خوشمزه ترین ساندویچ های ارزان را درست کنید

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4.6 دقیقه

راهنماتو-اگر مادر یا پدر هستید و فرزندانی کوچک دارید، احتمالا می دانید که وقتی بچه ها شروع به داد و فریاد و بهانه گیری و بدقلقی می کنند، هیچ چیز به اندازه یک ساندویچ خوشمزه نمی تواند آرامشان کند. خیلی از اوقات بچه ها به دلیل گرسنگی بهانه گیر می شوند و با یک غذای خوشمزه به راحتی آرام می شوند.

به گزارش راهنماتو، با توجه به این که قیمت فست فودها هم مثل خیلی چیزهای دیگر در ایران بالا رفته، بعید به نظر می رسد که بتوانید برای فرزند خردسالتان مدام ساندویچ و پیتزای رستورانی بخرید. بنابراین بهترین روش این است که اقدام به خرید خوراکی های رستورانی نکنید و خودتان در خانه ساندیچ های خوش طعم خانگی درست کنید.یکی از بهترین روشها برای درست کردن ساندویچ در خانه استفاده از ساندویچ سازهای خانگی است.  

ساندویچ ساز سوکانی مدل KJ-102(قیمت حدودی: 750 هزار تومان)

ساندویچ ساز

ساندویچ ساز سوکانی ارزان ترین ساندویچ در فهرست من است که با ابعاد۲۰۰x۸۰x۲۰۰ سانتی‌متربه فروش می رسد. حداکثر توان مصرفی این ساندویچ ساز ۷۵۰ وات است و نشانگر LEDدارد. دستگاه آماده سازی غذا در این ساندویچ ساز، شامل یک تابه نچسب است که دو خانه دارد.

تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش در این ساندویچ ساز چهار عدد است و اگرچه به لحاظ ظاهری بسیار ساده است، اما کاربردی است و علاوه بر این که جای زیادی نمی گیرد از ارگونومی خوبی هم برخوردار است. با توجه به قیمت پایین این ساندویچ ساز نسبت به رقبا، این ساندویچ ساز با وجود کوچک بودن کاملا مقرون به صرفه است.

ساندویچ ساز مدل وگاترونیکس VE-163(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

ساندویچ ساز وگاترونیس

ابعاد این ساندویچ ساز ۳۰x۱۲x۳۵ سانتی‌متر و وزن این ساندویچ ساز ۲۲۰۰ گرم است. طول سیم این ساندویچ ساز ۸۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۱۴۰۰ وات است. این ساندویچ ساز دارای دستگیره عایق حرارت و چراغ نشانگر است. این ساندویچ ساز دارای امکانات آماده سازی غذا به شکل گریل است.

این ساندویچ ساز از تابه ی نچسب برخوردار است و چهار عدد خانه دارد. همچنین تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش در این دستگاه هشت عدد است. این ساندویچ ساز یک صفحه دارد. به لحاظ طراحی ظاهری می توان گفت این ساندویچ ساز رتبه قابل قبولی دارد.

ساندویچ ساز دسینی مدل 400(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

ساندویچ ساز دسینی

این ساندویچ ساز دسینی دارای قفل بسته شدن درب است و در ابعاد۳۰۰x۲۵۰x۹۰ سانتی‌متر به فروش می رسد. وزن این ساندویچ ساز ۱.۵ گرم و حداکثر توان مصرفی۱۴۰۰ وات است. این ساندویچ ساز دارای دستگیره عایق حرارت و نشانگر LEDاست. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم ایمنی قطع خودکار اشاره کرد.

این ساندویچ ساز تابه ی نچسب دارد و نسبت به ساندویچ ساز قبلی کاملا بزرگتر است چون هشت خانه ساندویچ ساز دارد. همچنین این ساندویچ ساز، دو صفحه ویژه ساندویچ دارد. به لحاظ ظاهری این ساندویچ ساز برتری خاصی به ساندویچ ساز قبلی ندارد. شاید بزرگ ترین تفاوت این دو محصول را بتوان ابعاد بزرگتر و کاربری بیشتر دانست.

ساندویچ ساز مباشی مدل ME-SW1004B2(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

ساندویچ ساز مباشی

طول سیم این ساندویچ ساز۵۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی این محصول ۷۵۰ وات است. این ساندویچ ساز دارای دستگیره عایق حرارت و چراغ نشانگر است. از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به سیستم ایمنی خاموشی خودکار اشاره کرد.  این ساندویچ ساز دارای دو عدد خانه است و تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش در این محصول چهار عدد است. این ساندویچ ساز تک صفحه ای است.

در طراحی این ساندویچ ساز هم شاهد پدیده شگفت انگیزی نیستیم و با یک ساندویچ ساز با ظاهر عادی رو به رو هستیم. با این وجود این ساندویچ ساز از طراحی قابل قبولی برخوردار است و به لحاظ ارگونومی نیز کاملا خوش دست و کاربردی است.

ساندویچ ساز هاید وان پلاس سان مدل SM398(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

هاید وان پلاس

این ساندویچ ساز دارای سینی جدا شونده برای شستشوی آسان است. از دیگر ویژگی های این ساندویچ ساز می توان به دو چراغ نشانگر وضعیت اشاره کرد. این ساندویچ ساز دارای المنت با قابلیت باز شدن ۱۸۰ درجه و المنت ۱۱۰۰ وات با سنسور حرارتی

است. طول سیم این دستگاه ۱۲۰ سانتی متر است و دستگیره مقاوم در برابر حرارت دارد.یکی از ویژگی های مثبت در این دستگاه را می توان چراغ نشانگر وضعیت دانست. همچنین این ساندویچ ساز به برنامه قطع خودکار مجهز است. این ساندویچ ساز دارای گریل است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تابه ی نچسب و چهار خانه اشاره کرد. این ساندویچ ساز دارای هشت عدد درگاه ساندویچ سه گوش و دو صفحه مجزا است.

 

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها