راهنمای خرید ساندویچ ساز تا سقف ۵ میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو_فرقی ندارد مجرد باشید یا متاهل، این روزها ساندویچ ساز در بسیاری از خانه ها کاربرد دارد. خانواده هایی که بچه های کوچک دارند معمولا یک گزینه سریع برای سیر کردن بچه ها است. همچنین یک گزینه عالی برای درست کردن فینگرفود و غذاهای فرنگی استفاده از ساندویچ ساز است.

به گزارش راهنماتو، ساندویچ سازهای موجود در بازار ایران تنوع بسیا بالایی دارند. قیمت برخی از ساندویچ سازهای موجود در بازار ایران نیز بسیار بالا است. اما بین این ساندویچ سازها، ساندویچ سازهای تا سقف ۵ میلیون تومان محبوب تر هستند. 

ساندویچ سازهای تا ۵ میلیون تومان برای اقشار مختلف قابلیت خرید بهتری دارند و اقشار مختلف می توانند روی خرید این نوع ساندویچ سازها حساب کنند:

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

پارس خزر

اولین ساندویچ ساز فهرست من از برند محبوب و شناخته شده پارس خزر است. این ساندویچ ساز دارای قفل درب لولایی و ابعاد۲۸۰ × ۲۵۰ × ۱۳۰ سانتی‌متر است. وزن این ساندویچ ساز ۲ کیلو و نیم و حداکثر توان مصرفی۸۵۰ وات است.

 این محصول مجهز به دو صفحه‌ی گریل و ساندویچ‌ساز است و دستگیره عایق حرارت دارد. این ساندویچ ساز قابلیت قرارگیری عمودی دارد. نشانگر LED از دیگر ویژگی های مهم این ساندویچ ساز است.

سیستم ایمنی این ساندویچ ساز، قابلیت قطع خودکار برق را دارد و صفحات جداشونده دارد. این دستگاه آماده سازی غذا، تابه نچسب و دو عدد خانه دارد.

ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1(قیمت حدودی:دو میلیون تومان)

ساندویچ

ساندویچ ساز دسینی دارای دو سینی گریل و ساندویچ ساز است که می تواند برای انواع گریل مرغ، ماهی، گوشت و سبزیجات استفاده شود. این ساندویچ ساز دارای دو چراغ نشانگر روی صفحه است و قابلیت شستشوی آسانی دارد. 

ابعاد این ساندویچ ساز ۳۳۰x۲۸۰x۱۲۰ سانتی‌متر و طول سیم یک متر است. حداکثر توان مصرفی این ساندویچ ساز ۷۵۰ وات است. با استفاده از این محصول امکان تهیه اسنک، ساندویچ، بیسکویت، وافل، کباب و دونات فراهم است.

این ساندویچ ساز دستگیره دارای عایق حرارتی و نشانگر LED دارد. این ساندویچ ساز قابلیت قطع خودکار را دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه ساندویچ ساز می توان به امکان گریل کردن اشاره کرد‌.

ساندویچ ساز کنوود مدل SMP94AO(قیمت حدودی: دو میلیون و چهارصد هزار تومان)

کنوود

سومین ساندویچ ساز از برند سرشناس کنوود است. ابعاد این ساندویچ ساز ۲۹۰x۱۰۰x۳۵۰ سانتی‌متر است. وزن این ساندویچ سازی سه کیلو و دویست گرم است.

حداکثر توان مصرفی این محصول ۱۳۰۰ وات است. از ویژگی‌های دیگر این محصول می توان به دستگیره عایق حرارت اشاره کرد. همچنزن این محصول دارای قابلیت گریل است.

این ساندویچ ساز چهار عدد خانه دارد و تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش در این محصول هشت عدد است. 

ساندویچ ساز مولینکس مدل SM1540(قیمت حدودی: دو میلیون و پانصد هزار تومان)

مولینکس

بدون اغراق محصولات برند مولینکس از محبوب ترین محصولات دنیای لوازم خانگی محسوب می شوند. ساندویچ ساز مولینکس دارای محفظه جمع آوری سیم است.

حداکثر توان مصرفی این ساندویچ ساز ۷۰۰ وات است و صفحه اسنک ساز از جنس تفلون نچسب دارد. ساندویچ ساز مولینکس دستگیره عایق حرارتی دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این ساندویچ ساز می توان به نشانگر LED اشاره کرد. این دستگاه ساندوبچ ساز، تابه ی نچسب و دو عدد خانه دارد

ساندویچ ساز تفال مدل SM5500 Plate(قیمت حدودی: ۵ میلیون و دویست هزار تومان)

تفال

ساندویچ ساز تفال یکی دیگر از گزینه های محبوب در بازار ساندویچ سازها محسوب می شود. ابعاد صفحات پخت این ساندویچ ساز : ۲۲.۵ × ۲۶ سانتی‌متر است.

ساندویچ ساز تفال دارای صفحات نچسب به حالت قالب برش است.حداکثر توان مصرفی این ساندویچ ساز ۱۱۰۰ وات است. از ویژگی‌های مقاومتی این ساندویچ ساز می توان به دستگیره عایق حرارتی اشاره کرد.

ساندوبچ ساز تفال امکان قرارگیری عمودی را دارد. دستگاه آماده سازی غذا در این ساندویچ ساز دارای تابه نچسب است و چهار لدد خانه دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها