راهنمای خرید بهترین هدفون گیمینگ ریزر برای تمام بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-معرفی برند ریزر به بازیکنان حرفه ای را می توان عجیب ترین کار ممکن دانست. اما معرفی بهترین هدفون های این برند برای تمامی سلیقه ها می تواند بسیار جذاب و کاربردی باشد. همه بازیکنان حرفه ای می دانند که یک جزء مهم از لذت بردن از کیفیت بازی، استفاده از ویژگی های صدا و تصویر به شکل همزمان است. برای دریافت بالاترین کیفیت صدا هم چه برندی بهتر از ریزر؟

به گزارش راهنماتو، خرید هدفون های معتبر و باکیفیت موجود در بازار که با بودجه خرید و وضعیت جیب ما جور دربیاید چندان ساده نیست. به همین دلیل هم من تصمیم گرفتم از بین هدفون های موجود در بازار ایران، 5 هدفون محبوب و کاربردی برند ریزر را به شما معرفی کنم. ترتیب طبقه بندی فهرست من از گران قیمت ترین هدفون به سمت ارزان قیمت ترین هدفون است. بنابراین عجله نکنید و با دیدن قیمت اولین هدفون از خرید ناامید نشوید:

هدفون بی سیم ریزر مدل Barracuda Pro(قیمت حدودی: 10 میلیون تومان)

هدفون ریزر

اولین هدفونی که در این فهرست معرفی می کنم درواقع گران قیمت ترین هدفون است. این مدل از هدفون بی سیم ریزر دارای دو گوشی است و قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. این هدفون برای انواع موبایل، پلی استیشن و نینتندو سوییچ مناسب است و دارای تکنولوژی کنترل و لغو نویز است.

نوع اتصال این هدفون، بلوتوثی و بی سیم است و از دانگل USBنیز برخوردار است. این ماوس از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است و برای گیمرهایی که عادت دارند ساعت های طولانی بازی کنند بسیار مناسب است. درواقع حتی اگر چندین ساعت متوالی با این هدفون بازی کنید احساس خستگی نخواهید کرد.

هدفون بی سیم ریزر مدل Kaira Pro for PS5(قیمت حدودی: 6 میلیون و هفتصد هزار تومان)

هدفون بی سیم

این هدفون دارای دو گوشی است و نوع اتصال آن بی‌سیم است و رابط بلوتوثی دارد. این هدفون به شکلی طراحی شده که برای آقایان و خانمها جذاب و کاربردی است. حساسیت این هدفون ۱۰۸ دسی بل است. این هدفون هم از هدفون هایی است که طراحی ارگونومیکی دارد و به ندرت گوش کاربر را خسته می کند. این هدفون میکروفون هم دارد و کیفیت آن به حدی است که حتی بازیکنان حرفه ای را هم راضی می کند. خرید این هدفون می تواند برای بازیکنانی از گروههای سنی مختلف مناسب باشد اما حئدس می زنم کم سن و سال ترها بیشتر دوستش داشته باشند.

هدفون ریزر مدل KRAKEN V3 Hypersense(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

ریزر

سومین گزینه ای که من در فهرست هدست های بی سیم ریزر معرفی می کنم درواقع یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین هدفون های موجود در بازار است. این هدفون ریزر که طراحی خاطره انگیز ریزر را روی هر یک از گوشی ها دارد، دارای دو گوشی است نوع اتصال این هدفون با سیم است و از رابط USB ۳.۰ نیز پشتیبانی می کند.

اگرچه این هدفون به شکلی طراحی شده که برای خانمها و آقایان مناسب است اما نوع طراحی این هدفون برای آقایان جذاب تر است. مثل مدلهای قبلی، طراحی این هدفون به لحاظ ارگونومی بسیار مناسب است و می تواند ساعت ها، بازیکنان حرفه ای را در طول بازی همراهی کند.

هدفون ریزر مدل KRAKEN For CONSOLE(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

هدفون های بازی

اگر یک درصد فکر می کنید این مدل هدفون ریزر نسبت به هدفون های دیگر موجود در این هدفون ضعیف تر است، سخت در اشتباهید. پاسخ فرکانسی این هدفون ۱۲ الی ۲۸ کیلو هرتز و قطر درایور۵۰ میلی‌متر و از نوع دو گوشی است. نوع اتصال این هدفون هم از نوع با سیم است و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برخوردار است.

این هدفون دارای میکروفون است و کلید مدیریت میزان صدا دارد. طراحی این هدفون بسیار ساده است. اما ارگونومی آن از سطح کاملا بالایی برخوردار است و مثل دیگر گزینه های موجود در این فهرست گوش کاربران را خسته نمی کند و می تواند ساعت ها روی گوش باشد.

هدفون ریزر مدل kraken x for console(قیمت حدودی: 1 میلیون و پانصد هزار تومان)

بازی با هدفون ریزر

آخرین هدفون فهرست من یک هدفون 1 میلیون تومانی است که دو گوشی دارد. این هدفون نیز به لحاظ کیفیت در شرایط قابل قبولی قرار دارد و نمی توان به خاطر قیمت پایین تر آن نسبت به دیگر گزینه های موجود در فهرست، گفت که کیفیت قابل قبولی ندار. نوع این هدفونی دو گوشی است و۲۵۰ گرم وزن دارد و در نتیجه نسبتا سبک محسوب می شود.

نوع اتصال این هدفون باسیم است و از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز برخوردار است. طراحی ظاهری این هدفون نیز ساده است و نمی توان گفت ویژگی ظاهری خاص یا توجه برانگیزی دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها