راهنمای انتخاب مناسب ترین یخچال برای آشپزخانه شما

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.7 دقیقه

راهنماتو-چندین فاکتور برای خرید یخچال جدید وجود دارد که شامل پیکربندی، ظرفیت، ویژگی ها و هزینه خرید می شود. این راهنمای خرید یخچال به شما کمک می کند تا بر اساس فاکتورهایی که برای شما مهم هستند بهترین نوع یخچال را برای خانه خود انتخاب کنید. 

به گزارش راهنماتو، نکاتی وجود دارد که باید پیش از خرید یخچال با دقت بررسی کنید: قبل از خرید یخچال جدید، فضای آشپزخانه و چیدمان را در نظر بگیرید.سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید. ظرفیت یخچال و گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید. به دنبال ویژگی های یخچالی باشید که از آنها استفاده خواهید کرد. رنگ یخچال مورد نظر خود را انتخاب کرده و تمام کنید

مرحله 1: قبل از خرید یخچال جدید، فضای آشپزخانه و چیدمان را در نظر بگیرید

یخچال باید از فضای آشپزخانه به خوبی استفاده کند. قبل از خرید، از یک متر برای اندازه گیری دقیق یخچال جدید خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات زیر را در دسترس داشته باشید:

اندازه گیری عرض، ارتفاع و عمق فضایی که یخچال جدید شما در آن نصب خواهد شد .

مقدار فضای مورد نیاز برای باز کردن درب و کشوهای یخچال به راحتی.

فاصله از یخچال تا کابینت مجاور.

مرحله 2: سبک و پیکربندی یخچال خود را انتخاب کنید

اقلام تازه و منجمد مورد علاقه خود را به همان صورتی که دوست دارید با سبک و پیکربندی مناسب یخچال برای خانواده خود سازماندهی و ذخیره کنید. درباره یخچال‌های درب فرانسوی، یخچال‌های ساید بای ساید شیک، یخچال‌های فریزر بالا یا پایین کلاسیک یا مدل‌های تخصصی یخچال دقت کنید تا تناسب مناسب را پیدا کنید.

یخچال های درب فرانسوی، مواد غذایی یخچال را در سطح چشم و اقلام فریزر را در زیر قرار می دهند. طراحی استاندارد درب فرانسوی دارای دو در است که به یک محفظه یخچال در بالا باز می شود، به علاوه یک کشوی فریزر عمیق تر در پایین.

اگر خانه بزرگ یا بچه‌های شلوغ دارید، گزینه‌هایی با درب‌های اضافی را در نظر بگیرید که دسترسی آسان به کشوهای خارجی را به شما می‌دهد، مانند این مدل یخچال 4 در از برند ویرپول. اسنک ها در جایی ذخیره می شوند که می توانید بدون باز کردن درهای اصلی به آنها دسترسی پیدا کنید.

یخچال های ساید بای ساید فریزر را در سمت چپ و یخچال را در سمت راست قرار می دهند. با دسترسی آسان به هر دو طرف و مجموعه ای از ویژگی های مشابه موجود در یخچال های درب فرانسوی، ویژگی های این کلاسیک عبارتند از:

ویژگی های عملکردی مانند کریسپرهای کنترل شده با رطوبت برای ایجاد محیط های ایده آل میوه و سبزیجات.

ذخیره سازی تخصصی مانند قوطی ها برای سازماندهی نوشابه.ظرفیت قابل استفاده فراوان.یخ ساز صرفه جویی در فضا و آب روی درب فریزر.اغلب اتاق چرخان درب کمتر از مدل های فریزر بالا با همان عرض است.

یخچال فریزر بالا و پایین

یخچال فریزر بالا دارای فریزر در بالا و یخچال تک دری در پایین است که دسترسی به فریزر را آسان تر می کند.یخچال های فریزر پایین دارای یک یخچال تک دری در بالا و یک کشوی فریزر عمیق تر در زیر هستند - مانند درب فرانسوی. محفظه یخچال در این مدل ها در دسترس تر است.

هر دو مدل فریزر بالا و پایین از نظر ویژگی‌ها سبک‌تر و از نظر اندازه کوچکتر از مدل‌های درب فرانسوی و ساید بای ساید هستند. آنها ممکن است مناسب باشند اگر قدردانی کنید:

عرض نازک تر برای فضاهای کوچک، با ظرفیت خوب برای اندازه.

نصب در فضاهای بدون اتصال آب، زیرا دستگاه های یخ و آب کمتر رایج هستند.

مرحله 3: ظرفیت یخچال و گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید

وقتی در حال خرید یخچال هستید، به ظرفیت اندازه گیری شده در فوت مکعب (فوت مکعب)، نگاه کنید تا اندازه کل را مقایسه کنید. در هنگام خرید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

چقدر از فروشگاه مواد غذایی به خانه می آورید و چند نفر در خانواده شما هستند - این به شما کمک می کند فوت مکعب مورد نیاز خود را تعیین کنید.

دسترسی سریع به موارد دلخواه و افرادی که باید به آنها دسترسی داشته باشند - کشوهای بیرونی یا مناطق ذخیره سازی در داخل در به شما امکان می دهد تنقلات را در جایی که دسترسی به آنها آسان است ذخیره کنید.

چه نیاز به نگهداری اقلام بلند و چه بشقاب‌های بزرگ داشته باشید، سبک‌های خاصی مانند درب فرانسوی و کنار هم معمولاً راه‌حل‌های ذخیره‌سازی تخصصی مانند قفسه‌های کشویی و سینی‌های پهن دارند.

چه به یک یخچال با ظرفیت استاندارد با حدود 20 فوت مکعب نیاز داشته باشید، چه به یک یخچال بزرگ با ظرفیت حدود 30 فوت مکعب. اگر فضای محدودی دارید یا یک خانواده کوچک دارید، ظرفیت یخچال با فضای کوچک معمولاً از 11 تا 18 فوت مکعب است. اگر به دنبال ابعاد مینی یخچال هستید ، معمولاً حدود 4 تا 5 فوت مکعب کار می کنند.

اگر اغلب به فضایی برای خرید انبوه فریزر یا فضای ذخیره‌سازی مواد غذایی تازه نیاز دارید، انتخاب گسترده‌ای از فریزرهای قفسه‌ای و عمودی ما، اغلب زمانی که نیازهای ذخیره‌سازی شما تغییر می‌کند به یخچال تبدیل می‌شوند و همچنین دارای سبدهای کشویی در ۳ سطح ذخیره‌سازی هستند تا غذا را در معرض دید و آسان نگه دارید. برای دسترسی.در مورد یخچال های با ظرفیت بزرگ و یخچال های با فضای کوچک بیشتر بدانید .

مرحله 4. به دنبال ویژگی های یخچالی باشید که استفاده می کنید

قبل از خرید یخچال، به ویژگی هایی که بیشتر استفاده می کنید فکر کنید. در اینجا چند ویژگی یخچال ذکر شده است:

دستگاه پخش یخ و آب

ذخیره سازی تخصصی مانند قفسه های اسلاید Infinity برای قرار دادن اقلام بلند، سازمان فریزر طبقه ای و سطل های درب گالن قابل تنظیم برای بارگیری انعطاف پذیری و ذخیره نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آبمیوه.

ویژگی های عملکردی مانند خنک کننده دوگانه ، که در آن سیستم های خنک کننده اختصاصی اطمینان حاصل می کنند که مواد غذایی تازه و منجمد در محیط مناسب ذخیره می شوند.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها