راهنمای خرید بهترین بخارشوهای زیر 5 میلیون تومان

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- اگر قصد خرید بخارشوی دارید، احتمالا با نگاهی به قیمت ها مغزتان سوت کشیده و به این فکر می کنید که بی خیال بخار شو شوید و اصلا زندگی بدون بخارشوی چه اشکالی دارد. اما راستش را بخواهید بخارشوی ها به حدی در زندگی روزمره ما کاربرد دارند و می توانند زحمت نظافت خانه را کم کنند که نمی توان به راحتی بی خیال شد.

به گزارش راهنماتو،برای خرید بخارشوهای با کیفیت باید به کارکردها، ویژگی های ظاهری، توان و انرژی مصرفی با دقت توجه کرد. این نکات باعث می شوند محصولاتی را انتخاب کنید که تظابق بیشتری با انتظارات شما دارند. البته این را هم فراموش نکنید که در کنار همه این ویژگی ها باید به مسائل مالی هم توجه کنید و محصولی را مطابق با وضعیت مالی خود خریداری کنید.

بخارشوی ویداس مدل VIR-7588(قیمت حدودی: 3 میلیون و ششصد هزار تومان)

بخارشوی

فهرستمان را از ارزان قیمت ترین بخارشو شروع می کنیم. ابعاد این بخارشو ۴۱*۳۳*۵۸ سانتی‌متر و وزن آن ۷.۸ گرم است. این بخارشوی ایرانی است و به همراه لوله خورطومی، گوشه گیر و کف شور به فروش می رسد.

حداکثر توان مصرفی این بخارشو ۲۰۰۰ وات است و با ظرفیت مخزن آب۱.۵ لیتر کار می کند. این بخارشو مناسب برای شست‌و‌شوی زمین، شیشه و دیوار است. به لحاظ ظاهری می توان گفت که این بخارشو از بهترین بخارشوهای مقرون به صرفه ایرانی است. این بخارشو با توحه به امکاناتی که دارد می تواند برای خانواده های کوچک بسیار کاربردی باشد.

بخارشوی سانلند مدل SL840(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

بخارشوی

ابعاد این بخارشوی۵۵x۳۴x۳۴ سانتی‌متر و وزن آن ۶ کیلوگرم است. این بخارشوی دارای سری شیشه شور، سری پارکت شور، ۲ سری فلزی و ۴ سری جهت شستشوی سرویس بهداشتی و حمام است.

حداکثر توان مصرفی این بخارشوی۱۵۰۰ وات و ظرفیت مخزن آب۱.۵ لیتر است. مدت زمان قابل استفاده در این بخارشوی۴۵ دقیقه است و مناسب برای شست‌و‌شوی زمین، شیشه و دیوار است. این بخارشوی دسته بلند دارد بنابراین به لحاظ کاربری ارگونومی بسیار خوبی دارد.

بخار شو نانیوا مدل NS-5500(قیمت حدودی: 4 میلیون و پانصد هزار تومان)

بخار

این بخارشوی ایرانی باکیفیت با وجود سری های متعدد مناسب برای تمیز کردن انواع سطوح مختلف است و به راحتی درز بین سطوح را پاک می کند. از این محصول می توان برای تمیز کردن داخل خودرو نیز استفاده کرد. ظرفیت مخزن آب یک لیتر و نیم است.

این بخارشوی دارای چرخ است و ظاهری زیبا با رنگبندی خاص دارد. نوع طراحی و رنگبندی این بخارشوی به شکلی است که می تواند برای جوانان بسیار جذاب باشد.

بخار شو ویکنز مدل VIC-630(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

بخارشوی ویکنز

این بخارشو دارای ابعاد۴۵x۴۵x۶۰ سانتی‌متر و وزن۸۰۰۰ گرم است. این بخارشوی در ایران تولید شده و دارای سری های مختلف برای افزایش سهولت کار کاربران است. حداکثر توان مصرفی این بخارشوی۲۰۰۰ وات و ظرفیت مخزن آب۱.۵ لیتر است.

این بخارشوی ارگونومی مناسبی دارد و می توان از آن برای شستشوی زمین، شیشه و دیوار استفاده کرد. طراحی ظاهری این محصول تفاوت هایی قابل توجه با دیگر محصولات در این رده قیمت دارد، این ظاهر متفاوت در کنار کارکرد مناسب می تواند باعث شود این بخارشو طرفدارانی جدی داشته باشد.

بخار شو نانیوا مدل NS-6500(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

بخار شوی نانیوا

آخرین و گران قیمت ترین بخارشوی در فهرست من نیز از برند نانیوا است. این بخارشوی از سایر بخارشوی ها زیباتر است و و طراحی جذاب تری دارد. اما فارغ از ویژگی های ظاهری دارای محفظ سیم جمع کن است و حداکثر توان مصرفی۱۸۰۰ وات است.  ظرفیت مخزن آب این محصول یک و نیم لیتر است.

این بخارشو برای نظافت دیوار، پرده و انواع سطوح کاربردی است و می تواند یک خرید مقرون به صرفه باشد. البته شاید بگویید  میلیون تومان برای خرید بخارشوی عدد بالایی است. اما حقیقت این است که با وضعیت فعلی قیمت ها و روند افزایشی قیمت لوازم خانگی، سقف قیمت 5 میلیون تومانی قابل قبول است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها