راهنمای خرید بهترین مایکروفرها

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

راهنماتو-آیا به خرید مایکروفر فکر می کنید؟ فرقی نمی‌کند مدل قدیمی‌تری را جایگزین کنید، به مکانی جدید نقل مکان کنید یا آشپزخانه خود را بازسازی کنید، باید بهترین مایکروویو را برای فضای خود، خانواده و بودجه خود پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید، این راهنما می تواند به شما کمک کند تا در سه مرحله آسان مایکروویو را پیدا کنید و به شما کمک کند غذاهای مورد علاقه خانواده خود را سریع و آسان تهیه کنید.

به گزارش راهنماتو،مرحله 1: اندازه مایکروویو،مرحله 2: نوع مایکروویو، مرحله 3: ویژگی های مایکروویو

مرحله 1: اندازه مایکروویو مناسب را پیدا کنید

وقتی صحبت از لوازم آشپزخانه به میان می آید، مایکروویوها می توانند از نظر اندازه، شکل و گزینه های نصب متفاوت باشند. قبل از خرید مایکروویو جدید، در نظر بگیرید که چه اندازه ای برای خانه شما مناسب است .

ابعاد مایکروویو ارتفاع، عرض و عمق مایکروویو را اندازه‌گیری می‌کند و به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا فضای شما می‌تواند دستگاهی را که در نظر دارید در خود جای دهد یا خیر.

علاوه بر اندازه آشپزخانه، ممکن است بخواهید تعداد افراد خانواده خود را نیز در نظر بگیرید. بر خلاف مدل‌های توکار، برخی از مایکروویوهای رومیزی ظروف قابلمه، بشقاب‌ها و دیگر ظروف بزرگ‌تر را در خود جای نمی‌دهند. 

استفاده معمولی

قبل از تصمیم گیری در مورد مایکروویو، به نحوه استفاده از آن فکر کنید. اگر خانواده بزرگ تری دارید یا اغلب اوقات مشغله دارید، ممکن است بخواهید روی یک مایکروویو بزرگتر سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد یخ زدایی کنید، بپزید و غذاهای دیگر را دوباره گرم کنید.

وات یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب مایکروویو متناسب با نیازهای خانواده است. وات نشان دهنده قدرت پخت و پز است، در اکثر مدل ها از 500 تا 1200 وات متغیر است. هر چه وات بیشتر باشد غذاها را سریعتر می پزد. اکثر مایکروویوها همچنین یک تنظیم یخ زدایی ارائه می دهند که قدرت را بین 20 تا 30 درصد کاهش می دهد. 

مرحله 2: بهترین نوع مایکروویو را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید

هنگامی که اندازه مناسب را انتخاب کردید، گام بعدی در خرید مایکروویو این است که بفهمید کدام نوع برای خانواده شما بهترین است. در نظر بگیرید که  سبک‌های مایکروویو و گزینه‌های نصب به شدت در طول سال‌ها تغییر کرده‌اند و اکنون عبارتند از:

نوع مایکروفر

الزامات نصب

اندازه متوسط ​​(اینچ)

مایکروویوهای رومیزی

جابجایی و نصب این مایکروویوها آسان است، به سادگی آنها را روی پیشخوان خود قرار دهید و آنها را به یک پریز معمولی وصل کنید. برخی از مایکروویوهای رومیزی حتی با کیت‌های تزئینی عرضه می‌شوند که به آنها امکان تبدیل به مدل‌های داخلی را می‌دهد. مایکروویوهای رومیزی می توانند انتخابی مقرون به صرفه باشند و در اندازه های مختلفی عرضه می شوند.

هنگام خرید مایکروویو به چیدمان خود توجه کنید

چیدمان آشپزخانه شما نیز فاکتور مهمی است مایکروویوهای روی میز ممکن است برای آشپزخانه های جادارتر کار کنند، در حالی که یک مدل بیش از حد یا توکار ممکن است به به حداکثر رساندن فضا در مناطق فشرده تر کمک کند. مایکروویوهای بزرگ دارای فن و دریچه هایی هستند که به پاکسازی هوای اطراف اجاق گاز شما کمک می کنند.

فناوری هوشمند

مایکروویوها با فناوری هوشمند به شما امکان می‌دهند آشپزی را از طریق تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های متصل خود کنترل کنید و به شما کمک می‌کند از هر کجای خانه مراقب شام باشید. 

آشپزی کانوکشن

مایکروویوهای کانوکشن از یک عنصر حرارتی و فن اضافی استفاده می کنند که به شما کمک می کند غذاها را درست در مایکروویو بپزید یا برشته کنید. اگر اغلب فضای فر را کم می‌بینید، مایکروویو با پخت کانوکشن می‌تواند ترد یا قهوه‌ای کردن چندین ظرف را به‌طور همزمان آسان‌تر کند.

پخت بخار

غذاهایی مانند سبزیجات، برنج یا ماهی را در مایکروویو با استفاده از گزینه های پخت بخار آماده کنید. این پیش‌تنظیم مایکروویو اغلب می‌تواند جایگزین بخارپزهای حجیمی شود که هنگام آماده‌سازی غذا ناخوشایند یا ناخوشایند هستند.

نمای بیرونی مقاوم در برابر اثر انگشت

نمای بیرونی مقاوم در برابر اثر انگشت که اغلب در روکش‌های ضد زنگ یا مشکی موجود است، به سرعت پاک می‌شوند و از لکه‌کردن اثر انگشت و لکه‌ها در مایکروویو جلوگیری می‌کنند.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها