بهترین لوسیون های بازار برای پوست لطیف کودک دلبندتان

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.8 دقیقه

راهنماتو- هیچ چیز در دنیا به لطافت و زیبایی پوست کودک نیست. از آنجایی که پوست کودکان بسیار حساس و مستعد خشکی است، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد. استفاده از لوسیون مناسب بهترین راه برای مراقبت از پوست حساس و لطیف آنها است. یک لوسیون مناسب پوست کودک دلبندتان را بخوبی آبرسانی کرده و از بروز بثورات پوستی در او جلوگیری می کند. اگر قصد خرید بهترین لوسیون بدن برای کودک دلبندتان را دارید، اما در میان تعداد زیادی از گزینه ها سردرگم شده اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین لوسیون های مخصوص کودکان را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-لوسیون بدن کودک فیروز مدل Pink حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 33,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، ماساژ دادن بدن کودک پس از استحمام یا قبل از خواب با این لوسیون به آرامش کودک کمک می کند. این محصول ضمن حفظ لطافت و شادابی پوست کودک،‌ از تشدید خشکی و اگزما جلوگیری کرده و به تنفس پوست کودک کمک می کند. این لوسیون جایگزین مناسبی برای شستشوی مکرر در هنگام تمیز کردن پوست کودک پس از تعویض است. این محصول مرطوب‌کننده پوست و التیام بخش التهابات ناشی از ادرار نیز می باشد.

لوسیون بدن کودک فیروز مدل Pink حجم 200 میلی لیتر

2-لوسیون بدن کودک هیدرودرم مدل Baby حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 87,000 تومان)

لوسیون بدن کودک هیدرودرم مدل Baby با کاربرد دوگانه برای صورت و بدن کودکان طراحی شده است. از مهم ترین ترکیبات این محصول می توان به شی باتر، روغن بادام شیرین، آووکادو و بابونه اشاره کرد. ترکیب این روغن‌ها با خواص بسیار مفید درمانی و زیبایی، تاثیرات بسیار خوبی را بر روی پوست بر جای می گذارد. این لوسیون با پوست کودکان، نوزادان و حتی شیرخواران سازگار است، فاقد اسانس و الکل است و از هیچ گونه ماده مضر و روغن نگهدارنده در ترکیبات آن استفاده نشده است. این محصول از بروز هر گونه حساسیت پوستی در کودکان جلوگیری کرده و زیبایی، طراوت و سلامت پوست کودکتان را تضمین می کند.

لوسیون بدن کودک هیدرودرم مدل Baby حجم 200 میلی لیتر

3-لوسیون بدن نوزاد مامابیبی کد Shea Butter حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 46,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از روغن‌های طبیعی و باکیفیت پوست کودکان را تقویت کرده و از بروز هر گونه حساسیت و خشکی در آنها جلوگیری می کند. این محصول با خاصیت آبرسانی عمیق خود، مانع از دست رفتن رطوبت پوست کودکان و نوزادان شده و نرمی فوق العاده ای را برای پوست آنها به ارمغان می آورد.

لوسیون بدن نوزاد مامابیبی کد Shea Butter حجم 200 میلی لیتر

4-لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 84,000 تومان)

لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender با برخورداری از عصاره اسطوخودوس و ماندگاری 24 ساعته به افزایش رطوبت و نرم کنندگی پوست کودکان کمک کرده و یک محصول بسیار مناسب برای استفاده در هنگام ماساژ پس از استحمام یا قبل از خواب است. این محصول برای بزرگسالان نیز مناسب است.

لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر

5-لوسیون بدن کودک سی گل مدل Talc حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 89,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از روغن های گیاهی آفتابگردان، بادام شیرین، زیتون و عصاره بابونه از بروز هر گونه خشکی، حساسیت، اختلالات پوستی، قرمزی و خارش پوست جلوگیری کرده و به افزایش نرمی و رطوبت پوست کمک می کند. علاوه بر این، با افزودن نشاسته تاپیوکا به جای ترکیب تالک پوستی نرم و مخملی برای کودک دلبندتان به ارمغان می آورد. این محصول برای انواع پوست حتی حساس ترین پوست ها نیز مناسب است.

 لوسیون بدن کودک سی گل مدل Talc حجم 125 میلی لیتر

6-لوسیون مرطوب کننده کودک ژوت کد 001 حجم 70 میلی لیتر (قیمت: 52,000 تومان)

این لوسیون مرطوب کننده حاوی روغن زیتون، آلوئه ورا  و روغن جوانه گندم بوده و به افزایش نرمی و رطوبت پوست کمک زیادی می کند. این محصول هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نکرده و در درمان اگزما و آلرژی موثر است. لوسیون مرطوب کننده کودک ژوت فاقد پارابن و هر گونه ماده مضر بوده و به رفع خستگی و بهبود گردش خون کمک می کند.

لوسیون مرطوب کننده کودک ژوت کد 001 حجم 70 میلی لیتر

7-لوسیون بدن کودک وی کر مدل Cotton Seed Oil مقدار 200 میلی لیتر (قیمت: 31,500 تومان)

لوسیون بدن کودک وی کر مدل Cotton Seed Oil حاوی روغن پنبه (یکی از منابع اصلی ویتامین  E و A) بوده و به حفظ سلامت پوست کودکان کمک زیادی می کند. این محصول با برخورداری از انواع اسیدهای چرب به آبرسانی، ترمیم و جلوگیری از خشکی پوست کودکان کمک می کند. ماساژ بدن کودک با این لوسیون به افزایش گردش خون و جذب مواد مغذی در پوست کودکان کمک می کند. عصاره‌ی عسل موجود در این محصول با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی خود به مراقبت بیشتر از پوست کمک می کند. این لوسیون  ضد خارش است و در ترکیبات آن از هیچ گونه  الکل، عطر و مواد نگهدارنده استفاده نشده است.

لوسیون بدن کودک وی کر مدل Cotton Seed Oil مقدار 200 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها