موهای خشک و آسیب دیده خود را با این لوسیون ها احیا کنید

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.9 دقیقه

راهنماتو- مو نیز مانند پوست به مرطوب کننده و آبرسانی روزانه نیاز دارد. عوامل زیادی می توانند سبب خشکی مو شوند؛ قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کلر، استفاده زیاد از شامپو، عدم استفاده از نرم کننده، شستشو با آب گرم، استفاده بیش از حد از سشوار و اتو و بسیاری موارد دیگر.

به گزارش راهنماتو، گرما رطوبت داخل مو را تبخیر کرده و تعادل چربی‌ آن را به هم می زند. محصولات زیادی مانند ترمیم کننده ها، نرم کننده ها و ماسک های درمانی می توانند به آبرسانی مو کمک کنند. لوسیون‌های مو با برخورداری از مواد نرم کننده و حالت دهنده به نرم کردن موها کمک می کنند. علاوه بر این با نفوذ به پوست سر، خشکی ریشه را از بین می برند. لوسیون مو شبیه به کرم بوده و بعد از حمام به منظور مرطوب کردن مو استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون های مو برای احیاء موهای خشک و آسیب دیده را به شما معرفی کنیم:

1-لوسیون مو میسوری مدل Max Gainer حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 98,000 تومان)

لوسیون مو میسوری با برخورداری از روغن آرگان, روغن بادام و پروتئین هیدرولیز شده شیر، پروتئین از دست داده مو را جبران کرده و درخشش و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می آورد. این محصول همچنین با استفاده از روغن آرگان خالص مراکشی و بادام بخوبی از  سلامت کوتیکول های مو محافظت می نماید. این لوسیون نیازی به آبکشی ندارد.

لوسیون مو میسوری مدل Max Gainer حجم 250 میلی لیتر

2-لوسیون مو بیول مدل Ice Cream Cocoa حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 56,000 تومان)

این لوسیون حاوی عصاره های آرگان، هسته انگور، فندق، عصاره جوانه گندم و سدر بوده و از تار موها پس از استحمام بخوبی مراقبت و موها را تقویت می کند. علاوه بر این، تار موهای نازک و آسیب دیده را بخوبی احیا کرده و با برخورداری از کراتین و پروتئین به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک می کند. این محصول با استفاده از پتاسیم، فسفر، روی، آهن، منیزیوم و ویتامین های گروه B استقامت موها را افزایش می دهد.

لوسیون مو بیول مدل Ice Cream Cocoa حجم 250 میلی لیتر

3-لوسیون مو لورینت مدل دوفاز حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 95,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از عصاره جلبک دریایی و پروتئین گندم به تقویت، بازسازی و حفاظت از تار موهای آسیب دیده کمک می کند. این محصول با فرمولاسیون ویژه خود موهای وز و خشک را بخوبی رطوبت رسانی کرده و موهایی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد. این لوسیون دوفاز برای موهای خشک، آسیب دیده و وز مناسب است.

لوسیون مو لورینت مدل دوفاز حجم 250 میلی لیتر

4-لوسیون مو مرطوب کننده و نرم کننده تونی پرفکت مدل Softening حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 242,000 تومان)

این لوسیون  حاوی بیوتین، ویتامین و پروتئین بوده، موهای خشک و دهیدراته را بصورت عمقی رطوبت رسانی کرده و الکتریسیته ساکن آن را از بین می برد. همچنین رطوبت کف سر را تنظیم کرده و موها را لخت و خوش حالت می کند. بیوتین، ویتامین و پروتئین موجود در این لوسیون به تغذیه و حفاظت از تارهای مو در برابر عوامل محیطی و شیمیایی کمک می کند. این لوسیون برای موهای کراتینه شده و ریباندینگ نیز مناسب می باشد. این محصول، فاقد پارابن و سولفات است.

لوسیون مو مرطوب کننده و نرم کننده تونی پرفکت مدل Softening حجم 250 میلی لیتر

5-لوسیون مو لوکاندا مدل COLOUR DAMAGED حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 101,000 تومان)

لوسیون مو لوکاندا برای موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده مناسب است. این محصول با برخورداری از ترکیبات موثری مانند کراتین کلاژن و پروتئین ابریشم هیدرولیز شده به بازسازی ساختار مو و بازگرداندن استحکام از دست رفته آن کمک می کند. روغن های طبیعی موجود در این محصول به درمان موخوره،  افزایش نرمی و جلوگیری از وز شدن مو کمک می کنند. علاوه بر این، برخورداری از  ویتامین های E و B5 از غشای سلولی محافظت کرده، به موها حالت ابریشمی داده و از موخوره جلوگیری می کند. این محصول نیازی به آبکشی ندارد.

لوسیون مو لوکاندا مدل COLOUR DAMAGED حجم 150 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها