(ویدئو) این دنیا دیگر جای زندگی نیست؛ شکار اردک توسط قورباغه!

  • مصطفی  جرفی مصطفی جرفی
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

راهنماتو- «این دنیا دیگر جای زندگی نیست»! احتمالا با این عبارت آشنا هستید و می دانید که به چه معنی است. اگر هم نمی دانید فقط کافی است ویدئوی زیر را تماشا کنید تا به عمق این جمله پی ببرید.

فکرش را بکنید برای یک سافاری به آفریقا رفته باشید و ببینید که گوزن های یال دار به دنبال شیر می دوند تا او را شکار کنند! بله خنده دار و احمقانه است اما یک فرد که در حال گذر از یک برکه آب بود، ناگهان متوجه تقلای یک اردک می شود. فرد در ابتدا فکر می کند که اردک به جایی گیر کرده است اما وقتی وارد آب می شود تا ماجرا را بررسی کند، وقتی اردک را از آب بیرون می کشد با صحنه ای شگفت انگیز مواجه می شود.

یک قورباغه سر اردک نگون بخت را به طور کامل در دهان گرفته و او را شکار کرده است. معلوم نیست این قورباغه چه فکری کرده که این اردک را شکار کرده اما مهم تر از آن این است که جانوران در حال تغییراتی هستند که به نظر ترسناک می رسد. لاک پشت های گیاه خواری که پرنده شکار می کنند، ماهی هایی که کبوتر شکار می کنند، جغدی که شاهین شکار می کند، همگی اتفاقاتی است که ما ویدئوی آنها را در همین بخش برای شما به نمایش در آورده ایم و حالا نوبت قورباغه پرنده خوار است. بدون شک فردی که این صحنه را به ثبت رسانده حرفی برای گفتن نداشته و شاید هم به خودش گفته »این دنیا دیگر جای زندگی نیست»!

مصطفی  جرفی
مصطفی جرفی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها