جدیدترین قیمت کنسول های بازی و لوازم جانبی ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

  • تحریریه  راهنماتو تحریریه راهنماتو
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 2.3 دقیقه

ویجیاتو نوشت؛ آشفتگی بازار امروز کشور باعث شده تقریبا الگوریتم تغییر یا افزایش قیمت تمام محصولات که شامل قیمت کنسول هم می‌شود- از چند ماه یک بار به چند روز یک بار و حتی گاهی اوقات به چند ساعت یک بار برسد. یعنی ممکن است شما در یک فروشگاه صبح امروز قیمت یک دستگاه را قیمت کنید و دوباره همان شب به همان فروشگاه برگردید و با قیمتی متفاوت (در واقع افزایش قیمت) روبرو شوید.

این موضوع به وضوح در بازار کنسول‌های بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی آنها نیز لمس می‌شود، و هر آن قیمت دستگاه‌ها و کنترلرها بالا و پایین می‌شود. کوچک‌ترین جهش دلار، تناوبی عظیم را در این بازار موجب می‌شود و پس از مدتی دوباره همه چیز آرام می‌گیرد تا افزایش دوباره قیمت ارز.

در هر صورت اگر یکی از علاقه‌مندان به این بازار هستید، یا در نظر دارید در مقطعی یک کنسول بازی جدید از جمله کنسول‌های نسل جدید را خریداری کنید، یا کنترلر و تجهیزاتی مثل هدست نو نیاز دارید، بدون شک دل‌تان می‌خواهد با جدیدترین قیمت‌های بازار آشنا شوید تا قبل از مراجعه به فروشگاه‌های متعددی که وجود دارند، سردرگم نشوید.

در این مطلب سعی داریم با لحاظ کردن حدود قیمت کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آنها، شما را در جریان وضعیت بازار بگذاریم؛ فقط این موضوع را در نظر داشته باشید که این پست هر چند وقت یک بار به‌روز‌رسانی خواهد شد و هر دفعه می‌توانید جدیدترین قیمت‌ها را همین جا ببنیید. پس در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا مروری بر قیمت روز کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در بازار کشور داشته باشیم.

پلی‌استیشن ۵5

ایکس باکس سری ایکس و اسایکس باکس

پلی‌استیشن ۴پلی استیشن

ایکس باکس وانایکس باکس وان

نینتندو سوییچ

سویچ

تحریریه  راهنماتو
تحریریه راهنماتو

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها