راهنمای خرید بهترین کیبوردهای گیمینگ برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.9 دقیقه

راهنماتو-استفاده از کیبورد گیمینگ حرفه ای برای گیمرها از نان شب هم واجب تر است. کیبوردی که تاخیر نداشته باشد، خوش دست باشد و از نورپردازی خوبی هم برخوردار باشد. البته با توجه به تنوع بالای کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار، انتخاب یک کیبورد، کار ساده ای نخواهد بود.

به گزارش راهنماتو، برای خرید کیبوردهای گیمینگ دو راه دارید، یا خودتان به دنبال بهترین کیبوردها بگردید یا نگاهی به فهرست کیبوردهایی داشته باشید که من برای راهنماتو گلچین کرده ام. البته با توجه به تنوع بالای کیبوردهای موجود در بازار گزینه های زیادی حذف شده اند اما این گزینه ها را می توان از برترین گزینه های موجود در بازار دانست:

کیبورد LOGITECH G915(قیمت حدودی: 9 میلیون و پانصد هزار تومان)

کیبورد لاجتیک

اولین کیبورد در فهرست من، گران قیمت ترین کیبورد است. این کیبورد با سرعت بالای خود که برابر با 1Ms است، به گیمرها تجربه ای منحصر به فرد می دهد. این سرعت را می توان برای همه بازیکنان حرفه ای و با تجربه کاملا ایده آل توصیف کرد.  با استفاده از USB این کیبورد هم می توانید همزمان شارژ دریافت کنید و بازی کنید.

طراحی زیبا و وزن سبک این کیبورد از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود بسیاری از بازیکنان حرفه ای به سمت این محصول جذب شوند. این کیبورد با طراحی مناسب و زیبایی که دارد به نسل بعدی از کیبوردهای مکانیکال گیمینگ تبدیل شده است.

کلید‌های این کیبورد مکانیکال است ولی خوشبختانه کیبورد Logitech G915 با استفاده از کلید‌های مکانیکال Low-Profile از ایجاد هر نوع فاصله در کار گیمرها پیشگیری می کند. همچنین شما 3 آپشن برای انتخاب بین کلیدهای: GL Clickyبا صدای واضح و بازخورد سریع، GL Tactileقابلیت بازخورد سریع با آوردن کم‌ترین فشار و GL Linear قابلیت بازخورد با یک لمس دارد. با استفاده از این کیبورد گیمر می تواند برای هر کلید دلخواه نورپردازی جداگانه‌ای داشته باشد.این کیبورد در سه ساعت کاملا شارژ خواهد شد. با دکمه‌هایی که  روی این کیبورد قرار دارد، گیمرها می توانند چندین فرمان را بدون هیچ حرکت موسی انجام دهند.

کیبورد RAZER BLACKWIDOW V3 PRO(قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

کیبورد ریزر

برند ریزر که برای بازیکنان حرفه ای نیازی به معرفی ندارد پس بدون معطلی برویم به سراغ این کیبورد. کیبورد  Razer BlackWidow V3 Pro دارای سه حالت اتصال برای تطبیق‌پذیری است. این کیبورد دارای سوئیچ‌های سطح‌بالا، کلید‌های باکیفیت، و حالت بی‌سیم است و تجربه‌لذت بخشی را در زمینه‌های مختلف ارائه می دهد. این کیبورد مکانیکی گیمینگ، مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری بی‌سیم برای پاسخگویی به ورودی‌های مختلف با کمترین تاخیر است.

با فناوری انحصاری بی‌سیم Razer™ HyperSpeed، شاهد عملکرد بی‌سیم سریع خواهید بود. با یک کلیک نیز امکان فعال کردن بلوتوث و اتصال به 3 دستگاه دیگر فعال می شود. بدنه این کیبورد گیمینگ مقاومت بالایی دارد و روکش مات دارد. از دیگر امکانات خوب این کیبورد می توان به تکیه‌گاه نرم و راحتی اشاره کرد که کاملاً با کیبورد مطابقت دارد و فشار مچ دست را می گیرد.

کیبورد ROCCAT VULCAN TKL PRO – WHITE(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

کیبورد راک ات

فرم صفحه کلید این کیبورد، Ten Key Less و تعداد کلیدها 84 عدد است. نوع سوئیچ این کیبورد اپتیکال و رنگ سوئیچ‌ها ، قرمز است. عمر مفید سوئیچ‌ها، 100 میلیون کلیک است. این کیبورد امکان نورپردازی دارد. این کیبورد نرم افزار شخصی سازی شده و حافظه داخلی دارد.

این کیبورد فقط از کنسول ها در بازی‌های مورد تایید سونی (PS4/PS5) و مایکروسافت (Xbox One / Series X|S) حمایت می کند. متاسفانه این کیبورد تکیه گاه مچ دست و قابلیت ضدآب ندارد. نوع اتصال این کیبورد، با سیم است و بدنه ای از جنس آلومینیوم و پلاستیک خشک دارد. ابعاد صفحه کلید360x133.3x34 میلی‌متر و وزن صفحه کلید660 گرم است.

کیبورد ROCCAT MAGMA – BLACK(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

صفحه کلید

تعداد کلیدهای این کیبورد 104 عدد است. این کیبورد نورپردازی دارد. از ویژگی های مثبت این کیبورد می توان به قابلیت برنامه ریزی اشاره کرد. همچنین این کیبورد نرم افزار شخصی سازی دارد. این کیبورد فاقد حافظه داخلی است و کلیدهای میانبر با عملکرد چندگانه دارد.

پشتیبانی این کیبورد از کنسول فقط در بازی‌های مورد تایید سونی (PS4/PS5) و مایکروسافت (Xbox One / Series X|S)است. این کیبورد تکیه گاه مچ دست  دارد اما ضد آب نیست. نوع اتصال این کیبورد با سیم و جنس بدنه از آلومینیوم به اضافه  پلاستیک است. ابعاد صفحه کلید452x157x39 میلی‌متر و وزن کیبورد870 گرم است.

کیبورد FANTECH BOOSTER K513(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

کیبورد فان تک

این کیبورد 120 کلید دارد. عمر مفید سوئیچ‌ها برابر با 8 میلیون کلیک است. این کیبورد قابلیت نورپردازی و برنامه ریزی دارد. این کیبورد دارای نرم افزار شخصی سازی شده و حافظه داخلی است. این کیبورد کلید‌های میانبر/مالتی مدیا دارد. در این کیبورد پشتیبانی از کنسول     فقط در بازی‌های مورد تایید سونی (PS4/PS5) و مایکروسافت (Xbox One / Series X|S) است. این کیبورد فاقد تکیه گاه مچ دست و اتصال با سیم دارد. جنس بدنه این کیبورد پلاستیکی است. ابعاد صفحه این کیبورد516x222x35 میلی‌متر و وزن کیبورد876 گرم است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها