راهنمای خرید جذاب ترین ماوس های بازار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-اگر شما هم از افرادی هستید که تا اسم ماوس می آید به یاد ماوس های ساده و کلاسیک خواهید افتاد، سخت در اشتباهید. ماوس های دیگری هم در بازار وجود دارند که اتفاقا ظاهرهای خاص و منحصر به فردی دارند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین ماوس های موجود در بازار که به لحاظ ظاهری هم جذابیت داشته باشند، نیازی به گشت و گذاردر بازار فناوری ندارید، بلکه می توانید به راحتی سری به فهرست راهنماتو بزنید و فهرست ماوس های من را نگاه کنید. البته که وضعیت تنوع ماوس های موجود در بازار بسیار فراتر از این 5 ماوس است اما حقیقت این است که این ماوس ها واقعا خاص هستند:

ماوس تی ولف مدل V6(قیمت حدودی: سیصد هزار تومان)

ماوس

ماوس تی ولف با وزن۱۶۰ گرم، یکی از محبوب ترین ماوس های موجود در بازار برای افرادی است که یک ماوس با ظاهر متفاوت می خواهند. این ماوس ۶ عدد کلید دارد. نوع اتصال این ماوس با سیم است. نوع رابط این ماوس  USB Type-C و نوع حسگر، اپتیکال است. محدوده دقت۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰ و طول کابل۱۴۵ سانتی متر است. ظرفیت باتری۲۰۰ میلی آمپر ساعت است.راستش را بخواهید من همین الان برای انتخاب این ماوس نظر یک نوجوان را پرسیدم و فورا از بین ماوس های فهرست من، این ماوس را انتخاب کرد. درواقع، مشخص است که نوجوان ها ترجیح می دهند یک ماوس با ظاهر فانتزی و هیجان انگیز را خریداری کنند.

ماوس بی سیم مخصوص بازی فری ولف مدل X7(قیمت حدودی: پانصد هزار تومان)

ماوس بیسیم

وزن این ماوس ۱۱۰ گرم و تعداد کلیدها شش عدد است. نوع اتصال این ماوس بی‌سیم و نوع رابط، دانگل USBاست. برد این ماوس

۱۰متر و محدوده دقت۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰ است. طول کابل۶۰ سانتی متر و نوع و سایز باتری لیتیوم-یونی۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این ماوس  بی سیم، ترکیب بندی و ظاهری خاص دارد و برای افرادی که سلیقه ای بین سلیقه کلاسیک و مدرن دارند بسیار مناسب است. فارغ از ظاهر این ماوس، ویژگی های کاربردی این ماوس باعث می شود بتوانیم ماوس بی سیم فری ولف را یک ماوس ایده آل برای همه کاربران بدانیم.

ماوس بی سیم قلمی مدل Penmouse(قیمت حدودی: هقتصد هزار تومان)

ماوس قلمی

این ماوس ظاهری خاص و کاربردی خاص تر دارد.ابعاد این ماوس، ۱۴۰ میلی‌متر و وزن آن بیست گرم است و چهار عدد کلید هم دارد. از قابلیت‌های مهم این ماوس می توان به کلید روشن و خاموش و قابلیت کار کردن با هر دو دست اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس، دانگلUSB و بلوتوث و برد ماوس۱۰ متر است. نوع حسگر این ماوس اپتیکال و محدوده دقت۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است.

این ماوس یک عدد باتری دارد و نوع و سایز باتری نیم قلمی سایز AAA است. این ماوس با سیستم عامل های ویندوز و تمام نسخه های لینوکس و تمام نسخه های MacOS و اندروید سازگاری دارد. از سایر قابلیت های این ماوس می توانیم به طراحی ارگونومیک و سهولت بسیار بالا در استفاده اشاره کنیم.

ماوس دیلاکس مدل ارگونومیک M618 Plus Wired(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

ماوس بسیار مناسب

چند لحظه ظاهر این ماوس را بیخیال شوید. بله درست است که ظاهری فوق العاده خاص دارد اما به لحاظ طراحی و وزن هم شرایطی دارد که مچ دست افراد را به ندرت خسته می کند. وزن این ماوس۲۱۰ گرم است و پنج عدد کلید دارد. نوع اتصال این ماوس با سیم و محدوده دقت بیشتر از۳۲۰۰ است.

ظاهر خاص این ماوس هم باعث می شود بسیاری از کاربران مشکل پسند علاقه مند به استفاده از این ماوس باشند. چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ نورپردازی، این ماوس در نوع خود منحصر به فرد است.

ماوس بی سیم دیلاکس مدل M618mini(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

ماوس

این ماوس هم ظاهری خاص و منحصر به فرد دارد و در نوع خود بسیار خاص است. ابعاد این ماوس بی سیم ۱۰۳x۸۹x۶۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۲۵ گرم است. این ماوس شش عدد کلید دارد و نوع اتصال آن بی‌سیم است و رابط بلوتوثی و دانگل USB دارد. محدوده دقت۸۰۰ تا ۱۶۰۰ دارد. نوع و سایز باتری این محصول لیتیوم-یونی است.

اگر قرار باشد به ظاهر این ماوس امتیاز بدهیم، این ماوس امتیاز بالایی می گیرد. در ضمن این ماوس را می توان یک ماوس ویژه برای کاربران در هر سن و سال و با هر نوع سلیقه ای دانست.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها