راهنمای خرید جاروشارژی تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-جارو شارژی خریدن یک ضرورت نیست اما واقعا وجود جارو شارژی در خانه نعمت بزرگی است. به خصوص در خانه های مجردی یا خانه هایی که بچه ها کوچک مدام در حال خرابکاری و ریخت و پاش هستند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید جارو شارژی مناسب با بودجه ای که ته تهش 5 میلیون تومان بیشتر نیست. گزینه های خرید زیادی وجود دارد. بله! لابد فکر کردید می خواهم بگویم گزینه های خرید اندک هستند. اما نه! اتفاقا با این بودجه گزینه کم نیست. اما گزینه های خرید مناسب و با کیفیتی که من در این فهرست جمع کرده ام را هر جایی پیدا نمی کنید:

جاروشارژی هوشمند ونپیامو مدل E118(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

جارو شارژی رباتیک

فهرست را از گران قیمت ترین جارو شارژی شروع می کنم. جارو شارژی هوشمند ونپیامو یک سوپرایز مهم دارد. این جارو شارژی هوشمند است و ظاهری کاملا متفاوت با دیگر جاروخهای فهرست من دارد و بی تعارف بگویم که ارزش خرید دارد. در بازار پر از تورم امروز به ندرت می توان یک جاروشارزی رباتیک با چنین قیمتی خریداری کرد. محدوده میزان شارژدهی باتری این جاروشارژی بیشتر از ۲۰ دقیقه است.

نوع اتصال این جاروشارژی به منبع تغذیه باسیم است. ولتاژ باتری۶.۸ است. ابعاد این جاروبرقی ۲۷۰ x۲۷۰x۶۰ سانتی‌متر است.قدرت موتور۹.۵ وات و وزن این جاروشارژی یک کیلو و سیصد گرم. باور کنید قصد پارتی بازی ندارم اما بعید می دانم جاروشارژی رباتیک ارزان تر از این جارو پیدا شود.

جارو شارژی بوش مدل 2140(4 میلیون وهشتصد هزار تومان)

جارو شارژی بوش

جاروشارژی دوم در فهرست من بیشتر شکل و شمایل جاروشارژی های کلاسیک را دارد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه۳۰ دقیقه است. محدوده میزان شارژدهی باتری نیز بیشتر از ۲۰ دقیقه است. این جارو هوشمند و رباتیک نیست و باید خودتان به شکل دستی از آن استفاده کنید.

باتری این جاروشارزی  لیتیوم یونی است و می توانید توان جاروبرقی را به دلخواه خودتان تنظیم کنید. این جاروبرقی دارای فیلتر قابل شستشو است. جالب است که می توان این جاروبرقی را بی سیم شارژ کرد و دارای داک شارز است. ولتاژ باتری این جارو برقی ۲۱.۶ ولت است. ابعاد این جاروبرقی ۱۷۰x۷۰x۵۰ سانتی‌متر است. میزان شارژدهی باتری۳۰ دقیقه است. نوع باتری این جارو شارژی، لیتیومی است. وزن این جاروشارژی هم حدود یک کیلو و سیصد گرم است.

جارو شارژی شیائومی مدل Light(چهار میلیون و سیصد هزار تومان)

جارو شارژی شیائومی

سومین جاروشارژی فهرست من از برند شناخته شده و محبوب شیائومی است که می دانم در ایران طرفداران زیادی دارد. فیلتر این جاروبرقی از نوع سه گانه است و می تواند کوچکترین ذرات معلق را شناسایی کند. درواقع این جاروبرقی قابلیت فیلتر کردن به میزان ۹۹.۹۷ درصد را دارد. بدنه این جارو شارژی بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی می توان از طریق این جاروبرقی هر نوع فضایی را به سرعت نظافت کرد.  

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه۴-۵ ساعت است. محدوده میزان شارژدهی باتری در این جاروشارژی بیشتر از ۲۰ دقیقه است و نوع جارو، عصایی است. این جاروشارژی دارای باتری لیتیومی است و می توان این جارو را روی دیوار نصب کرد.فیلتر این جارو شارژی قابلیت شست‌وشو دارد و نوع اتصال به منبع تغذیه، باسیم است. ولتاژ باتری در این جاروشارژی۲۱.۶ و ابعاد آن ۱۱۳۲x۲۴۰x۱۴۸ سانتی‌متر است.

میزان شارژدهی باتری در این جاروشارژی ۴۵ دقیقه و نوع باتری، لیتیوم یونی است. این جارو شارژی یک کیلو و دویست گرم وزن دارد.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC_6152(قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

جارو شارژی فیلیپس

ولتاژ باتری این جاروشارژی ۳.۶ ولت و دارای فیلتراسیون ۲ مرحله ای است. طراحی این جاروشارژی کاملا ارگونومیک است. این جاروشارژی برای شارژ کامل به ۸ ساعت زمان نیاز دارد. سری این جاروشارژی قابل تعویض و محدوده میزان شارژدهی باتری۵ تا ۱۰ دقیقه است.

فیلتر این جارو شارژی قابلیت شستشو دارد و نوع اتصال به منبع تغذیه، باسیم است. ولتاژ باتری این جاروشارژی ۳.۶ و ابعاد آن

۱۳۰x۱۳۰x۳۸۰ سانتی‌متر است. نوع باتری این جارو از نوع شارژی است. وزن این جارو شارژی یک کیلو و نهصد گرم است.

جارو شارژی پارس خزر مدل شارک(قیمت حدودی:یک میلیون و پانصد هزار تومان)

جارو شارژی

اگرچه جارو برقی پارس خزر آخرین و ارزان ترین جاروبرقی فهرست من است. اما انصافا یکی از قوی ترین جاروبرقی هایی است که در این فهرست قرار گرفته و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که نسبت به سایر گزینه ها دارد، می تواند یک گزینه خرید مناسب باشد. جارو شارژی پارس خزر دارای ۴ مرحله فیلتراسیون است. این جارو شارژی مجهز به نشانگر در حال شارژ بودن محصول روی بدنه است.

این جاروبرقی، سری قابل تعویض دارد و محدوده میزان شارژدهی باتری۱۰.۱ تا ۱۵ دقیقه است. نوع این جارو شارژی از نوع دستی است. فیلتر این جاروشارژی از نوع قابل شست‌وشو است و نوع اتصال این جارو شارژی به منبع تغذیه از طریق داک شار است. ولتاژ باتری این جارو شارژی ۱۴.۴ و ابعاد آن ۳۵۰x۹۰x۱۴۰ سانتی‌متر است. نوع باتریNi-MHو وزن این جارو شارژی یک کیلو و چهار صد گرم است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها