رونمایی از ترسانک ترین زامبی در تیزر قسمت ۵ سریال The Last of Us

  • فریبا شاه نوری فریبا شاه نوری
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ ظاهرا قرار نیست ماجرا برای الی و جول آسان شود. طبق رسم هر هفته، HBO پس از پخش قسمت چهارم سریال The Last of Us تیزری مرتبط با قسمت بعدی – که کمی زودتر و در روز شنبه هفته آینده پخش می‌شود منتشر ساخته که به وقایع پیش‌رو و مواجهه شخصیت‌ها با یکی از ترسناک‌ترین و خطرناک‌ترین زامبی‌ها می‌پردازد.

تیزر قسمت پنجم نشان می‌دهد شهر کانزاس وضعیت خوبی ندارد و کتلین (با هنرنمایی ملانی لینسکی، ستاره Yellowjackets)، با لحنی طعنه‌آمیز به گروهی از زندانیان می‌گوید: «نشنیده‌اید؟ کانزاس شهری آزاد است.

به‌نظر می‌رسد کتلین برای انتقام گرفتن از هنری حسابی مصمم است؛ کسی که او فکر می‌کند نقش مهمی در قتل برادرش ایفا کرده. همان‌طور که مشاهده کردید، هنری و برادرش کوچکش سم در لحظه پایانی قسمت چهارم ظاهر شده و روی جول و الی اسلحه کشیدند. حالا باید در قسمت آتی دید ارتباط میان کتلین و هنری چیست و او واقعا در قتل برادر کتلین دخالتی داشته یا خیر. این از جمله تغییرات جالب توجه سریال نسبت به بازی است که عمق بیشتری به شخصیت‌ها می‌دهد.

اگرچه، کتلین تنها چالش بزرگی نیست که سر راه الی و جول قرار می‌گیرد. یکی از خطرناک‌ترین و صدالبته نمادین‌ترین زامبی‌های بازی The Last of Us یعنی Bloater قرار است در قسمت پنجم حضور یابد. این نوع زامبی به مراتب خطرناک‌تر از کلیکرها محسوب می‌شود و در قسمت چهارم یک اشاره جزئی به آن وجود داشت.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، قسمت ۵ سریال The Last of Us به‌خاطر مسابقه سوپربول دو روز زودتر منتشر خواهد شد و شما می‌توانید روز شنبه (۲۲ بهمن) منتظر آن باشید.

فریبا شاه نوری
فریبا شاه نوری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها