مصرف استفاده خواهد شد که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به اگزینوس 1280 با دو هسته قدرتمند و شش هسته کم‌مصرف محسوب می‌شود.

ظاهراً سامسونگ برای گلکسی A54 نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز در نظر گرفته است. این دستگاه همچنین در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. همچنین باید منتظر استفاده از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 به‌همراه رابط کاربری One UI 5.0 در آن باشیم.

کامل گلکسی A54

این گوشی هوشمند احتمالاً دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد داشت که توسط دوربین‌های 12 مگاپیکسلی (احتمالاً اولترا واید) و 5 مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. دوربین سلفی گلکسی A54 هم 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، پشتیبانی از استاندارد IP67 و سنسور اثر‌انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. درنهایت انتظار داریم این دستگاه همراه با گلکسی A34 در فصل اول 2023 معرفی شود. امسال به‌احتمال‌زیاد خبری از گلکسی A74 نخواهد بود و سامسونگ به‌طور کامل سری گلکسی A7x  را کنار خواهد گذاشت.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها