راهنمای خرید بهترین تلویزیون های ال ای دی تا 10 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-تلویزیون های ال ای دی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این نوع تلویزیون ها برای اغلب کاربران شناخته شده اند و بسیاری از افراد، وقتی برای خرید تلویزیون سری به بازار می زنند به دنبال تلویزیون های ال ای دی می گردند. تنوع تلویزیون های ال ای دی به معنای واقعی کلمه گیج کننده است.

به گزارش راهنماتو، اگر قرار باشد تلویزیون های ال ای دی را بر اساس وضعیت جیبتان انتخاب کنید احتمالا به فکر خرید نوعی از تلویزیون هستید که حتما اقتصادی باشد. تلویزیون های ال ای دی مقرون به صرفه هم معمولا تا سقف ده میلیون تومان قیمت دارند. بین انواع تلویزیون های ال ای موجود در بازار من این ده تلویزیون را برای شما گلچین کرده ام:

تلویزیون ال ای دی صنام مدل SLE-24M111(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

تلویزیون ال ای دی

فهرستمان را از ارزان قیمت ترین تلویزیون شروع می کنیم. این تلویزیون از یک برند ایرانی شناخته شده است. تلویزیون ال ای دی صنام با رزولوشن۱۳۶۰ × ۷۶۸ و نسبت تصویر۱۶:۹ طراحی شده است. سایز صفحه این تلویزیون۲۴ اینچ و تعداد درگاه های HDMI آن دو عدد است.کیفیت تصویر این تلویزیون HDاست. تکنولوژی صفحه LED از دیگر ویژگی های مثبت این تلویزیون است. نوع پایه این تلویزیون رومیزی و نوع صفحه تخت است. این تلویزیون یک عدد درگاه‌های USBدارد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-32NY12200M(قیمت حدودی: 5 میلیون و ششصد هزار تومان)

تلویزیون اسنوا

دومین تلویزیون در فهرست من، باز هم یک تلویزیون ایرانی است. از امکانات این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال اشاره کرد. محل قرارگیری بلندگوها در این تلویزیون پایین قاب است. کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی اسنوا از نوع  HDاست. رزولوشن این تلویزیون۱۲۸۰ × ۷۲۰ است. نسبت تصویر در تلویزیون ال ای دی اسنوا ۱۶:۹ و سایز صفحه۳۲ اینچ است.

تلویزیون ال ای دی اسنوا سه عدد درگاه HDMI و یک عدد رابط کامپوزیت (Composite) دارد. توان هر بلندگو در این تلویزیون که دو بلندگو دارد، ۷.۵ وات است. این تلویزیون از استاندارد Dolby Digitalپشتیبانی می کند. ابعاد این تلویزیون بدون پایه۴۲۰x ۸۵x ۷۲۰ میلی‌متر و ابعاد تلویزیون با پایه۱۸۰x ۴۵۰x ۷۲۰ میلی‌متر و وزن تلویزیون بدون پایه حدود ۴ کیلوگرم است. توان خروجی کلی صدا۱۵ وات و نوع پایه رومیزی است. این تلویزیون یک عدد درگاه‌  USB دارد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32PD616N (قیمت حدودی: 6 میلیون و دویست هزار تومان)

تلویزیون جی پلاس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس دارای امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشی بصورت انتخابی بر روی تلویزیون است. این تلویزیون امکان پخش شبکه های دیجیتالHEVC۲ DVBT۲ را دارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون  HDاست. رزولوشن تصاویر در این تلویزیون نیز۱۳۶۶ × ۷۶۸ و سایز صفحه۳۲ اینچ است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس دارای پردازنده چهار هسته‌ای است. تلویزیون ال ای دی جی پلاس دارای دو عدد درگاه HDMI است. این تلویزیون پنل IPS با کیفیت  دارد. سیستم عامل این تلویزیون از نوع اندروید ۹.۰ است. حافظه داخلی این تلویزیون ۸ گیگابایت است. نوع پایه این تلویزیون رومیزی و نوع صفحه تخت است. این تلویزیون یک عدد درگاه USB دارد.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43M6000EM (قیمت حدودی: 8 میلیون و چهارصد هزار تومان)

تلویزیون دوو

کم کم به انتهای فهرست من نزدیک می شویم. تلویزیون ال ای دی دوو، انتخاب بعدی من برای این فهرست است. محل قرارگیری بلندگوها در این تلویزیون پایین قاب است. کیفیت تصویر Full HD و رزولوشن۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ است. نسبت تصویر در این تلویزیون ۱۶:۹ و سایز صفحه۴۳ اینچ است. این تلویزیون از سیستم ایمنی قفل کودک پشتیبانی می کند. تعداد درگاه های HDM در این تلویزیون سه عدد است و از دیگر امکانات و قابلیت‌های آن می توان به قابلیت ماشین زمان اشاره کرد.

این تلویزیون قابلیت جستجوی کانال خودکار دارد و از دو عدد درگاه USB نیز برخوردار است. توان خروجی کلی صدا

۲۰ وات است. تکنولوژی صفحه در این تلویزیون LED و نوع صفحه نمایش نیز تخت است. این تلویزیون یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک تلویزیون بالای 40 اینچ و با کیفیت می گردند.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xt765(قیمت حدودی:  9 میلیون و هشتصد هزار تومان)

تلویزیون

و اما رسیدیم به آخرین تلویزیون در فهرست من. سایز صفحه این تلویزیون ۴۳ اینچ است و دو عدد بلندگو دارد. توان هر بلندگو ۱۰ وات و کیفیت تصویر Full HD است. رزولوشن این تلویزیون۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ است و سه درگاه  HDMI دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید ۹.۰ است.  حافظه داخلی این تلویزیون ۸ گیگابایت و حافظه رم حدود یک گیگابایت است.

ابعاد تلویزیون بدون پایه۹۶۹.۷x۵۸۱x۸۵ میلی‌متر و ابعاد تلویزیون با پایه۹۶۹.۷x۶۳۱.۵x۲۱۰.۷ میلی‌متر است. وزن تلویزیون با پایه حدود 7 کیلو و هشتصد گرم است.

این تلویزیون از فناوری ارتباطی بلوتوث پشتیبانی می کند و از اقلام همراه آن می توان به کابل شارژ و ریموت کنترل اشاره کرد. این تلویزیون از استاندارد صوتی Dolbyپشتیبانی می کند. تکنولوژی صفحه این تلویزیون LED است. نوع پایه این تلویزیون رومیزی و نوع صفحه تخت است. تعداد درگاه‌های USB در این تلویزیون دو عدد است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها