پرطرفدارترین سریال‌های جهان با بالاترین امتیاز

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

خبرآنلاین نوشت؛ نگاهی به ۵ سریال برتر در طول تاریخ از نظر IMDb که حتی بعد از اتمام تمام فصل‌ها مخاطبان همچنان آن مجموعه‌ها را به یادآورده یا آن را دوباره و چندباره مرور می‌کنند. بعضی از سریال‌ها حتی باشگاه مخاطبان دارند و فقط به دیدن چندساعته ختم نشده بلکه سبک زندگی و منش شخصیت‌ها را زندگی می‌کنند، بازارها برای اشیا آن سریال‌ها و فیلم‌ها ساخته می‌شود و در دست طرفداران دست به دست می‌شود.

سینما و تلویزیون همواره زبانی بودند برای بیان موضوعات مختلف، از پرداختن به زبان نولان گرفته تا سیتکامی مانند فرندز از عاشقانه «لالالند» و «دفترچه خاطرات» گرفته تا فیلمی مانند «لاو». هنر تصویر موضوعات را چنان بیان می‌کند که مخاطب وارد دنیای تازه می‌شود. تا کنون سریال‌های بسیاری در ژانرهای خاصی در طول تاریخ ساخته شده‌اند اما با وجود اینکه این سریال‌ها به اتمام رسیده‌اند؛ اما همچنان مخاطبان خاص خود را دارد.

در ادامه نگاهی به پنج سریال پرطرفدار می‌ندازیم که در ادامه می‌خوانید؛

۱. آخرین بازمانده از ما «the last of us»

خلاصه سریال: بیست سال پس از نابودی تمدن انسانی، جوئل که بازمانده سرسختی است استخدام می شود تا دختر ۱۴ ساله ای به نام اِلی را به صورت مخفیانه از یک منطقه قرنطینه ظالمانه بیرون بیاورد. آن دو مسیر طاقت فرسایی را با هم آغاز می کنند و باید برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

کارگردانان: کریگ دراکمن، کریگ مازن

امتیاز ای ام دی بی: ۹.۲ از ۱۰

۲. جدایی «severance»

خلاصه داستان: مارک، رهبری تیمی از کارمندان اداری را بر عهده دارد که حافظه آنها بین شغل و زندگی شخصی شان از طریق جراحی تقسیم شده است. آنها زمانیکه با همکاری مرموز در خارج از محیط کاری مواجه می شوند، مسیری را برای کشف حقیقت درباره ماهیت واقعی شغلشان آغاز می کنند.

کارگردان: دن اریکسون

امتیاز ای ام دی بی: ۸.۷ از ۱۰

۳. ونزدی «wednesday»

خلاصه سریال: داستان زندگی ونزدی آدامز را به عنوان یک دانش آموز و تلاشش را برای بهترکردن توانایی های ذهنی اش و همچنین حل معمایی که پدر و مادرش را درگیر کرد، به تصویر می کشد.

کارگردان: تیم برتون

امتیاز ای ام دی بی: ۸.۲ از ۱۰

۴. پرنده سیاه «black bird»

خلاصه سریال: درباره شخصی به نام جیمی کین است که محکوم به ده سال زندان در یک زندان با امنیت پایین شده است. او با اف بی آی معامله می کند که با یک مظنون به قتل های زنجیره ای طرح دوستی بریزد و درباره اجساد هجده زن از او اطلاعات کسب کند.

کارگردان: دنیس لهان

امتیاز ای ام دی بی: ۸.۱ از ۱۰

۵. ۱۸۹۹

خلاصه سریال: مهاجران چند ملیتی که از قاره قدیم به قاره جدید سفر می کنند با یک معمای کابوس وار در کشتی دومی که در دریای آزاد سرگردان است، مواجه می شوند.

کارگردان: باران بودوارد

امتیاز ای ام دی بی: ۷.۴ از ۱۰

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها