مضحکه گوگل پیکسل 7 پرو؛ از جا در آمدن دکمه‌ها!

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

خبرآنلاین نوشت؛  برخی از کاربران فعلی پیکسل ۷ پرو گوگل با مشکل سخت‌افزاری غیرقابل قبولی مواجه شده‌اند، از جا درآمدن دکمه تنظیم صدا!

کاربران گوشی پیکسل ۷ پرو گوگل، مشکل سخت‌افزاری نابخشودنی را گزارش کرده‌اند. دکمه‌های تنظیم صدا در گوشی آن‌ها از جای خود بیرون آمده و هیچ‌کس دلیل آن را نمی‌داند.

این اتفاق برای اولین بار توسط نیک ساتریچ از اندروید سنترال مطرح شد. او گفته این اتفاق کم‌سابقه پس از آن روی داد که ساتریچ گوشی را از جیبش بیرون آورد و متوجه شد دکمه تنظیم صدا پیکسل ۷ پرو جدا شده است. پس از بررسی‌های بیشتر، مشخص شد دکمه تنظیم صدا برای پیکسل ۷ پرو در واقع نسخه‌ای با طراحی تقویت شده از نسخه استفاده شده در گلکسی اس ۲۲ اولترا است. این سوال پیش می‌آید: اگر این یک نسخه تقویت شده است، چرا از محل قرارگیری خود درمی‌آید؟

متاسفانه این تنها مورد گزارش شده نیست. کاربران از سال ۲۰۲۲ در مورد از دست دادن دکمه‌های برجسته تنظیم صدا از گوشی‌هایشان شکایت دارند. 9to5Google به گزارش‌های مشابه دست یافت، حتی کاربران ردیت به همین مشکل اشاره کرده‌اند. یکی دیگر از کاربران پیکسل ۷ گزارش کرده که «دکمه‌ی جداشده‌ی گوشی خود را در کنار گوشی دیده است.» اتفاق بدتر این بود که «همان دکمه‌ها از جا درآمده را نیز گم کرده است.»

9to5 پی‌برد که نمایندگان گوگل به برخی از کاربران اطلاع داده‌اند که مشکلی مانند این خارج از ضمانت دستگاه است. با این حال، ساتریچ از گوگل خبری مبنی براین دریافت کرد که «از این موضوع آگاه هستند» و به زودی با او تماس خواهند گرفت. شاید گوگل بتواند راه‌ حل مناسبی را پیدا کند، چون گوگل همچنان شکایات بیشتری را دریافت می‌کند.

این اولین بار نیست که پیکسل‌های گوگل با مشکل سخت‌افزاری روبه‌رو می‌شوند. برخی از مشتریان پیکسل ۷ گزارش کرده بودند که شیشه روی دوربین پشتی به طور خودبه‌خود ترک می‌خورد. ظاهرا این اتفاق زمانی که کاربران گوشی را از جیب خود خارج می‌کنند رخ می‌دهد. کاربرانی که مشکل را به گوگل گزارش داده‌اند، تجربیات متفاوتی از خدمات و پاسخ‌دهی این شرکت داشته‌اند و برخی گوشی جایگزین دریافت کرده‌اند.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها