راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی جی بی ال

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-هندزفری های جی بی ال واقعا پرطرفدارند و طبیعی است که پر طرفدار باشند چون فوق العاده با کیفیت هستند. به همین دلیل هم من سعی کردم برخی از جذاب ترین هندزفری های بلوتوثی جی بی ال را برای شما گلچین کنم.‌

به گزارش راهنماتو، هندزفری های بی سیم یا بلوتوثی بسیار پرطرفدار تر از هندزفری های سیم دار هستند. شاید چون کم دردسر تر هستند و ظاهری مدرن تر دارند و البته کمتر دست و پا گیر هستند در ادامه ۵ هندزفری بلوتوثی جی بی ال را ببینید:

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل MOB TOUR PRO PLUS(قیمت حدودی:۷ میلیون و پانصد هزار تومان)

هندزفری های بلوتوثی

فهرست را از گران قیمت ترین هندزفری شروع می کنم. این هندزفری دارای طراحی راحت و سبکی است و گوش کاربر را اذیت نمی کند. هندزفری JBL Tour Pro Plus TWS دارای ظاهری ساده است. طراحی گرد آن ها به همراه لوگوی نقره ای رنگ در هر بادز قابل مشاهده است. 

این هندزفری 71 گرم وزن دارد و دارای پنج مجموعه ایرتیوپ برای راحت بودن گوش کاربر است.کیس همراه این هندزفری از جنس پلاستیک است و آهن ربای با کیفتی نبز برای نگه داشتن هندزفری ها در کیس همراه آن وجود دارد.  یک چراغ LED در نزدیکی درگاه شارژ این اندزفری وجود دارد که به کاربر امکان می دهد وضعیت شارژ را بداند. این هندزفری دو چراغ LED دارد.

هندزفری JBL Tour Pro + TWS دارای گواهینامه IPX5 است که آنرا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده و دارای سطحی لمسی برای کنترل است. این هندزفری ضد تعریق است و سیستم ضد نویز نیز دارد.

هدفون بی سیم جی بی ال مدل NIR ENC FREE NC HEAD LIVE PLUS(قیمت حدودی:۶ میلیون و سیصد هزار تومان)

هدفون

این هدفون دارای تکنولوژی اکتیو نویز کنسلینگ است و این امکان را به کاربر می دهد که بدون هیچ نویز اضافه ای در صدای زیاد از موسیقی لذت ببرد. نوع اتصالات این هندزفری بی سیم است و از طریق بلوتوث 5.1 به دستگاه های شما متصل میشود . بعد از یکبار اتصال به هندزفری ، دیگر مهم نیست اول کدام ایربادز را برمیدارید ، به محض اینکه یکی از ایربادز ها را از جعبه اش خارج کنید ، به دستگاه شما متصل میشود 

این هندزفری برای شارژ ، فقط 2 ساعت زمان نیاز دارد. سپس تا 7 ساعت مداوم میتوانید موسیقی گوش دهید. جعبه این سری از JBL مانند یک پاور بانک برای هندزفری عمل میکند و بدنه ی مقاومی دارد و هر بار که یکی از ایربادز ها را درون جعبه بگذارید ، بطور جدا گانه شروع به شارژ شدن میکند . 

این هندزفری قابلیت شارژ شدن بسیار سریع با شارژر بی سیم همراه را دارد . با این امکان ، تا 21 ساعت میتوانید از هندزفری استفاده مفید کنید و همچنین با وجود فناوری Dual Connected از هر ایربادز میتوانید بصورت مستقل استفاده کنید که باعث میشود زمان بیشتری از باتری استفاده کنید .

هدست بی سیم جی بی ال مدل EHM NC ANC PLUS 2022 GLO(قیمت حدودی: ۵ میلیون و سیصد هزار تومان)

هندزفری بلوتوثی

این سری از هندزفری های بی سیم ، دارای صدای قدرتمندی هستند. توانایی باتری این محصول ، تا 21 ساعت میرسد و دارای شارژر بیسیم همراه است. جعبه این هندزفری ، در قالب پاور بانک عمل میکند و با شارژ دهی سریع و بازدهی بالا ، به کاربران خدمات ارائه می کند

از دیگر امکانات این محصول این است که میتوانید به انتخاب خود ، هنگام صحبت کردن با تلفن همراه به موسیقی هم گوش دهید. این هندزفری دارای قابلیت تنظیمات اتوماتیک صدا و ANC است‌. کنترل آسان این هندزفری به این شکل است که کافیست تنها روی گوشی را لمس کنید تا به تنظیمات دسترسی پیدا کنید . این هندزفری ضد اب وضد تعریق است.

هدست بلوتوثی جی بی ال مدل MAH PEAK 2 NOISE CANCELLATION(قیمت حدودی:۴ میلیون و پانصد هزار تومان)

هندزفری

با قابلیت IPX7 در این هندزفری می توانید به آسانی از JBL Endurance Peak II در هر جایی استفاده کرده و نگران خیس شدن هندزفری خود نباشید. این هندزفری دارای مقاومت در برابر رطوبت با درجه IPX7 است. از سویی دیگر این هندزفری جی‌بی‌ال، با طراحی ارگونومیک Powerhook، ایمن و راحت خواهند ماند.

 با شارژ کامل، می توانید حداکثر 6 ساعت از صدا لذت ببرید. همچنین در داخل کیف شارژ، حداکثر 24 ساعت دیگر از صدای هندزفری خود استفاده خواهید کرد. این هندزفری در مجموع دارای 30 ساعت پخش است که 6 ساعت در گوشیها و 24 ساعت با استفاده از قاب، شارژ می ماند. طراحی زیبا و ارگونومیک و باتری مناسب این هندزفری برای بازی و همچنین برای بانوان و افراد خوش سلیقه مناسب است.

هندزفری جی بی ال مدل dye melobuds wave 200 version(قیمت حدودی:۳ میلیون و پانصد هزار تومان)

هندزفری

هندزفری بلوتوثی آخر در فهرست من ظاهری ساده اما طراحی ارگونومیکی دارد. این هندزفری ضدتعریق است و تکنولوژی حذف نویز هم دارد. در ضمن این هندزفری رنگبندی زیبایی دارد که توجه بانوان را به خود جلب می کند. قطعا هندزفری های ارزان قیمت تر و پر شمارتری هم از برند جی بی ال وجو دارد اما این هندزفری از بهترین ها است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها