راهنمای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی تا ۲۰ میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-باور کنید خرید ماشین ظرفشویی بیشتر از آن که بع تنبلی ربط داشته باشد، به کمبود وقت مرتبط است. بسیاری از خانم ها و آقایان امروزی به علت کمبود وقت شدید مجبورند ظرف ها را در ماشین ظرفشویی بشویند. ماشین های ظرفشویی تنوع بالایی دارند اما برندهای ایرانی بیش از حد گران قیمت شده اند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ماشین ظرفشویی های ایرانی تنوع فهرست برندهای معتبر و نام آشنا کم نیست. از بین این برندها من ۵ گزینه ماشین ظرفشویی را انتخاب کرده ام که زیر بیست میلیون تومان قیمت دارند. امیدوارم این ماشین های ظرفشویی،گزینه های مناسبی برای خرید شما باشند:

ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI4(قیمت حدودی:۱۷ میلیون و هشتصد هزار تومان)

ماشین لباسشویی

اولین ماشین ظرفشویی فهرست من ماشین ظرفشویی امرسان است. این ماشین ظرفشویی ارتفاع۸۵ سانتی‌متری دارد. ماشیت ظرفشویی امرسان دارای برنامه شستشوی میوه و سبزیجات است. همچنین این ماشین ظرفشویی دارای سبد سوم ویژه قاشق و چنگال است. سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. 

این ماشین ظرفشویی دارای برنامه قفل کودک است. عمق این ماشین ظرفشویی ۶۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن ۱۴ لیتر و پهنای آن نیز ۶۰ سانتی متر است. این ماشین ظرفشویی دارای ۶ برنامه شستشو است و برای ۱۴ نفر ظرفیت دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 W(قیمت حدودی: ۱۸ میلیون و سیصد هزار تومان)

اسنوا

این ماشین ظرفشویی، ۸ عدد برنامه شست‌وشو و سه عدد سبد دارد. جایگاه نگهداری ظرفها در این ماشین ظرفشویی در قفسه بالا است. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ایمنی قفل کودک است. 

این ماشین ظرفشویی، امکان شست‌وشوی میوه و سبزی را دارد و از امکانات دیگر آن می توان به وان و جکوزی اشاره کرد. این مول ماشین ظرفشویی پاکشوما، نمایشگر دارد و میزان نمودار مصرف انرژی آن A++ است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو حدود ۱۰ لیتر است.ارتفاع این ماشین ظرفشویی۸۵ سانتی‌متر و نوع ماشین ظرفشویی مبله است.

پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰ سانتی متر و ظرفیت آن ۱۵ لیتر است.عمق ماشین ظرفشویی پاکشوما، ۶۰ سانتی‌متر است و دارای سیستم تاخیر در زمان شستشو تا ۲۴ ساعت است. این ماشین ظرفشویی برای ۱۵ نفر مناسب است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15306 S(قیمت حدودی:۱۸ میلیون و ششصد هزار تومان)

پاکشوما

برند شناخته شده پاکشوما نیز در زمینه تولید ماشین ظرفشویی بسیار موفق است. این ماشین ظرفشویی دارای ۸ برنامه شست‌وشو است. این ماشین ظرفشویی دارای سه عدد سبد است و جایگاه نگهداری ظروف در آن قفسه بالا است. سیستم ایمنی این ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک است. از امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی می توان به امکان شست‌وشوی میوه و سبزی و وان و جکوزی اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی نمایشگر دارد و متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو حدود ۱۰ لیتر است. ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵ سانتی‌متر است. نوع ماشین ظرفشویی مبله است. 

پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰ سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۵ لیتر و عمق ان ۶۰ سانتی‌متر است. از دیگر ویژگی های این ماشین ظرفشویی می توان به سیستم تاخیر در زمان شستشو تا ۲۴ ساعت اشاره کرد. ظرفیت این محصول ۱۵ نفر است. 

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-180(قیمت حدودی ۱۹ میلیون و سیصد هزار تومان)

ماشین

ارتفاع این ماشین لباسشویی، ۸۴۵ سانتی‌متر است. عمق این ماشین لباسشویی ۶۰۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن ۱۴ لیتر است. پهنای این ماشین لباسشویی ۸۹۵ سانتی متر و نوع ماشین ظرفشویی ایستاده است. این ماشین ظرفشویی ۷ برنامه شست‌وشو دارد. این ماشین ظرفشویی دارای وان و جکوزی و نمایشگر است. ماشین ظرفشویی سام دارای سه عدد سبد است و ظرفیت آن برای ۱۴ نفر کافی است. 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351S(قیمت حدودی:۲۰ میلیون تومان)

ماشین لباسشویی ۲۰ میلیون

ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۴۵ سانتی‌متر است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایشLED و برنامه شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی دارای برنامه شستشوی روزانه در ۹۰ دقیقه و برنامه پیش شستشو جهت خیس خوردن ظروف Pre-Rinse و برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف Intensive است. 

این ماشین ظرفشویی دارای سبد مجزا برای قاشق و چنگال و قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی انجام شستشو در زمان دلخواه است. عمق این ماشین ظرفشویی۶۰۰ سانتی‌متر و ظرفیت آن ۱۳ لیتر است. پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰۰ سلنتی متر و نوع ماشین ظرفشویی مبله است. 

متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ۱۱ لیتر است و ۵ برنامه شست‌وشو دارد. این ماشین ظرفشویی امکاناتی از جمله وان و جکوزی دارد‌ و امکانات ویژه دیگری از جمله شست‌وشوی اقتصادی (Eco) و شست‌وشوی اکسپرس نیز دارد. تعداد سبدهای این ماشین ظرفشویی دو عدد است و ظرفیت آن برای ۱۳ نفر مناسب است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها