راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی بوش

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.4 دقیقه

راهنماتو-اگروضعیت مالی شما خوب است این مطلب برای شما نوشته شده است. بله. بی تعارف همین ابتدا تکلیف را مشخص کردم، چون می دانم در این وضعیت اقتصادی کشور، خرید یک ماشین ظرفشویی مقرون به صرفه خیلی بیشتر از یک ماشین ظرفشویی متعلق به یک برند سرشناس کاربرد خواهد داشت.

به گزارش راهنماتو، ماشین ظرفشویی های برند بوش را می توان از سرشناس ترین و محبوب ترین و البته برای بسیاری هم دست نیافتنی ترین ماشین ظرفشویی های بازار دانست. اما اگر جیب پرپول دارید و برای خرید ماشین ظرفشویی دلخواهتان محدودیت مالی ندارید، این فهرست برای شما طراحی شده است:

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV6ECX51E(قیمت حدودی: 53 میلیون تومان)

ماشین ظرفشویی

اولین ماشین ظرفشویی در فهرست ماشین ظرفشویی های بوش، گران قیمت ترین ماشین ظرفشویی است که با ارتفاع۸۵ سانتی‌متر، عمق۶۰ سانتی‌متر پهنا۶۰ و ظرفیت۹.۵ لیتر به فروش می رسد. از سایر ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می توان به قابلیت شستشوی سریع اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی سه عدد سبد دارد و ظرفیت آن 13 نفر است. بر اساس این اطلاعات می توان نتیجه گرفت که این ماشین ظرفشویی برای خانواده های پر جمعیت کاملا قابلیت استفاده دارد.

به لحاظ طراحی هم باید به این موضوع تاکید کنم که اغلب ماشین ظرفشویی های بوش طراحی مشابهی دارند و به لحاظ استانداردهای طراحی در شرایط بالاتر از متوسط قرار دارند.

ماشین ظرفشویی سری 6 بوش مدل SMS67TW02B(قیمت حدودی: 42 میلیون تومان)

ظرفشویی بوش

ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۴۵ سانتی‌متر و تعداد برنامه های شست‌وشو در این ماشین ظرفشویی پنج عدد است. این ماشین ظرفشویی سه سبد دارد. دکمه های این ماشین ظرفشویی از نوع لمسی است و جایگاه نگهداری ظروف در قفسه بالا قرار دارد. این ماشین ظرفشویی به سیستم ایمنی قفل کودک مجهز است.

از امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی می توان به سیستم شستشوی ظروف حساس، شست‌وشوی اقتصادی (Eco)و شست‌وشوی سریع اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی امکان شست‌وشو با دمای بالا را هم دارد. میزان نمودار مصرف انرژی در این ماشین ظرفشویی A+++ است. این ماشین ظرفشویی دو عدد قفسه دارد.  

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم HygienePlus برای شست‌وشوی بهداشتی‌تر اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی مجهز به سنسور تشخیص تعداد ظروف و قابلیت شستشوی نصف ظرفیت است و سنسور تشخیص میزان آب و سیستم ضد نشت آب دارد. نوع این ماشین ظرفشویی مبله است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی۱۴ لیتر و عمق آن۶۰۰ سانتی‌متر است. این ماشین ظرفشویی برای ۱۴ نفر قابلیت استفاده دارد.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6ECI07E(قیمت حدودی: 38 میلیون تومان)

ظرف

سومین ماشین ظرفشویی برند بوش که در فهرست من جا گرفته، یک ماشین ظرفشویی 38 میلیون تومانی است. ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵ سانتی‌متر است. از ویژگی های مهم این ماشین ظرفشویی می توان به سیستم خودکار تشخیص مواد شوینده برای بهترین نتیجه شستشو و سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به کثیفی اشاره کرد.

این ماشین ظرفشویی دارای سنسور تشخیص میزان آب مصرفی، تعداد ظروف و سنسور ضد نشت آب است. عمق این ماشین ظرفشویی۶۰ سانتی‌متر و ظرفیت۹.۵ لیتر است. پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰ سانتی متر است و سه عدد سبد دارد. ظرفیت این ماشین ظرفشویی برای چهارده نفر طراحی شده است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW27Q(قیمت حدودی: 32 میلیون تومان)

بوش .

ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵ سانتی‌متر است. این ماشین ظرفشویی قابلیت تنظیم اتوماتیک آب را داراست و می تواند تعداد ظروف را تشخیص دهد. همچنین سیستم ضد نشت آب دارد. این ماشین ظرفشویی به سنسوری مجهز است که میزان آب مصرفی را نیز تشخیص می دهد. از دیگر قابلیت های این ماشین ظرفشویی می توان به سیستم شستشوی سریع اشاره کرد.

عمق این ماشین ظرفشویی۶۰ سانتی‌متر است و ظرفیت۹.۵ لیتری دارد. ظرفیت این ماشین ظرفشویی برای چهارده نفر مناسب است. طراحی این ماشین ظرفشویی مانند سایر ماشین ظرفشویی های برند بوش تا حد زیادی کلاسیک است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B(قیمت حدودی 28 میلیون تومان)

بوش ..

رسیدیم به آخرین ماشین ظرفشویی فهرست من. این ماشین ظرفشویی 28 میلیون تومانی، شاید برای خریداران بوش ارزان ترین باشد اما واقعا در مقایسه با ماشین ظرفشویی های دیگر برندها گران قیمت محسوب می شود. ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵ سانتی‌متر و عمق آن شصت سانتی متر است.پهنای این ماشین ظرفشویی هم شصت سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۰ لیتر است.

این ماشین ظرفشویی دارای سیستم تشخیص میزان آب و مواد شوینده و سیستم آب هیدرولیکی است.  ظرفیت این ماشین ظرفشویی برای چهارده نفر مناسب است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها