راهنمای خرید بهترین چرخ گوشت های پارس خزر

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو- چرخ گوشت در خانه های قدیمی کاربرد بیشتری داشت و این روزها بسیاری از افراد گوشت را به شکل چرخ کرده و آماده خریداری می کنند. با این وجود، چرخ گوشت کاربردهای متعدد دیگری در تهیه دیگر غذاها دارد. اما با توجه به این که چرخ گوشت از جمله وسایلی است که مدام استفاده نمی شود شاید نخواهید هزینه بالایی را صرف خرید این محصول کنید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک چرخ گوشت با قیمت مناسب، می توانید به سراغ برند شناخته شده پارس خزر بروید و چرخ گوشت پارس خزر را بخرید. این برند ایرانی نه تنها محصولات با کیفیتی تولید می کند، بلکه بین مخاطبان نیز بسیار پر طرفدار است. در ادامه من به معرفی پنج چرخ گوشت برند پارس خزر پرداخته ام این چرخ گوشت ها برای بودجه های مختلف مناسب است اگرچه سعی کردم انتخاب های چندان گران قیمتی نداشته باشم.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MT-1200(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

چرخ گوشت

ابعاد این چرخ گوشت۳۵x۱۵x۳۶ سانتیمتر و وزن آن ۵/۲ کیلو‌گرم است. جنس تیغه این چرخ گوشت فولادی و توان مصرفی700 واتی است. این چرخ گوشت سیستم چرخش معکوس ندارد. میزان خروجی گوشت در این چرخ گوشت 1200 گرم گوشت در دقیقه چرخ می شود. این محصول سوسیس ساز هم دارد.

این چرخ گوشت دارای سینی بزرگ و جادار است و ایمنی کامل الکتریکی و عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی را داراست. وسایل همراه این محصول که در جعبه وجود دارد و به فروش می رسد می توان به گلویی ناودانی، تیغه استیل و سوسیس ساز اشاره کرد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 PLUS(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

پارس خزر

ابعاد این چرخ گوشت۳۸x۲۴x۱۷ سانتیمتر و وزن آن ۴/۳ کیلو‌گرم است. جنس تیغه این محصول از استیل ضد زنگ است و توان مصرفی این محصول 700 وات است. این چرخ گوشت سیستم چرخش معکوس ندارد اما دارای سوسیس ساز است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به شبکه مخصوص سبزی و قیف سوسیس ساز اشاره کرد. از وسایل همراه

این محصول می توان به ظرف گوشت چرخ شده اشاره کرد. این محصول به لحاظ طراحی بین چرخ گوشت های کلاسیک پارس خزر طبقه بندی می شود و ظاهر سفید و خاکستری نوستالژیک چرخ گوشت های این شرکت را دارد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P(قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

پارس خزر گوشت

توان مصرفی این چرخ گوشت پارس خزر1000 وات است و امکان تنظیم سرعت ندارد. میزان خروجی مواد در این چرخ گوشت 1200 گرم در هر دقیقه است. این چرخ گوشت دو شبکه از جنس استیل ضد زنگ دارد و جنس تیغه ها نیز فولاد ضد زنگ است. جنس بدنه این محصول پلاستیکی است.

یک نکته مثبت در این محصول این است که پایه ضد لغزش و سینی عریض برای نگهداری مواد دارد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به قابلیت شستشوی تمامی لوازم جانبی دستگاه داخل ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

چرخ گوشت و غذاساز پارس خزر مدل همه کاره(قیمت حدودی: 3 میلیون و چهارصد هزار تومان)

چرخ گوشت های پارس خزر

چرخ گوشت همه کاره پارس خزر دارای عملکردهای مختلفی از جمله سوسیس ساز است. توان بازدارنده این دستگاه 1000 وات است و تنظیمات سرعت2 دور ساعته دارد. میزان خروجی مواد در این دستگاه1.2 کیلو گرم در هر دقیقه است. این چرخ گوشت 2 عدد شبکه دارد و جنس شبکه ها و تیغه ها استیل است.

جنس بدنه این چرخ گوشت پلاستیکی است و فاقد بخش آب مرکبات گیری است. این چرخ گوشت دارای رنده ریز و درشت، برش ورقه ای متوسط همراه با نازل های فرم دهنده است. با این دستگاه می توانید چیپس هم آماده کنید چون دیسک رنده چیپس ساز هم دارد. با وجود پایه ضد لغزش این محصول، خیالتان از بابت پایه ضد لغزش نیز راحت باشد که باعث می شود چرخ گوشت شما خیلی تکان نخورد. این محصول یک سینی عریض برای نگهداری مواد و اهرم دستی جهت هدایت مواد دارد.

این چرخ گوشت دارای قابلیت شستشوی تمامی لوازم جانبی دستگاه، داخل ماشین ظرفشویی است. عرض این دستگاه 180 میلی متر و ارتفاع آن380 میلی متر،عمق420 میلی مترو وزن آن 8.6 کیلوگرم است.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

گوشت چرخ کرده

این چرخ گوشت قابلیت سوسیس سازی هم دارد. توان مصرفی این چرخ گوشت1000 وات و توان بازدارنده تا 1500 وات و میزان خروجی مواد1.2 کیلو گرم در هر دقیقه است. این چرخ گوشت 2 شبکه دارد و جنس تیغه ها استیل ضد زنگ است و امکان چرخش معکوس را دارد. همچنین این چرخ گوشت سینی عریض برای نگهداری مواد دارد.

جنس بدنه این چرخ گوشت استیل و پلاستیک است. این چرخ گوشت دارای پایه ضد لغزش است. وزن این چرخ گوشت7.2 کیلوگرم است.  

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها