پوکو X5 پرو به‌زودی راهی بازار می‌شود + مشخصات

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

دیجاتو نوشت؛ پوکو X5 پرو احتمالاً با مشخصات یکسان با ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن در هفته آخر ژانویه در هند معرفی می‌شود.

پوکو X4 پرو در اوایل 2022 معرفی شد و نتوانست برخلاف نسل قبلی‌اش، کاربران را تحت تأثیر قرار دهد، اما احتمالاً این موضوع در نسل بعدی، یعنی پوکو X5 پرو تغییر می‌کند. این گوشی هوشمند احتمالاً در هفته آخر ژانویه، یعنی تا سه هفته دیگر در هند معرفی می‌شود. یکی از منابع دنیای فناوری به نام «یوگش برار» د  گزارش 91mobail مدعی معرفی این دستگاه در هفته آخر ژانویه شده است. علاوه‌براین، احتمالاً با پوکو X5 استاندارد هم روبه‌رو خواهیم شد.

مشخصات احتمالی پوکو X5 پرو

به‌نظر می‌رسد پوکو X5 پرو همان ردمی نوت 12  پرو اسپید ادیشن با برندی جدید باشد. این گوشی هوشمند چند وقت پیش در چین معرفی شد و البته در‌صورت صحت شایعه اخیر، این اولین‌باری نخواهد بود که گوشی‌های شیائومی با برندهای مختلف در بازارها عرضه می‌شوند.

با توجه به این موضوع، گوشی آینده پوکو به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. همچنین قدرت این دستگاه را تراشه اسنپدراگون 778G تأمین‌ خواهد کرد که در بالاترین نسخه، با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

پوکو X5

روی پنل پشتی این دستگاه احتمالاً دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که آن را دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کند. همچنین کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند. درحالی‌که شاید با مشخصات یکسان میان پوکو X5 پرو و ردمی نوت 12 پرو اسپید ادیشن روبه‌رو شویم، اما طراحی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

 

 

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها