(تصاویر) طراحی عجیب دوربین سری هواوی P60

  • عاطفه  رضوان نیا عاطفه رضوان نیا
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 1.7 دقیقه

دیجیاتو نوشت؛ تنها چند روز تا رونمایی رسمی از نسل بعدی پرچمدارهای هواوی فاصله داریم، اما در همین مدت هم شاهد افشای رندرهای جدید این خانواده هستیم که پنل پشتی آن‌ها و البته طراحی متفاوت دوربین سری هواوی P60 را نشان می‌دهند.

این رندرها توسط یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station» منتشر شده‌اند و همانطور که گفتیم، تمرکز آن‌ها روی دوربین است.

هواوی

دوربین غول‌پیکر برای سری هواوی P60

طبق این رندرها، روی پنل پشتی پرچمدارهای آینده هواوی یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل قرار گرفته است که میزبان یک سنسور غول‌پیکر دایره‌ای شکل است. درکنار این سنسور بزرگ، دو سنسور دیگر هم به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها دوربین اولترا واید و دیگری پریسکوپی خواهد بود.

روی این ماژول دوربین، عبارت XMAGE به چشم می‌خورد که فناوری عکاسی مخصوص هواوی است و می‌تواند کیفیت عکاسی را بهبود دهد و همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق این پوسترها یا رندرها، پرچمدارهای آینده هواوی در رنگ‌های سفید، سبز و نقره‌ای از راه می‌رسند، البته احتمالاً با رنگ‌های بیشتری روبه‌رو می‌شویم.

از طراحی دوربین سری هواوی P60 که بگذریم، به مشخصات فنی شایعه‌شده برای یکی از آن‌ها می‌رسیم. طبق شایعات، مدل پرو به نمایشگر 6.6 اینچی شرکت BOE با رزولوشن 2K مجهز می‌شود و همچنین قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تأمین می‌کند، البته نسخه 4G و نه 5G آن. این تراشه توسط رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 همراهی می‌شود.

در بخش دوربین گفته می‌شود که سنسور اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 است که توسط دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B همراهی می‌شود.

هواوی پنجشنبه همین هفته یعنی 3 فروردین‌ماه 1402 از سری P60 به همراه گوشی تاشو میت X3 رونمایی خواهد کرد.

عاطفه  رضوان نیا
عاطفه رضوان نیا

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها