راهنمای خرید 5 ماشین لباسشویی محبوب ال جی برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-می دانم که برند ال جی بین کاربران ایرانی طرفدار زیاد دارد اما حقیقت این است که قیمت لوازم خانگی خارجی به حدی افزایش پیدا کرده که خرید انواع محصولات برندهای خارجی کمی دشوار به نظر می رسد با این حال ماشین لباسشویی های ال جی همچنان در ایران مخاطب و طرفدار دارند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ماشین لباسشویی های ال جی نیازی نیست به بازار شلوغ لوازم خانگی سر بزنید و می توانید با نگاهی به فهرست منتخب راهنماتو، بهترین ماشین لباسشویی ها را شناسایی کنید. این ماشین لباسشویی ها تنوع قیمت دارند اما همگی از پرفروش ترین های بازار ایران محسوب می شوند:

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل WM-1052SW(قیمت حدودی: 70 میلیون تومان)

ماشین لباسشویی

فهرستم را از گرانقیمت ترین ماشین لباسشویی در فهرستم آغاز می کنم. این مدل ماشین لباسشویی ال جی هفتاد میلیون تومان قیمت دارد و درب آن از جلو باز می شود. این ماشین لباسشویی دارای مكانيزم اتوماتيك است و نوع موتور، بدون تسمه است.

گريد انرژی این ماشین لباسشویی A+++ است. یک ویژگی مهم و مثبت درباره این ماشین لباسشویی این است که سیستم بخارشوی دارد. این ماشین لباسشویی 14 برنامه شستشو دارد. به لحاظ ظاهری می توان گفت این ماشین لباسشویی ظاهر نسبتا ساده ای دارد. اما این ماشین لباسشویی گران قیمت به لحاظ امکانات بسیار ایده آل است و می تواند برای خانواده های پر جمعیت فوق العاده باشد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-B124S ظرفیت 12 کیلوگرم(قیمت حدودی: 60 میلیون تومان)

ماشین لباسشویی

درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود و مکانیزم آن اتوماتیک است. نوع موتور این ماشین لباسشویی بدون تسمه و گريد انرژی آن A+++ است. این ماشین لباسشویی دارای بخارشو است. ماشین لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه شستشو است. نوع درب این ماشین لباسشویی از جلو و مکانیزم آن اتوماتیک است.

نوع موتور این ماشین لباسشویی بدون تسمه و ظرفیت آن 12 کیلوگرم است. سرعت چرخش موتور این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه است و می توان حین کار به آن لباس افزود. این ماشین لباسشویی نمایشگر LEDدارد. این ماشین لباسشویی قفل کودک و سنسور تشخیص وزن لباس دارد. همچنین می توان برای این ماشین لباسشویی برنامه های شستشو دانلود کرد.  این ماشین لباسشویی سیستم عیب یابی هوشمند دارد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050S ظرفیت 10.5 کیلوگرم(قیمت حدودی: 42 میلیون تومان)

ال جی ماشین

ماشین لباسشویی ال جی، از نوع درب  از جلو است. مكانيزم این ماشین لباسشویی اتوماتيك و نوع موتور بدون تسمه است. گرید انرژی این ماشین لباسشویی A+++ است و به سیستم بخار شو مجهز است. این ماشین لباسشویی 14 برنامه شستشو دارد.

مكانيزم این ماشین لباسشویی اتوماتیک است. این ماشین لباسشویی نمایشگر LED تمام لمسی دارد. عمق این ماشین لباسشویی600 میلی متر، ارتفاع850 میلی متر و پهنا610 میلی متر است. این ماشین لباسشویی امکان شستشوی سریع دارد و به سیستم تشخیص وزنی لباسها مجهز است.

این ماشین لباسشویی خشک‌کن و قفل کودک هم دارد.سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی 1400 دور در دقیقه و جهت باز شدن درب ماشین لباسشویی به سمت چپ است. این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس حین کار را نیز دارد. رتبه انرژی این ماشین لباسشویی +++A است. موتور این ماشین لباسشویی فاقد تسمه است.این ماشین لباسشویی به 6 حرکت شستشو مجهز است. همچنین این ماشین لباسشویی سنسور تشخیص وزن لباس دارد. سیستم شستشو سریع و قابلیت ضدآلرژی و ضد چروک از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی محسوب می شود.

ماشین لباسشویی ال جی مدلWM-843SW(قیمت حدودی 40 میلیون تومان)

شستشوی لباس با ال جی

نوع این ماشین لباسشویی درب از جلو و مكانيزم آن اتوماتيک است. نوع موتور این ماشین لباسشویی بدون تسمه و درجه انرژی آن A+++ است. این ماشین لباسشویی دارای 14 برنامه از جمله برنامه شستشو است.

محدوده ظرفيت شستشو در این ماشین لباسشویی ده کیلوگرم است. درب این ماشین لباسشویی از جلو باز می شود. طراحی این ماشین لباسشویی چیزی بین ماشین لباسشویی های کاملا مدرن و نیمه سنتی است. این ماشین لباسشویی بین همتایان خود امتیاز نسبتا بالایی می گیرد و اگرچه نسبت به گزینه های داخلی گران قیمت است، اما ارزش خرید را دارد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845 ا(قیمت حدودی: 30 میلیون تومان)

آخرین ماشین لباسشویی در فهرست من، این ماشین لباسشویی 30 میلیون تومانی است. درب این ماشین لباسشوئیی از جلو باز می شود و دارای مکانیزم اتوماتیک و درب از جلو است. نوع موتور این ماشین لباسشویی بدون تسمه و رتبه انرژی آن، A+++ است. این ماشین لباسشویی به بخارشو مجهز است.

ماشین لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه شستشو است. محدوده ظرفيت شستشودر این ماشین لباسشویی 10 کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی دارای پنل LED تمام لمسی است. عمق این ماشین لباسشویی56 سانتی متر، ارتفاع85 سانتی متر و پهنا 60 سانتی متر است. این ماشین لباسشویی خشک کن و سیستم ضد چروک هم دارد.

ماشین لباسشویی ال جی به سیستم تشخیص وزن لباس مجهز است و لباس ها را با سرعت 1400دور در دقیقه می شوید.سیستم عیب یابی هوشمند  و دستگیره مخفی از دیگر ویژگی های این محصول است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها