(تصاویر) ردمی برای عاشقان هری پاتر موبایل ساخت

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.8 دقیقه

گجت نیوز نوشت؛ کمپانی ردمی قصد دارد نسخه‌ای از گوشی موبایل ردمی نوت 12 توربو (Redmi Note 12 Turbo) را برای علاقمندان به هری پاتر روانه بازار کند. این گوشی پر از جایزه‌های جذاب برای طرفداران این مجموعه خواهد بود!

کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی در سال‌های اخیر همکاری خود با استودیوهای فیلم‌سازی هالیوودی را افزایش داده و نسخه‌هایی اختصاصی از محصولاتشان بر اساس فیلم‌های شناخته‌شده را روانه بازار کرده‌اند. این همکاری دوجانبه هم فرصتی استثنایی برای علاقمندان به فیلم‌های سینمایی محبوب برای جمع‌آوری نسخه‌های خاص از محصولاتشان به شمار می‌رود و هم به کمپانی‌های گوشی‌ساز این فرصت را می‌دهد تا محصولاتشان را در جامعه بزرگتری ارائه دهند.

نمونه این کمپانی‌ها، سامسونگ و اپل هستند که یکی با استودیو مارول همکاری کرد و نسخه‌ای اختصاصی از گوشی‌هایش را روانه بازار کرد و دیگری با همکاری دیزنی نسخه‌ای خاص از ایرپادهایش را با الهام از فرنچایز استار وارز رونمایی نمود. جدیدترین کمپانی حوزه تکنولوژی که قصد دارد پا در عرصه ساخت گوشی‌های با تم فیلم‌های سینمایی بگذارد، ردمی است. این کمپانی چینی قرار است به‌زودی نسخه‌ای مخصوص از گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو را برای علاقمندان به سری فیلم‌های هری پاتر به بازار عرضه کند.

موبایل هری پاتر

مشخصات گوشی موبایل ردمی نوت ۱۲ توربو نسخه هری پاتر

نسخه ویژه هری پاتر از Remi Note 12 Turbo به همراه رداهای جادویی، یک چوب‌دستی، شال گردن‌های منقش به آرم هریک از چهار دسته هاگوارتز و یک کارت نمادین سوار شدن به قطار هاگوارتز اکسپرس به دست علاقمندان خواهد رسید. بر اساس جدیدترین اخبار و اطلاعات منتشر شده از این گوشی، صفحه نمایش ردمی نوت ۱۲ توربو از یک پانل اولد خمیده ۱۲ بیتی تشکیل خواهد شد. این گوشی همچنین ۱۶ گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی داشته و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع ۶۷ واتی بهره خواهد برد.

بعلاوه، گوشی موبایل هری پاتر همچنین به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 در کنار رم LPDDR5 و حافظه‌های UFS 3.1 تجهیز خواهد شد. بر اساس گزارش‌های موجود، مساحت محفظه بخار سیستم خنک‌کننده این گوشی 3725 میلیمتر مربع خواهد بود که باعث افزایش انتقال حرارت به میزان 35 درصد خواهد شد. ردمی نوت 12 توربو همچنین به‌صورت پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 مجهز خواهد بود و به نخستین مدل از گوشی‌های ردمی نوت 12 تبدیل خواهد شد که با اندروید 13 به دست مشتریان می‌رسد.

موبایل هری پاتر

گوشی Redmi Note 12 Turbo همچنین به یک حسگر اصلی دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این حسگر دوربین از قابلیت‌های جذابی مثل لرزشگیر نوری (OIS) و نسل دوم موتور تصویربرداری شیائومی بهره می‌برد. البته هنوز در خصوص سایر دوربین های به کار رفته در این گوشی اطلاع چندانی در اختیارمان نیست.

انتظار می‌رود که نسخه هری پاتر گوشی موبایل ردمی نوت ۱۲ توربو در بازارهای جهانی با برند پوکو اف ۵ عرضه شود. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این گوشی خواهد بود.

 

 

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها