راهنمای خرید پاوربانک های 40 هزار میلی آمپری

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-پاوربانک ها قهرمانان نجات بخشی هستند که وقتی وسط یک مکالمه یا پیام بازی مهم شارژ تمام می کنید و دستتان لای پوست گردو می ماند، نجاتتان می دهند. البته گاهی اوقات هم پاوربانک ها یار کمکی شما در سفرهای طولانی می شوند. همچنین می توان از پاوربانک ها در شرایطی که شارژ گوشی به دلیل استهلاک بالا، زودتر از حد عدی خالی می شود، استفاده کرد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید پاوربانک با قیمت و ویژگی های مناسب در بازار فناوری برخی نکات مثل ظرفیت پاوربانک، دارا بودن نمایشگر یا نداشتن آن و ویزگی های ظاهری(البته برای برخی) مهم است. این نکات در کنار برند و تجارب دیگر کاربران، می تواند در انتخاب پاوربانک مناسب، کمک کننده باشد. در ادامه فهرستی از پاوربانک های محبوب بازار که همگی 40 هزار میلی آمپری هستند را گلچین کرده ام. شاید با نگاهی به این فهرست کار انتخاب پاوربانک برایتان راحت تر شود و بهتر تصمیم بگیرید که کدام پاوربانک می تواند با نیازهای شما تطابق بیشتری داشته باشد و خرید آن را در برنامه خود بگذارید:

پاوربانک ریمکس مدل RPP-113(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

پاوربانک ریمکس

نخستین پاوربانک فهرست من که ارزان ترین پاوربانک هم محسوب می شود، وزن نسبتا بالایی دارد. وضعیت شارژ و باتری در این پاوربانک از طریق نشانگر LEDمشخص می شود. این پاوربانک چهارعدد درگاه خروجی دارد. ولتاژ خروجی در این پاوربانک ۵.۰ ولت و شدت ولتاژ ورودی۵ ولت است.

این پاوربانک با موبایل و تبلت سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی است. یک قابلیت مثبت این محصول، امکان شارژ سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) است. باتری این پاوربانک لیتیومی و وزن آن ۸۸۸ گرم است. طراحی این پاوربانک بسیار ساده است اما یک گزینه واقعا ایده آل برای استفاده های روزمره است.

پاوربانک کانفلون مدل A21L(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار نفر)

پاوربانک کانفلون

پاوربانک کانفلون از پاوربانک های سنگین محسوب می شود چون هشتصد گرم وزن دارد. میزان شارژ باتری در این پاوربانک از طریق نشانگر LEDمشخص می شود و سه عدد درگاه خروجی دارد. ولتاژ خروجی این پاوربانک ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است.

این پاوربانک با تمامی موبایل ها و تبلت ها سازگاری دارد.طراحی این محصول بسیار ساده است و شاید برای افرادی که به دنبال محصولاتی با طراحی جذاب و کاربرپسند می گردند فاقد جذابیت باشد. اما با توجه به تعداد درگاه ها و کارایی این پاوربانک می توان گفت یک گزینه مناسب برای خرید است.

پاوربانک کین واله مدل V1094(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

پاوربانکین واله

پاوربانک کین واله دارای نشانگری است که میزان شارژ را به درصد نشان می دهد. این پاوربانک هشت درگاه خروجی دارد. ولتاژ خروجی۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این پاوربانک با برندهای سامسونگ،شیائومی،هواوی،نوکیا و اپل سازگاری دارد. وزن این پاوربانک نسبتا سنگین و حدود هزار گرم است.

اگر ظاهر پاوربانک برایتان اهمیت زیادی دارد، این پاوربانک طراحی نسبتا ساده یا حتی می توان گفت ظاهر کمی مردانه ای دارد. با این وجود این پاوربانک، به لحاظ قابلیت و کاربرد بسیار مناسب است و ارزش خرید هم دارد.

پاوربانک لیتو مدل LP-11s (قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

پاوربانک لیتو

نحوه نمایش میزان شارژ باتری در پاوربانک لیتو از طریق نمایشگرLED است. این پاوربانک پنج عدد درگاه خروجی دارد. از قابلیت های این پاوربانک می توان به امکان خاموشی خودکار اشاره کرد. ولتاژ خروجی در این محصول ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است.

این پاوربانک با تمامی دستگاه های اندرویدی وiOS سازگاری دارد. نوع باتری این پاور بانک لیتیوم پلیمری است. این پاوربانک نهصد گرم وزن دارد. طراحی این پاوربانک هم نمره متوسط می گیرد و همانطور که در تصویر می بینید، ویژگی ظاهری خاصی ندارد. اما به لحاظ عملکرد از جمله پاوربانک هایی است که رضایت بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

پاوربانک روموس مدل PEA 40 (قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

پاوربانک روموس

رسیدیم به گران قیمت ترین پاوربانک فهرستمان. این پاوربانک دارای نشانگر LED است. پاوربانک روموس سه عدد درگاه خروجی دارد. از قابلیت‌های خوب این دستگاه می توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)اشاره کرد.

ولتاژ خروجی در این پاوربانک ۵.۰ ولت و ولتاژ ورودی۵ ولت است. این پاوربانک با تمام دستگاه هایی که از رابط USB برای شارژ استفاده می کنند سازگاری دارد. جنس بدنه این پاوربانک پلاستیکی و نوع باتری لیتیوم پلیمری است. وزن این پاوربانک ۸۹۵ گرم است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها