گوشی اقتصادی ریلمی 10T رسما معرفی شد

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۴ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 1.3 دقیقه

تکراتو نوشت: گوشی اقتصادی ریلمی 10T معرفی شد. در ادامه با بررسی مشخصات فنی و قیمت این دستگاه با تکراتو همراه باشید.

گوشی اقتصادی ریلمی 10T رسماً معرفی شد. ریلمی 10T یک گوشی میان‌رده، خوش‌قیمت و خوش‌ساخت از برند چینی ریلمی است که رقیب جذابی برای میانرده‌های برندهای مختلف اندرویدی به نظر می‌رسد. از مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰، نرخ نوسازی 90 هرتزی نمایشگر، دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

گوشی اقتصادی ریلمی 10T برای رقابت با شیائومی رونمایی شد

جدیدترین میان‌رده‌ی ریلمی، Realme 10T، با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ و صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی رونمایی شد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در بریدگی قطره‌ای‌شکل در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

در پنل پشتی ریلمی 10 تی ، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و پرتره ۲ مگاپیکسلی هستیم. این گوشی ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که حافظه‌ ذخیره‌سازی آن را از‌طریق اسلات کارت microSD نیز می‌توان افزایش داد.

انرژی لازم برای کار با گوشی جدید ریلمی را باتری ۵ هزار میلی‌آمپر‌‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند. رابط کاربری Realme UI 3 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بخش نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم Realme 10T می‌توان به حسگر اثر‌انگشت و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Realme 10T در رنگ‌های Electric Black و Dash Blue روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی این گوشی حدوداً ۲۰۳ دلار و نسخه‌ مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن نیز ۲۶۲ دلار قیمت دارد.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها