راهنمای خرید 5 قهوه ساز تا سقف 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-اگر با بوییدن عطر قهوه مست می شوید، اگر وقتی بیش از 5 ساعت از قهوه خوردنتان می گذرد خواب آلوده و کسل می شوید، اگر حتی حالا که این متن را می خوانید بوی عطر را در بینی و طعم آن را در دهانتان حس می کنید، تبریک می گویم: شما معتاد به کافئین و قهوه هستید. اما من قرار نیست شما را ترک بدهم، بلکه اتفاقا یکی از بهترین ابزارهای تشدید اعتیادتان را به شما معرفی خواهم کرد.

به گزارش راهنماتو، استفاده از قهوه ساز برای دم کردن قهوه وگرم نگه داشتن قهوه در طول روز، یک گزینه ایده آل است. قهوه سازهای موجود در بازار انواع و اقسام دارند و البته گاهی قیمت های نجومی دارند که باعث می شود حتی عاشقان قهوه از خیر خریدن قهوه ساز بگذرند. به همین دلیل هم من فهرستی آماده کرده ام از 5 قهوه ساز از 5 برند شناخته شده و معتبر که همگی زیر 5 میلیون تومان قیمت دارند:

قهوه ساز آ ا گ مدل KF7800(قیمت حدودی 5 میلیون تومان)

قهوه ساز آاگ

اولین و گران قیمت ترین قهوه ساز در فهرست من، قهوه ساز آ ا گ است. این قهوه ساز، قابلیت تهیه قهوه فرانسه تا ۱۲ فنجان در هر مرتبه دارد. این قهوه ساز دارای محفظه گرم نگه دارنده است. یکی از مزیت های خوب این قهوه ساز نسبت به نسخه های مشابه، سیستم قطع خودکار و سیستم ضد چکه است. این قهوه ساز مخزن آب جداشو با گنجایش ۱.۷ لیتر را دارد.

یک قابلیت جذاب دیگر در این قهوه ساز،  قابلیت زمان دهی تا ۲۴ ساعت و  سیستم AROMA است که به طور کامل عطر و طعم قهوه را حفظ می کند. فیلتر این قهوه ساز از نوع دائمی و قابل شستشو است. حداکثر توان مصرفی این قهوه ساز ۱۰۸۰ است. نوع قهوه ساز، فرانسه است. جالب است بدانید که این قهوه ساز، دارای نمایشگر LCD  وضعیت است و طراحی جذابی هم دارد که با سلیقه بسیاری از افراد کاملا مطابقت دارد.

قهوه ساز تفال Express CM4101(4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

تفال

برند تفال که نیازی به معرفی ندارد. پس بی معطلی برویم به سراغ این مدل از قهوه ساز تفال که قیمتی زیر 5 میلیون تومان دارد. از امکانات و قابلیت های این قهوه ساز می توان به پارچ شیشه ای با ضربه گیر و فیلتر نگهدارنده متحرک اشاره کرد. این قهوه ساز دارای عملکرد نگهدار عطر قهوه و نشانگر مقدار سطح آب است.

قهوه ساز تفال دارای کلید روشن/ خاموش و سیستم قطع خودکار است. این قهوه ساز صفحه گرم کننده نوشیدنی و امکان نگهداری نوشیدنی را داراست.

قهوه ساز بوش مدل TKA8633(قیمت حدودی: 4 میلیون و چهارصد هزار تومان)

قهوه ساز بوش

برند بوش هم از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی در ایران است. ابعاد این قهوه ساز۲۵۰x۲۶۰x۳۵۰ سانتی‌متراست. وزن این قهوه ساز نزدیک به 3 کیلوگرم است. یک ویژگی عالی در این قهوه ساز این است که سیستم گرمایش دوگانه دارد. با توجه به تنظیم مطلوب دما بهترین طعم قهوه در اختیار افراد قرار می گیرد.

این قهوه ساز سیستم رسوب زدایی دارد. حداکثر توان مصرفی۱۱۶۰ وات است. این قهوه ساز صفحه گرم نگه دارنده قهوه و فیلتر قابل تعویض دارد.قهوه ساز بوش طراحی کلاسیکی دارد و می توان این قهوه ساز را به عنوان نمادی از سیاست های شرکت بوش در نظر گرفت.

قهوه ساز فیلیپس مدل HD7447(قیمت حدودی: 3 میلیون و 500 هزار تومان)

قهوه ساز فیلیپس

باز هم یک برند شناخته شده دیگر. برند فیلیپس، برند دیگری است که در حوزه تولید قهوه ساز، قوی عمل می کند. قهوه ساز فیلیپس در ابعاد۲۲۰x ۲۲۰x ۲۹۰ سانتی‌متر طراحی شده است.جنس بدنه این قهوه ساز پلاستیکی است و ظرفیت: ۱.۲ لیتری(معادل ۱۰ تا ۱۵ فنجان) دارد. این قهوه ساز  مجهز به نمایش دهنده میزان آب است. قهوه ساز فیلیپس دارای چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه است. حداکثر توان مصرفی این قهوه ساز۹۲۰ وات است. نوع فیلتر این قهوه ساز، قابل تعویض است.

این مدل از قهوه ساز فیلیپس طراحی ساده ای دارد که همزمان کاربردی است. برای بسیاری از خریداران، طراحی این قهوه ساز جذاب است چون نوستالژیک است و پیچیدگی خاصی ندارد.

قهوه ساز ناسا الکتریک مدل NS-517(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

ناسا الکتریک

نوبت به ارزان قیمت ترین قهوه ساز در فهرست من رسید. ابعاد این قهوه ساز ۲۵۰x۲۰۰x۴۰۰ سانتی‌متر است. این قهوه ساز دارای قابلیت گرم نگه داشتن قهوه است. این قهوه ساز دارای صحفه گرم نگهدارنده قهوه است که در زیر قوری قرار دارد. المنت های این قهوه ساز در سمت راست و چپ صفحه ی نگهدارنده قرار دارند و از سرد شدن قهوه جلوگیری می کنند.

 سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های این محصول است که مانع از چکه کردن قهوه می شود و علاوه بر اینکه از کثیف شدن محیط اطراف جلوگیری می کند، باعث می شود هوا به هیچ عنوان به داخل مخزن نفوذ نکند. این قهوه ساز دارای سیستم خاموشی خودکار است و در نتیجه خیال کاربر از این نظر نیز راحت است.

حداکثر توان مصرفی این قهوه ساز۹۰۰ وات است. قهوه ساز ناسا الکتریک دارای صفحه نمایش و زمان سنج است. نوع فیلتراین قهوه ساز از نوع دائمی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها