راهنمای خرید ۵ پایه نگهدارنده تا سقف ۵ میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو-یکی از روشهای مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری این است که از پایه نگهدارنده استفاده کنید. پایه های نگهدارنده زیادی در بازار وجود دارد اما برخی از این پایه های نگهدارنده گران قیمت تر از سایر محصولات موجود در بازار است. به همین دلیل هم من سعی کردم ۵ محصول مقرون به صرفه موجود در بازار را شناسایی و به شما معرفی کنم.

به گزارش راهنماتو، پایه های نگهدارنده برای اینفلوئنسرها و افراد علاقه مند به تولید محتوا جذاب است. اما پایه نگهدارنده می تواند برای زوج های جوان و افراد مختلفی که عکس و فیلم می‌گیرند جذاب باشد:

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل XMZPG01YM(قیمت حدودی:یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان)

سه پایه شارژ

اولین پایه نگهدارنده گوشی که مورد توجه من قرار گرفت، سه پایه نگهدارنده شیائومی است. ابعاد این سه پایه ۱۹۰x۴۵x۵۰ میلی‌متر است.وزن این محصول ۱۵۵ گرم است.

این سه پایه نگهدارنده گوشی، برای گوشی های موبایل ۵۶ تا ۸۰ میلی متری مناسب است. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۴.۳ یا iOS ۵.۰ و بالاتر است. جنس این سه پایه از آلومینیوم و پلاستیک است.

یک ویژگی مثبت در این محصول، وجود ریموت برای عکاسی و امکان چرخش ۳۶۰ درجه است. این سه پایه دارای گریپ‌های نرم برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی است.

 این پایه، دارای قابلیت قفل کردن و ثابت نگه داشتن گوشی است.

این پایه دارای ریموت کنترل بلوتوثی با قابلیت شارژ با کابل های اندرویدی استاندارد (micro USB) است. این پایه نگهدارنده، دارای نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت ریموت کنترل است. 

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل سامسونگ مدل EP-H5300(قیمت حدودی: دو میلیون و پانصد هزار تومان)

پایه شارژ

این پایه نگهدارنده که همزمان شارژر است، از برند سامسونگ است و در نتیجه برای محصولات سامسونگ بسیار مناسب است. ابعاد این پایه نگهدارنده ۱۵۵x۱۰۴x۱۲۸ میلی‌متر است.

وزن این پایه نگهدارنده ۲۹۱ گرم است. همانطور که اشاره کردم، این پایه نگهدارنده مناسب برای اغلب موبایل های اندروید و ios است. 

همچنین این پایه نگهدارنده دارای تکنولوژی شارژ بی سیم مانند سری Galaxy S و Note و همچنین بیشتر موبایل های تاشو مانند سری Galaxy Z(Fold, Flip) است. از قابلیت‌های این دستگاه می توان به امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYT-D0G(قیمت حدودی: سه میلیون و سیصد هزار تومان)

شارژ

برند باسئوس برای علاقه مندان به محصولات جانبی دنیای فناوری شناخته شده و بسیار محبوب است. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس برای تمام گوشی‌هایی که پهنای آن‌ها بین ۵۸ تا ۹۲ میلی‌متر است و ضخامتشان کمتر از ۹.۸ میلی‌متر است، مناسب است. 

جنس این پایه نگهدارنده از آلیاژ آلومینیوم است. این پایه نگهدارنده قابلیت چرخش در سه محور را دارد. این پایه نگهدارنده دارای کنترل پنل مدت زمان شارژدهی باتری است. این پایه نگهدارنده قابلیت ارائه ۱۲ ساعت شارژ برای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را داراست.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم موبایل مومکس مدل CM16D(قیمت حدودی:۴ میلیون تومان)

شارژرهای خانگی

این پایه نگهدارنده برای گوشی هایی با ابعاد ۴.۷ تا ۷.۲ مناسب است. جنس این پایه نگهدارنده از پلاستیک سخت است. از قابلیت‌های این محصول می توان به امکان شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

امکان باز شدن دهانه گیره تا ۱۹ سانتیمتر. این پایه دارای فوم نرم و ضد خش است.این پایه نگهدارنده دارای کلید های مکانیکی است و قابلیت تنظیم زاویه دید است.

این پایه نگهدارنده دارای شارژ وایرلس است و گیره بازویی های قوی دارد. این پایه شارژ مناسب برای گوشی موبایل ۴.۷ تا ۷.۲ است و دربرابر حرارت نور خورشید مناسب است. این پایه نگهدارنده قابلیت باز بسته شئن آسان فقط با یک کلید را دارد و توان برق تا ۱۵ وات را داراست.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل P20(قیمت حدودی: ۵ میلیون)

شارژر

ابعاد این پایه نگهدارنده۴۴x۱۳۰x۳۰۰ میلی‌متر است. وزن این پایه نگهدارنده ۵۰۰ گرم است. این پایه نگهدارنده برای بلاگرها مناسب است. این پایه نگهدارنده برای تولیدکنندگان محتوا مناسب است. 

این پایه نگهدارنده برای فیلمبرداری حرفه ای و کاربران عادی بسیار مناسب است.جنس این پایه نگهدارنده از آلومنیوم ، TPE است. این پایه نگهدارنده قابلیت شارژ نیز دارد. 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها