راهنمای خرید 5 ماوس گیمینگ برای انواع بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو-گیمر باشی و ماوس گیمینگ خوب نداشته باشی؟! در چنین حالتی باید فاتحه بازی را بخوانی و یا مدام ببازی یا این که بازی را بگذاری کنار. ماوس های گیمینگ نقش زیادی در موفقیت کاربران حین بازی ایفا می کنند. البته که درست است که اگر بازی شما خوب نباشد نمی توانید شکست در بازی را به گردن ماوس بیندازید، اما اگر ماوس خوبی نداشته باشید احتمال شکست را افزایش خواهید داد.

به گزارش راهنماتو، برای انتخاب بهترین ماوس های موجود در بازار، می توانید به فهرست پنج گانه من مراجعه کنید. در این فهرست سعی کردم انواع ماوس ها را برای انواع بودجه ها انتخاب کنم. ماوس هایی که شاید بتوان گفت اگر باعث پیروزی شما در بازی نمی شوند لااقل شکستتان هم نمی دهند.

ماوس گیمینگ جیکانگ مدل JM-032(قیمت حدودی: 120 هزار تومان)

ماوس جایکینگ

اولین ماوس در فهرست من، ماوس گیمینگ جیکانیگ است. این ماوس در ابعاد۷۰x۱۳۰x۴۰ میلی‌متر و با وزن۱۰۰ گرم به فروش می رسد. این ماوس گیمینگ دارای سه عدد کلید است. نوع اتصال این ماوس با سیم است. این ماوس از رابط USB پشتیبانی می کند.

محدوده دقت این ماوس ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ است و یک چراغ LED رنگی روی ماوس قرار دارد. درست است که این ماوس گیمینگ نخستین ماوس فهرست من است و شاید ساده ترین ماوس به نظر برسد، اما جالب است بدانید که این ماوس از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است و گرچه شاید به پای همتایان چند میلیون تومانی خود نرسد اما با توجه به ارگونومی خوبی که دارد، می تواند یک گزینه مناسب برای بازی باشد.

ماوس گیمینگ hp مدل m220-RGB(قیمت حدودی: 430 هزار تومان)

ماوس گیمینگ hp

گزینه دوم در فهرست من ماوس گیمینگ وزن این ماوس گیمینگ hp است. این ماوس حدود۱۳۸ گرم وزن و ۷ عدد کلید دارد. از قابلیت‌های مثبت این ماوس می توان به قابلیت کارکردن با هر دو دست اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس باسیم است و از رابط USB پشتیبانی می کند.

محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ و طول کابل۱۵۰ سانتی متراست. از سایر قابلیت‌های این ماوس می توان به کلید های نرم و کم صدا و نور پردازی Rgb اشاره کرد. برند hp در حوزه تولید لوازم و قطعات کامپیوتری نیازی به معرفی ندارد. ماوس گیمینگ این برند هم از برترین ماوس های بازار است. این ماوس هم برای بازیکنان حرفه ای و هم برای بازیکنان تازه کار، کاربردی خواهد بود و می تواند جذاب باشد.

ماوس گیمینگ هویت مدل MS956(قیمت حدودی: 830 هزار تومان)

ماوس گیمینگ هویت

وزن این ماوس گیمینگ ۶۰ گرم است و از این نظر نسبت به ماوس های قبلی در فهرست من سبک تر و شاید هم خوش دست تر است. ماوس گیمینگ هویت ۷ عدد کلید دارد.

از قابلیت‌های ماوس می توان به کلید روشن و خاموش اشاره کرد. نوع اتصال این ماوس باسیم و نوع رابط  USBاست. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است. این ماوس، طراحی و ظاهر زیبایی دارد و برای کاربرانی که به دنبال ارگونومی قوی در کنار ظاهر زیبای ماوس می گردند، بسیار مناسب است.

به نظر می رسد این ماوس می تواند هم برای کاربران کم سن و سال و هم برای کاربران بزرگسال به یک اندازه جذاب و کاربردی باشد.

ماوس گیمینگ ردراگون مدل Lonewolf 2 (قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

ماوس گیمینگ رد دراگون

اگر به دنبال یک ماوس می گردید که طراحی زیبا را در کنار کاربرد ایده آل داشته باشد، ماوس گیمینگ رددراگون یک گزینه مناسب برای شما است. وزن این ماوس۱۴۰ گرم است و  ۹ عدد کلید دارد. این ماوس اتصال با سیم دارد و از حسگراپتیکال پشتیبانی می کند.

محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است و با حداکثر شتاب۴۰G کار می کند. ضربه‌پذیری کلیدها در این ماوس ۲۰ میلیون کلیک است و بین ماوس های نسبتا پرفروش بازار طبقه بندی می شود.

ماوس گیمینگ کورسیر مدل NightSword(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

ماوس گیمینگ کورسیر

و اما می رسیم به آخرین و گران قیمت ترین ماوس در فهرست من. ابعاد این ماوس ۱۲۹x۸۶x۴۳ میلی‌متر است و۱۱۹ گرم وزن دارد. این ماوس گیمینگ ۱۰ عدد کلید دارد. از قابلیت‌های این ماوس می توان به کلید روشن و خاموش اشاره کرد.

نوع اتصال این ماوس با سیم و نوع رابط این ماوس USBاست. این ماوس از حسگر اپتیکال پشتیبانی می کند. محدوده دقت این ماوس بیشتر از ۳۲۰۰ است. ضربه‌پذیری کلیدها در این ماوس ۵۰ میلیون کلیک است. این ماوس یکی از بهترین ماوس های گیمینگ موجود در بازار است و این برند با دیگر برندهای مشهور از جمله ریزر رقابت دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها