راهنمای خرید 5 هدست گیمینگ برای تمام بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنماتو-گیمرها عادت دارند برای آن که رقبا را شکست دهند به دنبال بهترین ابزارها و تجهیزات بازی بگردند. البته باید بپذیریم که برخی از بازیکن ها هم ناشی بودن خودشان را به گردن نداشتن ابزارها و تجهیزات بازی می اندازند. با این حال، هرچه تجهیزات و ابزارهای بازی بهتری داشته باشید، احتمال برنده شدنتان هم افزایش پیدا می کند.

به گزارش راهنماتو، یکی از ابزارهای بازی بسیار مهم هدست است. قبل از ان که با من مخالف کنید، خوب به این صحنه فکر کنید که در حال بازی هستید و صدا ندارید! یا مثلا صداها منقطع و بی کیفیت به گوشتان می رسد، حالا به شکل برعکس فکر کنید که در هنگام بازی صدای تک تک کاراکترها را می شنوید. از صدای فریاد کاراکتر ها تا جزئیاتی مانند چاقو خوردن و صداهای صحنه بازی. قطعا شرایط دوم جذاب تر است.

برای تجربه نوع دوم باید حتما یک هدست حرفه ای داشته باشید. هدستی که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم با ارگونومی مناسب، گوش شما را آزار ندهد و با بالاترین کیفیت به شما خدمات ارائه دهد. به همین دلیل من 5 هدست با کیفیت بازار را انتخاب کرده ام که به لحاظ قیمت نیز تنوع بالایی دارند و می توانند برای تمامی بودجه ها مناسب باشند:

هدست مخصوص بازی استیل سریز مدل Arctis Pro 2021 (قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

هدست

اولین هدست فهرست من درواقع گران قیمت ترین هدست در فهرست است. این هدفست دارای پاسخ فرکانسی۱۰-۴۰۰۰۰ هرتز است. هدست استیل سریز دو گوشی دارد و با تمام پلت فرم ها PC XBOX Switch PS۴ PS۵ و موبایل سازگاری دارد.

یک نکته جالب درباره این هدست این است که به عنوان بهترین میکروفون در بازی شناخته می شود. میکروفون دو طرفه Arctis ClearCast وضوح صدای با کیفیت استودیو و لغو سر و صدای پس زمینه نیز دارد. این هدست دارای GameDac است. نوع اتصال این هدست با سیم است. رابط‌های این هدست جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است و امپدانس۳۲ اهم دارد. از ویژگی های مهم این هدست می توان به نگهدارنده گردنی اشاره کرد.

طراحی ظاهری این هدست نسبتا ساده است و می توان گفت برای افرادی که به دنبال یک محصول متفاوت و با ظاهر جذاب می گردند کمی نااکید کننده خواهد بود. اما اگر به جز صدا به کیفیت هم فکر می کنید این محصول مناسب شما است.

هدست مخصوص بازی ایسوس مدل ROG THETA 7.1(12 میلیون و پانصد هزار تومان)

هدست ریزر

دومین هدست از برند شناخته شده ایسوس است. این هدست پاسخ فرکانسی۲۰-۴۰۰۰۰ هرتز دارد. قطر درایور۴۰ میلی‌متر است.منبع تغذیه هدفون USB Type-C - USB ۲.۰ است. این هدست دو گوشی دارد. وزن این هدست ۵۹۰ گرم است. این هدست درگاه‌ ارتباطی USB Type-Cدارد. از سایر مشخصات این محصول می توان به تکنولوژی لغو نویز اشاره کرد.

نوع اتصال این هدست با سیم است. در این هدست می توان به رابط‌هایی از جمله  USB ۲.۰ و USB Type-C اشاره کرد. این هدست کیفیت صدای بالایی دارد و می تواند برای همه افراد و گروههای سنی مناسب باشد.

هدست مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Barracuda Pro(قیمت حدودی: 10 میلیون تومان)

هدست مخصوص بازی

هدست مخصوص بازی و بی سیم ریزر دارای دو گوشی است. این هدفون قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. از دیگر محصولاتی که قابلیت اتصال به این هدست را دارند می توان به  موبایل، پلی استیشن و نینتندو سوییچ اشاره کرد. این هدست دارای تکنولوژی thxاست و دارای تکنولوژیلغو نویز نیز هست.

نوع اتصال این هدفون بلوتوثی و بی سیم است.برند ریزر از جمله برندهای حوزه گیم است که اصلا نیازی به معرفی ندارد. تقریبا همه بازیکنان حرفه ای، انواع محصولات ریزر را می شناسند. از ماوس و کیبورد تا هدست های ریزر، طرفداران خاص خود را دارند. ظاهر این هدست بسیار ساده است اما به لحاظ کیفیت و کارایی در شرایط خوبی قرار دارد.

هدست مخصوص بازی جی بی ال مدل Tour One(قیمت حدودی: 7 میلیون و پانصد هزار تومان)

هدست جی بی ال

هدست مخصوص بازی جی بی ال دارای پاسخ فرکانسی۲۲۰۰۰ هرتز است. قطر درایور این هدست۴۰ میلی‌متر و عمر باتری۵۰ ساعت است. این هدست دو گوشی دارد. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه۲۵ ساعت و عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی۵۰ ساعت است. وزن این هدست ۲۶۸ گرم است و از نسخه بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می کند. ظرفیت باتری این محصول ۹۲۰ میلی آمپر ساعت است.

نوع اتصال این هدست، بی‌سیم است و برای مکالمه، گیمینگ و فعالیت های ورزشی کاربرد دارد. این هدست مخصوص بازی از ارگونومی بسیار مناسبی برخوردار است و به راحتی روی گوش کاربر قرار می گیرد و گوش کاربر را اذیت نمی کند.

هدست لاجیتک مدل Gpro(5 میلیون تومان)

هدست لاجیتک

این هدست هوشمند دو گوشی دارد. وزن این هدست۲۵۹گرم است. از سایر مشخصات این هدست می توان به بهره گیری از فناوری‌های نرم‌افزاری Windows ۱۰ برای Surround Sound مانند Windows Sonic برای هدفون و Dolby Atmos برای پخش صدا با توجه به موقعیت ۳ بعدی در بازی اشاره کرد.

نوع اتصال این هدست باسیم است و از رابط‌های آن می توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. این هدست به طور اخص برای بازی مناسب است. تا یادم نرفته بگوسم که این هدست میکروفون هم دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

عکسی خاص از علی دایی و همسرش با فردوسی‌پور در یک مراسم خصوصی
چهره ها

عکسی خاص از علی دایی و همسرش با فردوسی‌پور در یک مراسم خصوصی

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .3 دقیقه
(ویدئو) غذای روستایی در پرتغال؛ فرآیند تهیه و پخت سوسیس جگر گاو
دانستنی ها

(ویدئو) غذای روستایی در پرتغال؛ فرآیند تهیه و پخت سوسیس جگر گاو

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
(ویدئو) آخرین ویدئو ثبت شده از لورل و هاردی قبل از مرگ
چهره ها

(ویدئو) آخرین ویدئو ثبت شده از لورل و هاردی قبل از مرگ

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
(ویدئو) بغض لیلا حاتمی شکست
چهره ها

(ویدئو) بغض لیلا حاتمی شکست

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه
طرز تهیه ی یه سالاد خوشمزه با نخود فرنگی
آشپزی

طرز تهیه ی یه سالاد خوشمزه با نخود فرنگی

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.3 دقیقه
(ویدئو) جت اسکی سواری در خیابان های دوبی
اخبار

(ویدئو) جت اسکی سواری در خیابان های دوبی

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .1 دقیقه