راهنمای خرید کتری برقی تا سقف یک میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-برای ما ایرانی ها هیچ چیز به اندازه خوردن یک چای گرم و خوب دم کشیده نمی تواند سرحال کننده باشد. درواقع نوشیدن یک چای می تواند تمامی خستگی روزمره ما را از بین ببرد. اما اگر تازه از سر کار آمده باشید و حوصله جوش آوردن آب در کتری بزرگ گازی خود را نداشته باشید چه؟ به نظر می رسد لوازم خانگی امروزی تا حد زیادی مشکلاتی مثل دیر جوش آمدن آب کتری را حل کرده اند.

به گزارش راهنماتو، خرید کتری برقی می تواند یک روش عالی برای حل مشکل افرادی است که دوست دارند به محض رسیدن به خانه، فورا چای بنوشند. اما با توجه به قیمت های بسیار بالا، شاید بد نباشد در شب عید به سراغ کتری برقی هایی تا سقف یک میلیون تومان برویم:

کتری برقی دسینی مدل 444(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

دسینی

گران ترین کتری برقی فهرست من، کتری برقی دسینی است. جنس بدنه این کتری، استیل ضد زنگ است و دارای دریچه مدرج نشان دهنده سطح آب است. این محصول، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و دارای صافی تفاله گیر است. یک ویژگی دیگر در این محصول، دهانه کتری است که دارای سیستم قطع کننده خودکار است.

این کتری برقی دارای چراغ روشنگر LED است. همچنین این کتری برقی ظاهری زیبا و مدرن دارد. ابعاد این محصول ۲۲۰x۱۵۰x۲۱۰ سانتی‌متر است و وزن۰.۹ گرمی دارد. جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ و گنجایش کتری۲ لیتر است. طول سیم این کتری برقی ۰.۸ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۲۲۰۰وات است. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ و نوع در متصل است. این محصول دارای نمایشگر میزان آب و سیستم ایمنی قطع خودکار است. محدوده توان مصرفی این محصول ۲۰۰۱ تا ۲۲۰۰ وات است.

کتری برقی وگاتی مدل VE-143(قیمت حدودی: 900 هزار تومان)

کتری برقی وگاتی

کتری برقی Vogatronix VE-143 گنجایش مخزن 1.7لیتر دارد و همچنین دارای نشانگر میزان سطح آب است. این کتری دارای سیستم جوش سریع است و آب داخل کتری سریع تر از حد انتظارتان جوش می آید. این کتری برقی کمک میکند تا میزان آب داخل کتری را کنترل کنید. همچنین دارای سیستمی هوشمند است که به محض تمام شدن آب کتری، سیستم آن قطع میشود تا از سوختن کتری جلوگیری کند.

این دستگاه مجهز به عنصر گرمایی یکپارچه است، و در نتیجه، آهک در آن تشکیل نمی شود. کتری برقی VE-143 قابلیت چرخش 360 درجه روی پایه اش را نیز دارد. محدوده توان مصرفی این کتری برقی ۱۸۰۱ تا ۲۰۰۰ وات است و سیستم ایمنی قطع خودکار دارد. همچنین این دستگاه، نمایشگر میزان آب دارد. ابعاد این محصول ۲۰۰x۲۰۰x۲۳۰ سانتی‌متر است. جنس بدنه پلاستیکی و طول سیم۰.۷ سانتی متر است.

کتری برقی سانفورد مدل SF3343EK(قیمت حدودی: 800 هزار تومان)

کتری برقی سانفورد

کتری برقی سانفورد مدل SF3343EK قدرت 1500 وات دارد. گنجایش این کتری به مقدار 1.8 لیتر است. بدنه‌ی دستگاه از جنس استیل و در قسمت دستگیره از پلاستیک است. این کتری برقی مجهز به سیستم خاموش کن خودکار است که در صورت جوش امدن آب داخل کتری دستگاه خاموش می شود.

کتری برقی مدل SF3343EK در قسمت خروجی آب با طراحی بدنه یک فیلتر از جنس استیل دارد کفی این کتری برقی دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. این کتری برقی از کفی اتصال برق جدا می شود و بدون کابل برق قابلیت جابجایی دارد. این مشخصات نشان دهنده‌ی کیفیت بدنه است. ترموستات با کیفیت این دستگاه باعث می شود تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.حداکثر توان مصرفی۱۵۰۰ وات و طول سیم۳۰ سانتی متر است.

کتری برقی جی پاس مدل GK5454NV(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

جی پاس

این کتری برقی دارای برنامه حفاظتی قطع خودکار با بخار آب است. ابعاد این کتری برقی۲۲۰x۱۵۵x۲۲۰ سانتی‌متر است.وزن این کتری برقی ۰.۷۲ گرم است. جنس بدنه از استیل و گنجایش کتری۱.۸ لیتر است. طول سیم این کتری برقی یک متری است.

جنس بدنه این کتری برقی استیل ضدزنگ و محدوده توان مصرفی۲۰۰۱ تا ۲۲۰۰ وات است. محدوده ظرفیت۱.۶ تا ۲ لیتری این محصول باعث می شود برای خانواده های کم جمعیت کاملا مناسب باشد.

کتری برقی تیفال مدل OG-200(قیمت حدودی: 300 هزار تومان)

تفال

ابعاد این کتری برقی ۲۳۰x۱۵۰x۲۳۰ سانتی‌متر و وزن آن ۰.۵ گرم است. جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ است و گنجایش کتری۲ لیتر است. طول سیم این کتری یک متری و حداکثر توان مصرفی۱۸۰۰ وات است. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ است و درب جداشونده دارد.

این کتری برقی نیز امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد و از سیستم ایمنی قطع خودکار برخوردار است. محدوده توان مصرفی این محصول۱۵۰۱ تا ۱۸۰۰ وات است. محدوده ظرفیت این کتری برقی ۲.۱ تا ۲.۵ لیتر است و صافی دهانه کتری دارد.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها