راهنمای خرید ارزان قیمت ترین ساعت های هوشمند

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.5 دقیقه

راهنماتو-وضعیت قیمت بالای محصولات دنیای فناوری به شکلی است که گاهی خرید یک سافت هوشمند می تواند تبدیل به آرزو شود. با توجه به نزدیک‌شدن به ایام عید نوروز، اگر مایلید یک ساعت هوشمند هدیه بخرید و تصور می کنید ممکن است از پس هزینه های آن برنیایید، با ما همراه باشید.

به گزارش راهنماتو، خرید یک ساعت هوشمند کاربردی و با کیفیت از برندهای معتبر قیمت های بالایی دارد. بله من خودم این موضوع را می دانم و انکار هم نمی کنم، اما اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند ارزان را دارید گزینه های ارزان قیمتی وجود دارند که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. در ادامه به معرفی چند ساعت هوشمند ارزان قیمت می پردازم:

ساعت هوشمند دات کاما مدل MC72 pro(قیمت حدودی:۴۸۰ هزار تومان)

این ساعت هوشمند برای آقایان و بانوان مناسب است. نوع کاربری این ساعت می تواند ورزشی، رسمی و روزمره باشد. ابعاد قاب۴۴x۳۸x۱۰ میلی متر است. قطر قاب۴۴ میلی‌متر، عرض قاب۴۲ میلی متر و وزن آن۵۰ گرم است. فرم صفحه مستطیل و جنس آن شیشه ای است. 

جنس بدنه آلومینیومی و جنس بند آن سیلیکون

است. نوع قفل بند از نوع پین‌بند است از قابلیت‌های ساعت هوشمند می توان به کنترل سطح اکسیژن خون اشاره کرد. نوع صفحه نمایش اصلیIPS HD و اندازه صفحه نمایش۱.۷۲ است. رزولوشن صفحه نمایش۳۲۰x۳۸۵ است.سیستم عامل این ساعت Android Wearاست و با اندروید ۵ به بالا IOS ۹ به بالا اتصال به گوشی از طریق نرم افزار Hiwatch متصل می شود.

پردازنده این ساعت MTK۲۵۰۲D است و از سایر مشخصات سخت افزاری می توان به گواهی IP۶۷ و اتصالات بلوتوث و حسگرهای شتاب‌سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، گام شمار، شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)، فشارسنج (Barometer)،نوار قلب (Electrocardiogram) و سنجش اکسیژن خون (SPO۲) اشاره کرد. 

نوع باتری این ساعت لیتیوم-پلیمری و ظرفیت باتری ۲۲ میلی آمپر ساعت است. از قابلیت‌های های ویژه این ساعت می توان به منو فارسی و پیشتیبانی از پیام های فارسی، ۳ عدد بازی، بیش از ۵۰ عدد واچ فیس متنوع و انتخاب تصویر پس زمینه دلخواه اشاره کرد.

ساعت هوشمند اسکمی مدل 1255(قیمت حدودی: ۵۰۰ هزار تومان)

ساعت هوشمند اسکمی، برای آقایان و بانوان کاملا مناسب است. نوع کاربری این ساعت روزمره است. از کاربردهای این ساعت می توان به کاربرد ورزشی اشاره کرد. قطر قاب۴۸ میلی‌متر و فرم صفحه گرد است. جنس بدنه سیلیکونی و جنس بند نیز سیلیکونی است. 

نوع قفل بند این ساعت، سگکی ساده است و از قابلیت‌های ساعت هوشمند می توان به کنترل سطح اکسیژن خون اشاره کرد.این ساعت به فناوری‌ مکان‌یابی مجهز است. این ساعت با اندروید و ios سازگاری دارد. این ساعت اتصال بلوتوثی دارد و از گام شمار برخوردار است. زبان قابل پشتیبانی در اعلان و پیامها انگلیسی است. 

ساعت هوشمند مودیو مدل MC66(قیمت حدودی:۵۵۰ هزار تومان)

جنس ساعت از آلومینیوم و جنس بند سیلیکون است. فرم صفحه، مستطیل و قطر قاب45 میلی متر و نوع قفل بند سگکی ساده است. این ساعت، صفحه نمایش لمسی و رنگی دارد.

اندازه صفحه نمایش 1.73 اینچ و نوع صفحه نمایشIPS است. این ساعت بلوتوث و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را دارد. این ساعت قابلیت نصب کارت حافظه ندارد اما قابلیت نظارت بر خواب

دارد.مدت زمان شارژ دهی این ساعت در حالت استند بای حدود ۳ الی ۵ روز است و سازگار با اندروید ۵٫۰ وبالاتر و ۹٫۰ iOS یا بالاتر است. این ساعت دارای نمایش اعلان پیام ها (SMS)، یادآوری ها و امکان کنترل دوربین گوشی موبایل و امکان کنترل موزیک دارد.

افزون بر این ها، این ساعت لیست یادداشت روزانه و یاد آور عدم تحرک و البته کرنومتر دارد. گام شمار، مانیتورینگ ضربان قلب و برنامه اختصاصیHryFine از دیگر ویژگی های این ساعت است.

این ساعت قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد.

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01(قیمت حدودی:۶۰۰ هزار تومان)

این ساعت مناسب برای آقایان و بانوان است و نوع کاربری آن رسمی و روزمره است. ابعاد قاب این محصول ۱۲×۳۵×۴۲ میلی‌متر و وزن ساعت ۶۵ گرم است. فرم صفحه مستطیل و جنس بدنه آلومینیوم و جنس بند سیلیکونی است. نوع قفل بند، پین‌بند است. 

از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می توان به امکان ریجستر شدن سیم‌کارت و نوع صفحه نمایش اصلیIPS است.

اندازه صفحه نمایش۱.۵۴ و رزولوشن صفحه نمایش۲۴۰ x ۲۴۰

است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش۲۲۰ پیکسل بر اینچ است.سیستم عامل این ساعت WatchOS است و با سیستم عامل IOS به صورت محدود (محدود به تماس و مشاهده مخاطبین) سازگاری دارد.همچنین سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی ۴.۳ یا بالاتر قابل اتصال به گوشی اندروید با نرم افزار «Bt Notification» است. 

پردازنده این ساعت MTK۶۲۶۱D و حافظه داخلی۳۲ گیگابایت است. این ساعت دارای اتصال بلوتوثی است و حس‌گرهایی از جمله گام شمار دارد. نوع باتری لیتیوم یونی و ظرفیت باتری۳۸۰ میلی آمپر ساعتی است.

ساعت هوشمند آی واون مدل fit-p1c(قیمت حدودی:۶۰۰ هزار تومان)

نوع کاربری این ساعت هوشمند، ورزشی و رسمی و روزمره است.

فرم صفحه مستطیلی و جنس بند آن سیلیکونی و نوع قفل بند، سگکی قلاب‌دار است.

این ساعت هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از مانیتور ضربان قلب، مانیتورینگ خواب و جی پی اس است. این ساعت سازگار با اندروید و ای او اس است. این ساعت دارای وضوح: ۲۴۰×۲۴۰ پیکسل و صفحه نمایش لمسی است. ظرفیت باتری پلیمر لیتیوم یونی این ساعت۲۵۰ میلی آمپری است. 

این ساعت ضد آب و دارای گام شمار است و از حالت هاب پشتیبانی از شناسایی خودکار دویدن و ورزش‌های با توپ نیز برخوردار است. این ساعت به سیستم مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته نیز مجهز است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها