راهنمای خرید ارزان ترین اجاق گازهای فردار

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 5.1 دقیقه

راهنماتو-این روزها خریدن اجاق گاز در کنار سلیقه، نیاز به جیب پر پول دارد. درواقع اگرچه مهم است که جستجوی کاملی در بازار برای خرید اجاق گاز داشته باشید، همچنین مهم است که آمادگی مالی داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، اجاق گازهای فردار بسیار محبوب تر از اجاق گازهای معمولی و البته گران قیمت تر هستند. با این وجود با توجه به وضعیت تورم می توان اجاق گازهایی را خرید که هم مقرون به صرفه باشند و هم کارکرد مناسبی داشته باشند.

اجاق گاز تاکنو ۴ شعله مدل ۷۱۱۶ تمام لعاب سفید(قیمت حدودی: 9 میلیون و نهصد هزار تومان)

اجاق گاز

اولین اجاق گاز در فهرست من، اجاق گاز تاکنو 4 شعله مدل 7116 و از نوع تمام لعاب سفید است. این اجاق گاز چدنی است و دارای سر شعله های Euro Type است. در این اجاق گاز، یک فندک اتوماتیک برای تمام شعله ها و فر تعبیه شده است و با چرخاندن ولوم، این فندک به کار افتاده و شعله مربوطه را روشن می کند.

گنجایش این محصول ۵۳ لیتر است و موتور جوجه گردان هم دارد. فضای داخلی فر با چراغ داخل فر روشن می شود. از دیگر امکانات این مدل از اجاق گاز تاکنو ۴ شعله می توان به محفظه گرمخانه اشاره کرد. با این امکان جالب، می توانید غذهایی را که در فر آماده کرده اید، گرم نگه دارید. قابلیت گریل از دیگر امکانات این گاز است که برای طبخ مرغ و ماهی و پیتزا کاربرد دارد. این اجاق گاز دارای ترموکوپل است. این مدل از اجاق گاز تاکنو شیشه درب رفلکس و پایه های قابل تنظیم و برچسب مصرف انرژی A دارد که در گوشه‌ای از این اجاق گاز وجود دارد.

اجاق گاز برتینو مدل برگامو BERGAMO(قیمت حدودی: 11 میلیون و سیصد هزار تومان)

اجاق گاز برتینو

اجاق گاز برتینو مدل برگامو BERGAMO یکی از بهتری اجاق گازهای تولید داخل است که سعی کرده از اجاق گازهای ایتالیایی الگو بگیرد. این اجاق گاز دارای شیشه سکوریت و دو جداره فر با زهوار دور تا دور است. این امکانات باعث اطمینان خاطر از دوام و عدم اتلاف حرارت است. همچنین یک زوار دور تا دور برای استحکام شیشه سکوریت اجاق گاز برتینو طراحی شده است که آن را در مقابل شوک های حرارتی محافظت می کند.

بین وان فر و بقیه فضای اجاق گاز مخصوصا صفحه کیبورد شعله ها، یک لایه برای جلوگیری از نفوذ گرما قرار داده می شود. جنس این لایه معمولا از پشم شیشه است که بهترین عایق گرما و دما است. دیواره اجاق گاز برتینو از جنس گرانیت با تکنولوژی ایتالیایی است. دیواره گرانیتی اجاق گاز برتینو به کاربر اجازه می دهد به راحتی روغن ها  وچربی های چسبیده به دیواره را پاک کند. رده انرژی این اجاق گاز A است. این اجاق گاز به سنسورامنیتی درب فر مجهز است.

اجاق گاز آلتون مدل MP4W( قیمت حدودی: 12 میلیون و نهصد هزار تومان)

اجاق گاز آلتون

این محصول به رنگ سفید با ۴ شعله، همراه با فر طراحی شده و در بازار به فروش می رسد .اجاق گاز مبله آلتون mp4w با نمای شیشه ای و مقاوم در برابر ضربه و خط و خطوط است و جنس بدنه آن لعابی است. این اجاق گاز پنل کنترل لمسی  و ۴ شعله همراه با درپوش شیشه نشکن  دارد. رده مصرف انرژی این اجاق گاز A است. شعله پلوپز، زمان سنج و ترموکوبل در کنار پایه قابل تنظیم از دیگر ویژگی های این اجاق گاز محسوب می شوند.

این اجاق گاز دارای شبکه رویه چدنی لولایی، فن خنک کننده خودکار، فندک خودکار پشت شیر و پایه های قابل تنظیم است. گرید مصرف انرژی این اجاق گاز  A است و فر و قفل کودک دارد.

اجاق گاز پیلوت مدل PR1(قیمت حدودی: 13 میلیون و هشتصد هزار تومان)

اجاق گاز ییلوت

از ویژگی های اجاق گاز پیلوت مدل PR1  می توان به پنج شعله بودن، فندک خودکار (فر و شعله‌ها) و تایمر دیجیتال ۶ کلیدی اشاره کرد، این محصول دارای گریل و آون فر گازی است. شیشه دو جداره نشکن دارد و تمام ترموکوپل است و ولوم‌های ارگونومیک دارد. این اجاق گاز سرشلنگی گردان ۳۶۰ درجه دارد. اجاق گاز پیلوت مجهز به شاسی جهت استحکام، جوجه گردان افقی و کارکرد با درب بسته است و سینی دو رو لعابی داخل فر دارد.

رتبه انرژی این اجاق گاز A و مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل سوپر تاپ تایم است. این اجاق گاز دارای شبکه چدن مقاوم سازی شده است. ارتفاع  این محصول ۸۵ سانتی متر، پهنا ۸۹.۸ سانتی متر، عمق ۶۰ سانتی متر و وزن ۷۱ کیلوگرم است.

اجاق گاز ۵ شعله امرسان مدل کلاسیک رنگی(قیمت حدودی: 16 میلیون و پانصد هزار تومان)

امرسان

این اجاق گاز از فندک  اتوماتیک برخوردار است و ۵ شعله دارد. رده انرژی این محصول  A و جنس صفحه  استیل ضدخش است. این اجاق گاز جوجه گردان و تایمر و شعله پلوپز و ترموکوبل دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به شعله زمان دار و پایه قابل تنظیم اشاره کرد.

این محصول دارای ۳ عدد فر است و چراغ داخل فر و فندک هم دارد.ظرفیت فر گازی ۵۲ لیتر ، فر برقی ۳۱ لیتر ، محفظه ماهی پز ۱۳ لیتر است.این اجاق گاز دارای پیچ های سربی با مقاومت بالا در برابر حرارت است. صفحه این اجاق گاز از جنس استیل ضدخش است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها