راهنمای خرید بهترین هندزفری های مقرون به صرفه لنوو

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو_برای خرید برترین هندزفری های بلوتوثی بازار ایران می توانید بر اساس قیمت، برند یا کیفیت و خدمات، خرید کنید اما یک روش دیگر، انتخاب بر اساس قیمت و برند به شکل همزمان است. 

به گزارش راهنماتو، هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار ایران شامل برندهای مختلفی است. در بین برندهای موجود در بازار، لنوو از محبوب ترین ها است. در ادامه به معرفی ۵ هندزفری پرفروش و مقرون به صرفه لنوو می پردازم:

هندزفری بی سیم لنوو مدل QE08(قیمت حدودی ۲۲۰ هزار تومان)

 هندزفری

از ارزان قیمت ترین نسخه هندزفری های بلوتوثی شروع می کنم. این هندزفری طرفداران زیادی دارد. از اقلام همراه هندزفری می توان به کابل شارژ، دفترچه راهنما، دو جفت سرگوشی اشاره کرد.

این هندزفری دارای دو گوشی است و ۳۳ گرم وزن دارد. 

نوع اتصال این هندزفری بی‌سیم است و برای مکالمه مناسب است هر چند که کاربرد عمومی دارد. 

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل XE05 Light(قیمت حدودی سیصد هزار تومان)

بلوتوثی

 از اقلام همراه هدفون می توانم به ۳ سری در سایزهای مختلف اشاره کنم.‌ قطر درایور این هندزفری ۲۱ میلی متر است و عمر باتری

۱۱۵ دقیقه است.

این هندزفری دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه

۹ ساعت است. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی۱۲ ساعت است. زمان موردنیاز برای شارژ هدفون حدود ۲ ساعت است. این هندزفری دارای درگاه‌های ارتباطی بلوتوثی است. نسخه بلوتوث این محصول ۵.۰ است. 

نوع باتری این هندزفری لیتیوم پلیمری و جنس بدنه پلاستیکی است. ظرفیت باتری این هندزفری ۱۱۵ میلی آمپر ساعتی است. این هندزفری مناسب برای آقایان و بانوان است و از ویژگی‌های خاص آن می توان به سیستم حذف نویز اشاره کرد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاومت دارد.

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل SAE New Hot Lenovo LP1S(قیمت حدودی: ۳۶۰ هزار تومان)

 

هدفون

این هندزفری که سومین هندزفری فهرست من است دو گوشی دارد. نوع اتصال این هندزفری با دو گوشی و بلوتوثی است.طراحی این هندزفری بسیار زیبا است و برای مکالمه بسیار مناسب است. 

از ویژگی‌های خاص این هندزفری می توان به قابلیت لغو نویز اشاره کرد. این هندزفری در برابر رطوبت و عرق مقاومت بسیاری دارد‌.

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Livepods LP2(قیمت حدودی:۴۸۰ هزار تومان)

هندرفری

از اقلام همراه این هندزفری می توان به کابل شارژ Type C اشاره کرد. قطر درایور این هندزفری ۱۰ میلی‌متر و محدوده عملکرد ۱۰ متر

است. این هندزفری دو گوشی دارد. 

عمر باتری هندزفری در حالت مکالمه ۳ ساعت است. عمر باتری هندزفری در حالت پخش موسیقی۳ ساعت است. نسخه بلوتوث این هندزفری بلوتوث ۵ است. 

این هندزفری میکروفن دوگانه کاهش نویز ENC دارد. برای تماس با این هندزفری خیالتان راحت باشد چون تا ۲۰ ساعت می توانید به مکالمه ادامه دهید. 

ظرفیت باتری این هندزفری ۳۵۰ میلی آمپر ساعت و نوع اتصال بی‌سیم است. این هندزفری مناسب برای مکالمه و گیمینگ است. این هندزفری دارای میکروفون و محفظه شارژ و مقاومت در برابر رطوبت و عرق است. 

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل New QT-81(قیمت حدودی:پانصد هزار تومان)

هدست

این نوع از هندزفری بلوتوثی لنوو دارای نشانگر LED برای نمایش عمر باتری و میزان شارژ است. عمر باتری۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت این هندزفری دارای دو گوشی است و درگاه‌ ارتباطیUSB Type-C است. 

این هندزفری پنل لمسی کنترل صدا دارد. این هندزفری از پلاستیک ABS مقاوم ساخته شده و طراحی ارگونومیکی دارد که از خسته شدن گوش پیشگیری می کند. این هندزفری قابلیت کاهش نویز و صداهای مزاحم محیط اطراف را دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می کند. 

این هندزفری تحت استاندارد IPX۵ دارای درایورهای قدرتمند ۸ میلی متری با تکنولوژی HiFi برای افزایش کیفیت موسیقی است و از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد موثر ۱۰ متر و با قطر درایو ۱۳ میلی متری کار می کند. 

این هندزفری دارای خروجی USB و امکان استفاده از داک شارژ به عنوان پاوربانک برای گوشی است. نوع باتری این هندزفری ۱۲ سلولی و جنس بدنه از پلی کربنات است. ظرفیت باتری نیز ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها