راهنمای خرید بهترین ماوس های گیمینگ ریزر برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-امکان ندارد گیمر باشید و نام ریزر را نشنیده باشید. برند ریزر از برندهایی است که برترین محصولات حوزه بازی را تولید می کند و بسیاری از کاربران در سراسر جهان نیز طرفداران محصولات این برند هستند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند را می تواند ماوس های این شرکت دانست. ماوس های ریز به علت تنوع بالا و کیفیت خوبی که دارند توسط بسیاری از کاربران خریداری می شوند.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد داشته باشید در بازار فناوری بگردید و بهترین ماوس های گیمبنگ ریزر را پیدا کنید، احتمالا بغاید ساعت ها زمان بگذارید و شاید حتی گیج هم بشوید. به همین دلیل هم من بهترین و پرفروش ترین ماوس های ریزر در بازار ایران را برای شما گلچین کرده ام. البته که اگر بازیکن حرفه ای هستید، می دانید که اگرچه یک ماوس خوب به برد شما کمک می کند اما ماوس خوب نمی تواند حریفتان را شکست دهد و آن چه مهمتر است تمرین و مهارت بازی است.

در ادامه به فهرست 5 گانه من در راهنماتو نگاه کنید. این فهرست بر اساس ترتیب قیمت و از گران ترین به ارزان ترین شکل گرفته است، بنابراین هر چه به پایان فهرست نزدیک تر بشوید، قیمت ها کمتر می شود. البته ماوس های پایان فهرست هم به لحاظ کیفیت دست کمی از ماوس های بالای فهرست ندارند و همه این ماوس ها از کیفیت قابل توجهی برخوردارند:

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل Viper Ultimate(قیمت حدودی: حدود 7 میلیون تومان)

ماوس ریزر

فهرستمان را از گران قیمت ترین ماوس شروع کنیم. این ماوس ریزر در ابعاد۱۲۶.۷x۵۷.۶x۳۷.۸ میلی‌متر تولید شده است. وزن این ماوس ۷۴ گرم است. تعداد کلیدهای این ماوس ۸ عدد است. نوع اتصال این ماوس بی سیم است. نوع رابط این ماوس دانگل USB و نوع حسگر اپتیکال است.

محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ و حداکثر شتاب۵۰G است. ضربه‌پذیری کلیدها۷۰ میلیون کلیک است. این ماوس را می توان یکی از زیباترین ماوس ها در بخش طراحی دانست. این ماوس به لحاظ ارگونومی و خوش دستی هم بسیار قدرتمند است و می تواند برای کاربران حساس و سختگیر بسیار مناسب باشد.

ماوس بی سیم ریزر مدل Basilisk Ultimate(قیمت حدودی: 5 میلیون و ششصد هزار تومان)

ماوس های قدرتمند ریزر

ماوس دوم انتخابی من از برند ریزر در ابعاد۱۳۰x۶۰x۴۲ میلی‌مترطراحی شده است. وزن این ماوس ۱۰۷ گرم و تعداد کلید ها ۱۱ عدد است. از قابلیت‌های ماوس می توان به کلید روشن و خاموش اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس، بی‌سیم و نوع رابط دانگل USB است. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است.

دقت این ماوس ۲۰۰۰۰است و ۱۱ دکمه قابل برنامه ریزی دارد. این ماوس همچنین قابلیت تنظیم مقاومت چرخ اسکرول را دارد. این ماوس ۱۴ ناحیه نوری قابل تنظیم دارد. این ماوس با طراحی زیبا و با استفاده از سنسور + FOCUS و سوئیچ‌های نوری می تواند یکی از برترین گزینه ها برای خرید باشد. این ماوس طراحی خاصی دارد که می تواند برای بازیکنان کم سن و سال تر نیز بسیار جذاب باشد.

ماوس ریزر مدل MAMBA ELITE(قیمت حدودی: 4 میلیون و صد هزار تومان)

ماوس گیمینگ ریزر

ابعاد این ماوس ریزر۴.۳x۷.۰x۱۲.۵ میلی‌متر و وزن آن ۹۴ گرم است. تعداد کلیدهای این ماوس ۹ عدد است. یک محدودیت در این ماوس را می توان نوع اتصال دانست که از نوع با سیم است. نوع رابط این ماوس USBاست.

نوع حسگر این ماوس اپتیکال و محدوده دقت بیشتر از ۳۲۰۰ است. طول کابل این ماوس ۲.۱ سانتی متر و ضربه‌پذیری کلیدها50 کلیک است. این ماوس با سیستم‌عامل‌ ویندوز هماهنگ است.این ماوس را می توان یک ماوس حرفه ای برای کاربرانی دانست که دوست دارند هیچ بخشی از بازی را از دست ندهند و پا به پای حرفه ای ترین بازیکنان بازی کنند.

ماوس بی سیم ریزر مدل Basilisk X HyperSpeed(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

ماوس

وزن این ماوس بی سیم۸۳ گرم و تعداد کلیدها ۶ عدد است. از قابلیت‌های ماوس می توان به کلید روشن و خاموش اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس بی سیم و نوع رابط دانگل USB و بلوتوث است. نوع حسگر این ماوس اپتیکال و محدوده دقت۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است. این ماوس یک عدد باتری می خورد.

اگر فکر می کنید قیمت پایین تر این ماوس به معنای امکانات سطح پایین تر است، سخت در اشتباهید، این ماوس، امکان سوییچ کردن بین اتصال ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث با فشردن یک دکمه را دارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این ماوس، حافظه داخلی برای ذخیره پروفایل و تنظیمات است.

ماوس ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01(قیمت حدودی: 1 میلیون تومان)

ماوس های بی سیم

ماوس ریزر در ابعاد۱۲۷x۷۲x۴۲ میلی‌متر طراحی شده و وزنی برابر با ۹۰ گرم دارد. تعداد کلیدهای این ماوس ۵ عدد است. نوع اتصال این ماوس با سیم و نوع رابط  USB و نوع حسگراپتیکال است. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ و طول کابل۱.۲ سانتی متر است. از سایر قابلیت‌های این ماوس می توان به دکمه های Hyperesponse با حداکثر ۱۰ میلیون کلیک و سنسور نوری ۶،۴۰۰ DPIاشاره کرد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها