راهنمای خرید کیبوردهای تا سقف ۵ میلیون تومان ویژه بانوان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو-شاید باورتان نشود اگر بگویم که شما می توانید به همسر،دختر، خواهر یا نامزدتان یک کیبورد هدیه بدهید و او هم فوق العاده خوشحال شود. شاید در نگاه اول بگویید که کیبورد عجیب ترین هدیه است. اما من به شما می‌گویم که اتفاقا کیبورد بهترین هدیه است. اما چرا؟

به گزارش راهنماتو، خرید کیبورد برای خانمها می تواند تبدیل به یک هدیه بسیار فانتزی و زیبا شود. اگر یک خانم مدام با تبلت و کامپیوتر کار می کند و حین کار از زل زدن به دگمه های ساده و سیاه کیبورد خود خسته شده، بهترین هدیه برای او کیبوردی است که طراحی زیبا و ظاهری ارگونومیک داشته باشد. 

من در ادامه فهرستی از پنج کیبورد زیبا و جذاب را جمع کرده ام که بی شک می تواند تبدیل به بهترین ‌و خاطره ساز ترین هدیه شود. البته این فهرست می توانست بسیار بزرگ تر یا شامل کیبوردهایی با قیمت های بالاتر هم باشد اما این فهرست تا سقف ۵ میلیون تومان است:

کیبورد لاجیتک مدل POP KEYS(قیمت حدودی: ۵ میلیون تومان)

فهرستم را از گران ترین کیبورد شروع می کنم که از برند شناخته شده لاجیتک است. این نوع کیبورد لاجیتک ۲ عدد باتری دارد و میانگین عمر باتری صفحه کلید ۳۶ ماه است. برد صفحه کلید ۱۰ متر است و عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها، ۵۰ میلیون بار است. 

1

این کیبورد دارای ۵ کلید اموجی قابل تعویض است. کیبورد لاجیتک بی‌سیم است و وزن آن ۷۷۹ گرم است. نوع رابط این کیبورد USBاست و با سیستم‌عامل‌های ویندوز ، مک ، IOS ، ANDROID ، LINUX سازگاری دارد.منبع تغذیه این کیبورد، باتری و نوع اتصال بلوتوثی است. 

ظاهر این کیبورد کاملا فانتزی و زیباست و با رنگبندی های زیبای خود می تواند برای تمامی خانمها در هر سن و سالی جذاب باشد.

کیبورد مافی مدل Phoenix SK-658BTW(چهار میلیون و هشتصد هزار تومان)

اما دومین ویبورد در فهرست من، کیبورد مافی است. وزن این کیبورد ۱۵۰۰ گرم است و از درگاه‌ ارتباطیmicroUSB پشتیبانی می کند. این کیبورد با نسخه بلوتوثی ۵.۱ سازگاری دارد.

2

طول کابل این کیبورد ۱۵۰ سانتی متر و نوع اتصال باسیم است. این کیبورد می تواند به بلوتوث نیز متصل شود.منبع تغذیه این کیبورد باتری USB است و با سیستم‌عامل‌های متعددی سازگاری دارد.نوع رابط این کیبورد microUSB است. ظاهر این کیبورد نیز بسیار زیبا و جذاب است و به لحاظ ارگونومی دست را خسته نمی کند. این کیبورد می تواند گزینه ای مناسب برای تمامی سنین باشد. 

کیبورد بی سیم مایکروسافت مدل Surface Ergonomic(قیمت حدودی:۴ میلیون تومان)

وزن حدودی این کیبورد ۱۰۱۰ گرم و نسخه بلوتوث۴ است. نوع اتصال این کیبورد بی سیم است. منبع تغذیه این محصول نیز باتری AAA alkaline است و با سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰ - Mac OS ۱۰ - اندروید ۵.۰، اندروید ۴.۴.۴ و اندروید ۴.۲ - iOS ۸ و iOS ۹سازگاری دارد. 

3

تعداد کلیدهای این کیبورد ۱۱۳ عدد است. از کلیدهای میانبر این محصول می توان به مات کردن صدا (Mute)، زیاد کردن صدا (Volume+)، کم کردن صدا (Volume-)، پخش/ مکث (Pause/Play)، تنظیم نور صفحه نمایش، دکمه جستجو، Page-, Page+اشاره کرد. 

نوع باتری صفحه کلید، نیم‌قلمی آلکالاین (سایز AAA) و برد صفحه کلید تا ۱۰ متر است.میانگین عمر باتری صفحه کلید تا بیش از ۱۲ ماه و فرکانس صفحه کلید ۲.۴۰۰ مگاهرتز تا ۲۴۸۳.۵ مگاهرتز است. 

کیبورد بی سیم اکتو مدل B305(قیمت حدودی: ۲ میلیون و پانصد هزار تومان)

برد این صفحه کلید ۱۰ متر است. نوع باتری صفحه کلید قلمی و عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها ۲۰ میلیون بار است. وزن این صفحه کلید ۸۶۰ گرم و نوع رابط بلوتوثی است. این صفحه کلید با سیستم‌عامل‌های مختلف سازگاری دارد. منبع تغذیه این کیبورد باطری قلمی و نوع اتصال بلوتوثی است.نسخه بلوتوث این کیبورد ۵ و میانگین عمر باتری صفحه کلید۱۲ ماه است.

4

اما از این اطلاعات بگذریم. بزرگترین ویژگی جذاب در این کیبورد، ظاهرش است. این کیبورد ظاهری مانند ماشین تحریر دارد. یک ظاهر فوق العاده جذاب که برای علاقه مندان به نویسندگی نیز می تواند بسیار جذاب باشد. این کیبورد از دید خود من یکی از زیباترین کیبوردهایی است که می توانید به یک خانم هدیه دهید. 

کیبورد ریمکس مدل MULTI-DEVICE JP-1(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

 آخرین کیبورد فهرست من یکی از مینیمال ترین طراحی ها را دارد. این کیبورد دارای دو عدد باتری است و میانگین عمر باتری صفحه کلید۶ ماه است. برد صفحه کلید بالای ۱۰ متر و نوع باتری صفحه کلید نیم قلمی آلکالاین سایز AAA است. 

5

عمر یا ضربه‌پذیری کلیدها ۱۰ میلیون مرتبه است. این کیبورد دارای ۳ نوع حالت ارتباطی (۲.۴GB/BT۱/BT۲) برای اتصال به انواع گوشی ها ،تبلت ها،آی پدها، لپتاپ ها و کامپیوترها است. 

تعداد کلیدهای این کیبورد ۷۹ عدد است. وزن این کیبورد ۶۵۰ گرم و نوع رابط دانگل USB است. این کیبورد با سیستم عامل های مختلف سازگاری دارد. نوع اتصال این کیبورد بلوتوث و بی‌سیم و دانگل USBاست.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها