نسخه گلوبال ردمی نوت ۱۲ با یک دوربین بیشتر روانه بازار می شود

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ تیزرهای تبلیغاتی شیائومی هند مشخص می‌کند که نسخه گلوبال شیائومی ردمی نوت ۱۲ برخلاف مدل چینی، به دوربین سه‌گانه مجهز است.

شیائومی خودش را آماده رونمایی از نسخه گلوبال شیائومی ردمی نوت ۱۲ در هند می‌کند. تیزرهای تبلیغاتی این محصولات از چند هفته پیش آغاز شده و تنها ۲ روز دیگر، ۱۵ دی ماه شاهد رونمایی از این محصولات خواهیم بود. خانواده Redmi Note 12 در سه نسخه به نام ردمی نوت ۱۲، نوت ۱۲ پرو و نوت ۱۲ پرو پلاس عرضه می‌شود.

تیزرهای تبلیغاتی و اطلاعات به‌بیرون درز کرده نشان می‌دهند که این گوشی‌ها شباهت زیادی با نسخه چینی خود خواهند داشت. اما وقتی داشتیم عکس‌های تبلیغاتی مدل معمولی این خانواده را می‌دیدیم، چشممان به یک دوربین اضافه‌تر در پشت قاب این گوشی در مقایسه با نسخه چینی آن افتاد که جالب توجه است.

شیائومی ردمی نوت ۱۲

براساس رندرهای رسمی منتشر شده توسط شیائومی هند، نسخه معمولی Redmi Note 12 با کمی تفاوت در مقایسه با مدل چینی آن به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. در حالی سه دوربین روی قاب پشتی این گوشی تعبیه شده که مدل چینی آن به سیستم دوربین پشتی دوگانه مجهز است.

شیائومی هند تأیید کرده که این گوشی مثل مدل چینی، به سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است. ولی متأسفانه اطلاعات خاصی را از دو دوربین دیگر این گوشی ارائه نکرده است. نسخه چینی در کنار سنسور اصلی خود، از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد حالا نسخه گلوبال شیائومی ردمی Note 12 علاوه بر آن، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیگر را هم در اختیار خواهد داشت. بعید به‌نظر می‌رسد غول چینی بخواهد یک سنسور اولترا واید را به این گوشی اضافه کند.

سایر مشخصات فنی نسخه گلوبال شیائومی ردمی نوت ۱۲

به هر ترتیب، دیگر مشخصات فنی این گوشی شبیه به مدل چینی خواهد بود. این یعنی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی در جلوی آن حضور دارد و به سخت افزاری با چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۴ نسل ۱، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت جانبی،‌ باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۳۳ وات و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ مجهز است.

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها