بهترین تبلت های سامسونگ در بازار

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۳ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.4 دقیقه

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ بسیاری از کاربران به دنبال تبلتی با قابلیت‌های متمایز و با قیمت مناسب هستند.

با توجه به رونق بالایی که دستگاه‌های الکترونیکی در دوره کنونی شاهد آن هستند، یافتن تبلتی که ترکیبی از دو عنصر قیمت و مشخصات باشد، دشوار است. سامسونگ تبلت گلکسی تب A۷ لایت را در سال ۲۰۲۱ با مشخصاتی برجسته از نظر کارایی، باتری و صفحه نمایش معرفی کرد؛ به گونه‌ای که این دستگاه در رده دستگاه‌های مختص سنین نوجوانی و همچنین بهترین انتخاب برای کودکان و دانش آموزان است.

تبلت Samsung Galaxy Tab A۷ Lite با صفحه نمایش ۸.۷ اینچی با فناوری TFT، طراحی فلزی نازک، وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل، وزن سبک ۳۶۶ گرمی و رنگ‌های مشکی، نقره ای، صورتی و سبز عرضه شده است.

تبلت Samsung Galaxy Tab A۷ Lite یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی با دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، اما بدون فلاش LED، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، بلندگو‌های استریو دوگانه و بلوتوث ۵.۰ ارائه می‌کند.

این تبلت با پردازنده Helio P۲۲T مدیاتک با ۸ هسته Cortex-A۵۳، واحد پردازش گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰، رم ۳ و ۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ کار و فقط از شبکه ۴G و تکنولوژی GPS پشتیبانی می‌کند.

تبلت Samsung Galaxy Tab A۷ Lite دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی با درگاه USB-C، با ۳ مدل مختلف Wi-Fi و فناوری LTE پشتیبانی می‌کند، وداری جک ۳.۵ میلی متری هدفون و همچنین امکان پشتیبانی از دستگاه دوگانه قدرتمند بلندگو‌های Dolby Atmos است.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A۷ لایت با قیمت پایه ۴ هزار و ۹۳۰ پوند مصر در بازار عرضه می‌شود، که البته این قیمت بسته فروشگاه و کشوری که در آن عرضه می‌شود می‌تواند متفاوت باشد.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها