راهنمای خرید جاروبرقی کیسه دار تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-جاروبرقی های کیسه دار از محبوب ترین انواع جاروبرقی محسوب می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای شستن و تمیز کردن محفظه جاروبرقی از کیسه های دائم و یکبار مصرف استفاده کنند. جاروبرقی های موجود در بازار قیمت های متنوعی دارند.

به گزارش راهنماتو، اگر برای خرید بهترین جاروبرقی های بازار با قیمت مناسب و زیر 5 میلیون تومان، گیج شده اید و نمی دانید چگونه انتخاب کنید، به فهرست پنج گانه من نگاه کنید که شامل جاروبرقی های تا مرز 5 میلون تومان است. همانطور که اشاره کردم، تنوع جاروبرقی های موجود در بازار بسیار بالا است. اما این ها از بهترین ها هستند که با توجه به قیمت، کیفیت و نوع خدماتی که ارائه می دهند انتخاب شده اند. خیالتان راحت باشد که تنوع برندها هم کاملا رعایت شده است:

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-CA20BK(سه میلیون و دویست هزار تومان)

جاروبرقی

جاروبرقی کیسه دار اسنوا، اولین جاروبرقی فهرست من است. بله از این قیمت پایین تر هم جاروبرقی داریم، اما قرار است بهترین ها را به شما معرفی کنم. این جاروبرقی دارای دسته ارگونومیک و سیم جمع کن خودکار است. همچنین این جاروبرقی مجهز به فیلتر بهداشتی هپا است که هر نوع گرد و غبار و ذرات معلق را از بین می برد. این جاروبرقی دارای کیسه دائمی و یکبار مصرف و لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است.

این جاروبرقی نمایشگری دارد که وضعیت پر بودن کیسه را نشان می دهد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی بین ۵ تا ۱۰ متر است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. ابعاد این جاروبرقی ۲۷x۲۳x۳۹ سانتی‌متر است. گنجایش مخزن جارو برقی۴.۵ لیتر و توان مکش۴۵۰ وات است. از اقلام همراه محصول نیز می توانیم به برس چندمنظوره اصل، برس مبل ،برس گوشه پاک کن و کیسه اضافه اشاره کنیم. وزن این جاروبرقی پنج کیلو و نیم است.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501R(قیمت حدودی: 3 میلیون و هشتصد هزار تومان)

جاروبرقی پاکشوما

برند پاکشوما در زمینه تولید جارو برقی و ماشین لباسشویی سرشناس است. بنابراین دومین محصول در فهرست من از برند پاکشوما است. این جاروبرقی دارای فیلترو  HEPA قابلیت تنظیم توان است. کیسه این جاروبرقی قابلیت تعویض دارد. نشانگر این جاروبرقی، وضعیت پربودن مخزن را نمایش می دهد. این جاروبرقی سه عدد سری و یک عدد پارویی دارد.

محدوده طول کابل برق این جاروبرقی بین ۱۰ تا ۱۵ متر و محدوده توان مصرفی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار و فیلتر بهداشتی دارد. ابعاد این جاروبرقی۴۸۰x۳۲۰x۲۷۵ سانتی‌متر است. گنجایش مخزن جارو برقی۵ لیتر است. طول کابل برق در این جاروبرقی۱۲متر است.  

کیسه ای جاروبرقی از نوع یکبار مصرف با قابلیت استفاده از کیسه دائمی است.قدرت موتور۲۵۰۰ و سه عدد برس اضافی، از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود.

جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000(قیمت حدودی: سه میلیون و پانصد هزار تومان)

جاروبرقی امرسان

برند سوم هم امرسان و برندی ایرانی است. جاروبرقی امرسان مکش با قدرت توربو دارد. این جاروبرقی  دارای سه چرخ برای حرکت آسان لوله خرطومی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. جاروبرقی امرسان دارای فیلتراسیون ۵ مرحله ای و قابلیت تنظیم توان موتور است. این جاروبرقی دارای برچسب انرژی A  و ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت است.

ابعاد این جاروبرقی ۴۰۰x۳۵۰x۵۰۰ سانتی‌متر است. این جاروبرقی پنج کیلو وزن دارد. قدرت موتور این جاروبرقی۳۰۰۰ وات است. گنجایش مخزن جارو برقی۴ لیتر است. این جاروبرقی دارای نشانگر پر بودن مخزن است. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی بین ۵ تا ۱۰ متراست.  این جاروبرقی یک پارویی و دو سری دارد.

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22G (قیمت حدودی: 4 میلیون و دویست هزار تومان)

جارو برقی دوو

جاروبرقی دوو دارای ۸ مرحله فیلتراسیون است. این جاروبرقی قدرت مکش بالایی دارد و  کنترل پنل LED روی بدنه  دارد.نشانگر دیجیتالی این جاروبرقی پر بودن کیسه زباله را به کاربر اطلاع می دهد. این جاروبرقی، لوله تلسکوپی قابل تنظیم دارد.

جاروبرقی دوو سه عدد سری دارد. محدوده طول کابل برق این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر و محدوده توان مصرفی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار دارد.

ابعاد این جاروبرقی۳۹۰x۵۶۰x۳۲۰ سانتی‌متر است. این جاروبرقی فیلتر بهداشتی دارد. گنجایش مخزن جارو برقی چهار لیتر و نیم است. طول کابل برق۸ متر است. قدرت موتور۲۱۰۰ وات است.

جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3(قیمت حدودی: 4 میلیون و هفتصد هزار تومان)

جاروبرقی بوش

جنس لوله این مدل جاروبرقی، فلزی است و  فیلتر قابل شستشو‌ دارد. این جاروبرقی سه حالت تنظیم مکش برای سطوح متفاوتی از جمله سرامیک/پارکت، فرش و مبل دارد. موتور این جاروبرقی بسیار قدرتمند است و یک پارویی و سه عدد سری دارد.

محدوده طول کابل برق در این جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. این جاروبرقی از نوع کیسه دار است. ابعاد این جاروبرقی ۴۸۰x۲۸۷x۲۶۰ سانتی‌متر است. این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار دارد. جاروبرقی بوش دارای نشانگر پر بودن مخزن است. طول کابل برق در این جاروبرقی ۱۰ متر است.این جاروبرقی کیسه‌ی قابل تعویض دارد. وزن این جاروبرقی چهار کیلو و سیصد گرم است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها