گوشی نوکیا C12pro معرفی شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۳ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.6 دقیقه

آخرین خبر نوشت:بر اساس خبرهای جدید، امروز شرکت نوکیا به صورت رسمی از گوشی هوشمند Nokia C12 Pro رونمایی و محصول جدیدی را وارد بازار گوشی‌های اقتصادی و ارزان قیمت کرد. در ادامه این خبر به بررسی مشخصات و قیمت گوشی نوکیا سی 12 پرو می‌پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید حدود دو ماه پیش شرکت HMD Global به صورت رسمی گوشی میان‌رده و ارزان قیمت نوکیا C12 را معرفی کرد و چند روز بعد این عضو جدید خانواده گوشی‌های محبوب C وارد بازار شد. امروز نوکیا نسخه‌ی پرو همین گوشی را معرفی کرد که از نظر سخت افزار تفاوت چندانی با Nokia C12 ندارد.

به عبارتی می‌توان گفت گوشی Nokia C12 Pro دقیقاً همان مشخصات نوکیا C12 را ارائه می‌دهد، اما ظرفیت باتری آن 1000 میلی‌آمپر ساعت بیشتر است. در نتیجه تنها تفاوت سخت افزاری ملموس بین این دو گوشی، حضور یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در نوکیا سی 12 پرو است.

مشخصات و قیمت گوشی Nokia C12 Pro

گوشی Nokia C12 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن +HD است که یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در طراحی قطره‌ای خود تعبیه کرده است. در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی و فلاش LED وجود دارد و برخلاف اکثر محصولات امروزی خبری از دوربین‌های چندگانه اولتراواید یا ماکرو نیست.

گوشی C12 Pro نوکیا مجهز به چیپست Unisoc 9863A1 است که به همراه 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار اصلی موبایل جدید نوکیا را تشکیل می‌دهد. این گوشی نیز مانند C12 از سیستم عامل سبک اندروید 12 (نسخه Go) بهره می‌برد و گفته می‌شود تا 2 سال از بروزرسانی‌های امنیتی گوگل بهره‌مند خواهد شد.

نوکیا C12 پرو در رنگ های Dark Cyan، Light Mint و Charcoal عرضه می‌شود. قیمت مدل ۲/۶۴ گیگابایتی گوشی نوکیال سی 12 پرو حدود 85 دلار است در حالی که نسخه ۳/۶۴ گیگابایتی آن با قیمت 90 دلار به فروش خواهد رسید.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها