راهنمای خرید 5 پاوربانک 30 هزار میلی آمپری تا سقف 3 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.3 دقیقه

راهنماتو- استفاده از پاوربانک برای بسیاری از ما از شارژر معمولی هم مهمتر است. به خصوص اگر اهل استفاده مداوم و مکرر از گوشی و تبلت های خود باشیم. افرادی که مدام از گوشی و تبلت خود استفاده می کنند حتما بارها با معضل خالی شدن بدموقع شارژ گوشی یا تبلت خود رو به رو شده اند. فرض کنید وسط مکالمه با نامزدتان هستید و بحث اوج گرفته و تلفن ناگهان قطع شود. احتمالا او تصور می کند عمدا گوشی را قطع و خاموش کرده اید اما مشکل درواقع تمام شدن شارژ است.

به گزارش راهنماتو، شرایطی که توصیف کردم تنها یکی از مواقعی است که خاموش شدن ناگهانی گوشی و تبلت می تواند آزار دهنده باشد. بسیاری از نمونه های دیگر نیز وجود دارد که می تواند همین الان به ذهن شما رسیده باشد و به عنوان نمونه در نظر گرفته شود. اما آن چه مهم است نمونه و مثال نیست، بلکه شرایطی است که ما به یک امدادگر به نام پاوربانک نیاز داریم. به همین دلیل هم من در ادامه به معرفی 5 پاوربانک برتر بازار پرداختم که ظرفیت 30 هزار میلی آمپری دارند:

پاوربانک کلومن مدل KP18(قیمت حدودی: 2 میلیون و ششصد هزار تومان)

پاوربانک

پاوربانک کلومن دارای نشانگر شارژ به درصد است و سه عدد درگاه خروجی هم دارد. این پاوربانک قابلیت شارژ شدن سریع (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) را دارد و امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) و امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

این پاوربانک به قابلیت خاموش شدن خودکار مجهز است. شدت ولتاژ خروجی این پاوربانک۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۱۰۰-۲۴۰ ولت است. این پاوربانک با تمامی گجت های هوشمند قابل شارژ، سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی است.وزن این پاوربانک ۱۰۰۰ گرم است.

پاوربانک سیلیکون پاور مدل QX55(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

پاوربانک قوی

پاوربانک سیلیکون پاور دارای باتری لیتیوم پلیمری است و مدت زمان شارژ: ۹.۵ ساعت است. این شارژر میزان شارژ باتری را با نشانگر LEDبه نمایش می گذارد.این مدل پاوربانک چهار درگاه خروجی دارد و ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این پاوربانک با انواع موبایل، تبلت، ایربادز و ساعت هوشمند سازگاری دارد و نوع باتری لیتیوم پلیمری است. وزن این پاوربانک چهارصد گرم است. طراحی ظاهری این پاوربانک بسیار ساده است.

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM(قیمت حدودی: یک میلیون و ششصد هزار تومان)

شیائومی

برند محبوب شیائومی در حوزه تولید پاوربانک هم کاملا شناخته شده است. یکی از پرطرفدارترین پاوربانک های شیائومی همین پاوربانک یک و نیم میلیون تومانی است. نحوه نمایش میزان شارژ در این پاوربانک از طریق نشانگر LED است. این پاوربانک سه عدد درگاه خروجی دارد.

ولتاژ خروجی این پاوربانک ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این پاوربانک با تمامی دستگاهها سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی است. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB و یک عدد Type-C دو طرفه با توان خروجی ۱۸ وات است و یک حالت جریان کم برای حالت ویژه شارژ وسایل کوچک مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند دارد. وزن این پاوربانک۶۸۰ گرم است.

پاوربانک باسئوس مدل PPIMDA(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

پاوربانک

نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این پاوربانک از طریق صفحه نمایش LCDاست. این پاوربانک سه عدد درگاه خروجی دارد. از قابلیت‌های این پاوربانک می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)اشاره کرد.شدت جریان خروجی این پاوربانک ۳.۰ آمپر است. جنس بدنه این پاور بانک پلاستیکی و وزن آن ۳۰۰ گرم است. علی رغم این که این پاوربانک از ارزان ترین پاوربانک های فهرست من است اما قابلیت ها و ظاهر جالبی دارد و نمی توان آن را بین پاوربانک های سطح پایین طبقه بندی کرد.

پاوربانک ریمکس مدل RPP-141(قیمت حدودی: ششصد هزار تومان)

شارژر همراه

انحوه نمایش میزان شارژ باتری در این پاوربانک از طریق نمایشگر است. این پاوربانک سه عدد درگاه خروجی دارد.جنس بدنهاین پاوربانک ABS-PC و شدت جریان خروجی۲.۰ آمپر است. شدت جریان ورودی۲.۰ آمپر است. این پاوربانک با گوشی موبایل و تبلت سازگاری دارد. از امکانات و قابلیت های این پاوربانک می توان به ورودی کابل لایتینگ و microusb و type-c و دو خروجی usb  اشاره کرد.

این پاوربانک دارای نمایشگر LCD است و نوع باتری آن لیتیوم پلیمری است. وزن این پاوربانک۶۶۶ گرم است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها