راهنمای خرید 5 گوشی آبی رنگ سامسونگ برای تمامی بودجه ها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 5.2 دقیقه

راهنماتو- احتمالا با دیدن این تیتر حسابی تعجب کرده اید و می خواهید بگویید که انتخاب گوشی بر اساس رنگ بندی، عجیب ترین انتخاب دنیا محسوب می شود. اما حقیقت این است که در کنار مشخصات دوربین، باتری، جنس بدنه و... یکی از نکاتی که برای برخی از کاربران هنگام خرید گوشی مهم است، رنگ بندی گوشی است. بنابراین اگر می خواهید یک گوشی میان رده سامسونگ با رنگ آبی بخرید این مطلب  ویژه شما است.

به گزارش راهنماتو، با توجه به این که گوشی های سامسونگ بسیار پرطرفدار هستند، برخی از کاربران به هر قیمتی حاضرند از این نوع گوشی خریداری کنند. اما مسئله این است که برخی از کاربران به ظاهر گوشی های خود نیز اهمیت زیادی می دهند و به دنبال گوشی هایی با رنگ بندی خاص هستند. برای مثال اگر طرفدار گوشی های آبی رنگ باشید، برند سامسونگ گوشی های تا سقف 12 میلیون زیادی دارد که می توانید انتخاب کنید. در ادامه 5 گوشی آبی کمرنگ/پررنگ را به شما معرفی کرده ام:

گوشی موبایل سامسونگGalaxy M33 5G (قیمت حدودی: 12 میلیون تومان)

گوشی سامسونگ

این مدل گوشی سامسونگ در ابعاد۹.۴×۷۶.۹×۱۶۵.۴ وارد بازار شده است. این گوشی در رنگ آبی تیره موجود است و می تواند برای بسیاری از کاربران که به دنبال یک رنگ شیک و سنگین هستند، کاربردی باشد. وزن این گوشی ۱۹۸ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش TFT برخوردار است. بازه‌ اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ است.

قاب جلو این گوشی از جنس شیشه ای و گوریلا گلس5 است. قاب پشت و فریم گوشی نیز از جنس پلاستیک است. این گوشی به حس‌گر اثرانگشت مجهز است. این گوشی برای عکاسی و بازی مناسب است. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۸ وتراکم پیکسلی۴۰۰ پیکسل بر اینچ است. این گوشی دو سیم کارتی است. تراشه این گوشی Exynos ۱۲۸۰ ۵nm Chipset است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAM هشت گیگابایت است.

این گوشی دارای چهار دوربین است. دوربین ۵۰ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل و البته دوربین ۸ مگاپیکسل سلفی هم دارد.نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 12 است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۲۵ وات را داراست.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M32 5G(قیمت حدودی: 10 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ام 32 سامسونگ

آبی کمرنگ این گوشی بسیار زیبا است. ابعاد این گوشی ۹.۱×۷۶.۱×۱۶۴.۲ میلی‌متر و وزن آن۲۰۵ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش TFTبازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6 اینچ است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و برای عکاسی و بازی مناسب است. رزولوشن این گوشی۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۷۰ پیکسل بر اینچ است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMهشت گیگابایت است. دوربین‌های پشت گوشی۴ گانه است و رزولوشن عکس۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۱۵ وات را نیز دارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A23 (قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

گوشی آ23

رنگ آبی در این گوشی بسیار ملایم است. ابعاد این گوشی ۸.۴×۷۶.۹×۱۶۴.۵ و وزن آن ۱۹۵ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش PLS برخوردار است. اندازه صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچی است و قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت و برای عکاسی مناسب است. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۸ و تراکم پیکسلی۴۰۰ پیکسل بر اینچ است.

این گوشی دو عدد سیم کارت دارد و رابط کاربری One UI ۴.۱ و تراشه Qualcomm Snapdragon ۶۶۵ Chipset است.حافظه داخلی۶۴ گیگابایت و مقدار RAMچهار گیگابایت است. این گوشی ۴ ماژول دوربین دارد. دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F13(قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

اف 13

یک گوشی آبی ملایم دیگر که احتمالا رنگ آن برای خانمها جذاب تر است. ابعاد این گوشی۹.۳×۷۶.۹×۱۶۵.۴ است. وزن این گوشی ۲۰۷ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش PLSو بازه‌ی اندازه صفحه نمایششش اینچی است. جنس قاب جلو Gorilla Glass ۵ و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است.

یکی از ویژگی های خاص این گوشی، حس‌گر اثرانگشت است. این گوشی رزولوشن۱۰۸۰×۲۴۰۸ و تراکم پیکسلی۴۰۰ پیکسل بر اینچ دارد. این گوشی دارای دو سیم کارت است. حافظه داخلی این گوشی از نوع۱۲۸ گیگابایتی و مقدار RAMچهار گیگابایتی است. این گوشی دارای دوربین های پشتی سه گانه است. رزولوشن عکس دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین های سه گانه  با رزولوشن ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل است.این گوشی دارای باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.  

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 (قیمت حدودی: 5 میلیون و سیصد هزار تومان)

گوشی هوشمند

ابعاد این گوشی ۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲ است. وزن گوشی۱۹۶ گرم و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش شش اینچ است. قاب جلویی از جنس شیشه و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است. این گوشی مناسب عکاسی است و رزولوشن۷۲۰×۱۶۰۰ دارد. تراکم پیکسلی۲۷۰ پیکسل بر اینچ است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این گوشی دارای دو ماژول دوربین است. رزولوشن عکس۴۸ مگاپیکسل+ سنسور ۲ مگاپیکسل است. دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمر با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها