بهترین پاک کننده های صورت برای پوست های خشک و حساس

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- پاکسازی یکی از مهم تین مراحل مراقبت از پوست است و پاک کننده ای که انتخاب می کنید، باید بر اساس نوع پوست، نیازها و اهداف مراقبت از پوست شما انتخاب شود. از ژل های پاک کننده گرفته تا انواع روغن، هر کدام بر اساس فرمول ها و انواع مختلف پوست طراحی شده اند. انتخاب مواد بهداشتی مناسب برای هر نوع پوست کلید اصلی سلامت آن است. اگر پوست خشک و حساسی دارید و به دنبال یک پاک کننده مناسب برای آن می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین پاک کننده های صورت برای پوست های خشک و حساس را به شما معرفی خواهیم کرد:

1-فوم شستشوی صورت لافارر مدل Dry and Sensitive Skin حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 232,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این فوم شستشو با برخورداری از آلانتوئین، بیولین، عصاره بابونه، عصاره آلوئه‌ورا، سدیم-PCA، دکسپانتنول، گلیسیرین، آلفابیزابولول و عصاره شیرین بیان به لطافت پوست، بازسازی و التیام پوست، رطوبت رسانی موثر، احیا کنندگی و ترمیم کنندگی پوست، برطرف کردن چین و چروک و ترمیم پوست کمک می کند. وجود عصاره شیرین بیان در این محصول سبب روشن شدن پوست شده، دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و از بروز هر گونه التهاب و خارش جلوگیری می کند.

فوم شستشوی صورت لافارر مدل Dry and Sensitive Skin حجم 150 میلی لیتر

2-ژل شستشو صورت سیمپل مدل Dewy Fresh Skin حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 189,000 تومان)

این ژل شستشو علاوه بر قدرت تمیز کنندگی بالا، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و مواد مورد نیاز پوست را فراهم می کند. این محصول فاقد هر گونه ماده شیمیایی زیان آور، صابون، بوی مصنوعی و رنگ می باشد. جالب است بدانید محصولات سیمپل کاملا وگان بوده و فاقد تست حیوانی هستند.

ژل شستشو صورت سیمپل مدل Dewy Fresh Skin حجم 150 میلی لیتر

3-محلول پاک کننده آرایش پرودرما مدل No حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 50,000 تومان)

این محلول فاقد پاک کننده های سولفات دار بوده، نیازی به آبکشی ندارد و برای استفاده روزانه مناسب است. از قابلیت های این پاک کننده می توان به آبرسانی، نرم کنندگی و جلوگیری از تبخیر رطوبت پوست اشاره کرد. این پاک کننده دارای PH سازگار با پوست بوده و برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

 محلول پاک کننده آرایش پرودرما مدل No حجم 250 میلی لیتر

4-لوسیون شستشو صورت پرونایس مدل گل همیشه بهار حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 55,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از عصاره های گل همیشه بهار، مرزه کوهی، مورد و اکالیپتوس پوست را عمیقا پاکسازی کرده و سلول های مرده آن را بخوبی لایه برداری می کند. این محصول پوست را روشن و نرم می کند و با تحریک میزان ترشح چربی در سطح پوست از خشکی آن جلوگیری می کند. علاوه بر این از ترک خوردن و پیری پوست نیز جلوگیری می کند.

 لوسیون شستشو صورت پرونایس مدل گل همیشه بهار حجم 150 میلی لیتر

5-شیر پاک کن ناک مدل MILKY حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 150,000 تومان)

شیر پاک کن ناک مدل MILKY با برخورداری از پروتئین های هیدرولیز شده کلاژن، کراتین، ابریشم و عصاره برگ، ساقه و گل گیاهان خاص و مفید کیوکامیس ساتیوس خی، کامومیلا رکوتا، کالندولا آفیشنال کالوس، باربارادنیس کالوس و موم زنبور عسل، لاوندولا آنگوستیفولیا اسطوخودوس و پرو ویتامین B5 به تقویت و محافظت از رادیکال های آزاد، آبرسانی و تنظیم PH پوست کمک می کند. این محصول فاقد پارابن و هر گونه ماده مضر بوده و برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

 شیر پاک کن ناک مدل MILKY حجم 250 میلی لیتر

6-محلول پاک کننده آرایش ژوت مدل F-L حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 110,000 تومان)

این محلول یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که به خوبی تمامی آلودگی ها را از روی پوست صورت، چشم و لب پاکسازی می کند. در ترکیبات این محلول از ترکیباتی نظیر آب تصفیه شده، گلیسیرین و پاک کننده های ملایم بدون سولفات استفاده شده است و بخوبی پوست را رطوبت رسانی می کند. علاوه بر این حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و PH پوست را متعادل می سازد. خواص ضد التهابی این محصول به درمان لک های پوستی کمک می کند. این محصول فاقد رایحه، پارابن و سولفات بوده، از بروز هر گونه حساسیت و خشکی پوست جلوگیری می کند و برای پوست های حساس و خشک مناسب است. 

محلول پاک کننده آرایش ژوت مدل F-L حجم 250 میلی لیتر

7-شیر پاک کن صورت گارنیه مدل Botanical Flower Honey حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 190,000 تومان)

این شیر پاک کن با برخورداری از مواد مغذی طبیعی و عسل و خواص مغذی و آنتی باکتریایی پوست را بخوبی تغذیه کرده و از بروز جوش، حساسیت و خشکی پوست جلوگیری می کند. این محصول عاری از هر گونه ماده شیمیایی نظیر  پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی است و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند. این شیر پاک کننده برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

شیر پاک کن صورت گارنیه مدل Botanical Flower Honey حجم 200 میلی لیتر

8-ژل شستشو صورت بایوریچ مدل 01 حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 120,000 تومان)

این ژل شستشو حاوي مواد تسكين دهنده و ضدالتهاب مانند عصاره آلوئه ورا ، عصاره چاي سبز و عصاره انجير بوده و طراوت بخش و بازسازي كننده پوست می باشد. این محصول با برخورداری از روغن آووكادو و سديم pca به آبرسانی، افزایش رطوبت و با استفاده از ویتامین E، شی باتر و اوره به افزایش نرمي و لطافت پوست کمک می کند.

ژل شستشو صورت بایوریچ مدل 01 حجم 250 میلی لیتر

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها